sexy_queen_b
Dancing for the Baddest Bad Girls @tanishathediva_ & @realmissnatalienunn "Show me something teach me something I don't know" #TurntUp #TurnDown4What #LookinAssNiggas #SheGotAss #TeamNatalieRockstar
turndown4what - turntup - lookinassniggas - shegotass - teamnatalierockstar -
jrjmatapr : πŸ‘πŸ‘
tino_jimenezz : GET iT bOO:: <3 #ThatASSthoo ;)
sexy_queen_b : Hehehe ;) @tino_jimenezz
sexy_queen_b : Thanks @jrjmatapr imy
gooodgonebad : Yaaasss bootz #twerksomethinggirl
lost_game : Damn smfh you really got me feeling some type of way
daddyalexx_ - saul_bb - courtney_whetstone87 - kevinanthony -
instagram
iamtreboogie
My #WCW @youluvskittles has a smile like a high school class (her teeth all there but you know 26% of them going to drop out) but #SheGotAss 9/10 dentist are looking for her but I keep her to myself...why?? #SheGotAss Bae it ain't cha beauty it's ya booty cause....#YouGotAss 😍😍😍 I'm praying she DM me a real picture one day cause #SheGotAss
yougotass - shegotass - wcw -
youluvskittles : Awww πŸ™ŠπŸ™ŠπŸ™Š #Skittles Feel Special 😎😎😎
iamtreboogie : @youluvskittles you gotta future behind you πŸ‘πŸ‘πŸ‘#SheGotAss
38thedon : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
youluvskittles - dpratch - 38thedon - adifferentb -
instagram
_13rosestattoo
Worked on this today #13rosestattoostudio #tattoo #tattoomag #tattoolife #tattooshop #tattooartist #picoftheday #shegotass #myex #ink #customink #girlswithtattoos #guyswithtattoos #statenislandtattoos #statenisland #newyork #instapic #instagood #followme
statenislandtattoos - tattooartist - myex - newyork - girlswithtattoos - instapic - 13rosestattoostudio - tattoomag - shegotass - ink - guyswithtattoos - instagood - tattoo - followme - customink - tattoolife - tattooshop - statenisland - picoftheday -
wandie00 - alessandrabecerra777 - simply__amazingx2 - dainalynn22 -
instagram
_13rosestattoo
Worked on this today #13rosestattoostudio #tattoo #tattoomag #tattoolife #tattooshop #tattooartist #picoftheday #shegotass #myex #ink #customink #girlswithtattoos #guyswithtattoos #statenislandtattoos #statenisland #newyork #instapic #instagood #followme
statenislandtattoos - tattooartist - myex - newyork - girlswithtattoos - instapic - 13rosestattoostudio - tattoomag - shegotass - ink - guyswithtattoos - instagood - tattoo - followme - customink - tattoolife - tattooshop - statenisland - picoftheday -
_13rosestattoo - wandie00 - its_all_peachy - simply__amazingx2 -
instagram
brittanie_vicious
No bathroom sink needed #shegotass #bigbootyjudy
bigbootyjudy - shegotass -
d_cloudkicker : Im in luv
elmas_bellaco : Lawd have mercy
cambrickb : Goodness!
afrodood - ilovedatbootyma - dontdoubtpope - bigcococokk -
instagram
beingjxrdan
#LEVIS Beautiful women with me & on my shirts #SheGotAss #ShawtyThick #SheFly #SexyPose #SheNice #ExcuseMeMiss #RedTab
excusememiss - shenice - shawtythick - levis - shegotass - sexypose - redtab - shefly -
marcunderground -
instagram
tha_orkastra
@theariannaangel #absolutelyStunningπŸ’Žon #ThickThursday #daisyDukes #thickaf #thickness #thickerisbetter #sexypose #sexyaf #sexymodel #urbanmodel #nowaist #superbad #superthick #shebad #throwitbackThursday #asssofat #longhairdontcare #lovelylady #teamfine #teamthick #teambigbooty #phatbooty #datassthough #shegotass #bigolbooty #donk #toomuchbootyinthepants
shebad - sexyaf - lovelylady - asssofat - throwitbackthursday - urbanmodel - superthick - datassthough - longhairdontcare - teambigbooty - thickerisbetter - thickaf - shegotass - toomuchbootyinthepants - donk - teamthick - sexypose - daisydukes - superbad - teamfine - bigolbooty - thickness - absolutelystunning - thickthursday - nowaist - phatbooty - sexymodel -
miss_jay_1111 : Damn !
tha_orkastra : I just love people who have no idea what they're talking about comment on pictures; don't you @smileycherrypie ?
mrbossplaya2082 : Mmmmm...just look at you and "ALL THAT ASS YOU GOT" Magnificent!!!
she_so_secxi : @tha_orkastra good looking
deykwondo - mr_tanqueray - _dreadheadstonerjamaican - dboydcutz -
instagram
zaaamm
Just hit up #Soundwave #Studio for band practice had to #ZAAAMM the place out wit #SheGotAss @bighurtproductions @zaaamm #CDbombing #Marketing #Movement
studio - shegotass - marketing - cdbombing - soundwave - zaaamm - movement -
ladyyzee_ : I wanna see the video πŸ‘Œ
zaaamm : @ladyyzee_ all g @ginorocks finished it we gon put it up real soon πŸ‘
ladyyzee_ : πŸ‘€πŸ™ŠπŸ™ˆ @zaaamm 😍 @ginorocks
xtraz253 - rayd29 - behrox22 - leveragelifestyledc -
instagram
trey_da_trapkid
Twerk Monday.... Taking it back when I went to the all night skate wit my homies so this is Hannah twerking and to me she the only white girl I know that can twerk like the pros enjoy @iyq_yqr @3hundred_kbl @youngmajor__ #twerkmonday #skatenight #420 #trill #highasfuck #damnn #shegotass #twerkgirl #shakedatass #lol #loveyall πŸ˜„πŸ˜„πŸ‘πŸ˜‰
twerkgirl - skatenight - trill - highasfuck - lol - loveyall - shegotass - shakedatass - 420 - damnn - twerkmonday -
mittelstandsnarkose - _thacoolestnerd - lashkii - masterminded_distribution -
instagram
zaaamm
#Clownin!!! Lol Go #download #SheGotAss #itunes @bighurtproductions @zaaamm #funmusic
download - clownin - itunes - shegotass - funmusic -
umustknow - maxie_jaxie - youngbalico - masterfulmrkush -
instagram
sweet_freaky
#damngirl #shegotass
shegotass - damngirl -
soulsurvivor90 - therealpeteyfresh - shortstackofkitkats -
instagram
tha_orkastra
@yurijadore in a Superman blue 1piece😳 Happy #ThickThursdayπŸ˜πŸŽ‚πŸ˜Ž #thongonepiece #thong1piece #thongbodysuit #thongswimsuit #thongswimwear #cakey #longhairdontcare #asssofat #phatty #phatbooty #bigolbooty #sexypose #sexypose #sexymodel #teambooty #teambigbooty #teamthick #teamthickaf #datassthough #alldatazz #urbanmodel #superbad badaf #shebad #shegotass
alldatazz - shebad - asssofat - cakey - urbanmodel - thongonepiece - teamthick - longhairdontcare - teambigbooty - phatty - sexymodel - shegotass - sexypose - datassthough - thongbodysuit - superbad - thongswimwear - thong1piece - bigolbooty - thongswimsuit - teambooty - teamthickaf - thickthursday - phatbooty -
cydneycydney : 😬
dollbabie_eyes91 - ab_el_chulo - teeeeeeeesh - force_10_4_life -
instagram
tha_orkastra
@glamour_doll & friends @k_stylezz & @_prettyscarlett #chillinatThePool🏊😎🍰 Happy #ThickThursday everyoneπŸŽ‚ #buns #thickgirls #teamthickaf #teambooty #bigbootygirls #tinybikini #thongbikini #maxin #teambigbooty #bigbootymodel #phatbooty #asssofat #phatty #3girls #mocheeks #shegotass #alldatazz #donk #thickness #badaf #longhairdontcare #beautifulLadies #sexyaf #sexypose #sexymodel
alldatazz - thongbikini - sexyaf - shegotass - bigbootymodel - maxin - longhairdontcare - teambigbooty - 3girls - phatty - sexymodel - asssofat - donk - sexypose - tinybikini - mocheeks - thickgirls - thickness - teambooty - buns - teamthickaf - badaf - chillinatthepool - thickthursday - bigbootygirls - phatbooty - beautifulladies -
socaldipper - abod029 - michaeltayloryp -
instagram
guapo_rojo9
❀️well it is Wednesday isn't it?! 😁 #WCW with her fucking crazy ass get on my nerves lol 😘 better be having a good day @wendolyyyn_ Te Amo mami ☺️❀️ #My#WCW#ShesFuckinCrazy #TeAmo#Loca#MiAmor #BigHeadAss#ThatHairTho #SheGotAss#Lol#AllMines #WomanCrushWendy
bigheadass - shesfuckincrazy - wcw - teamo - allmines - lol - loca - miamor - shegotass - womancrushwendy - my - thathairtho -
wendolyyyn_ : Lmaooo! If I'm crazy well damn idk what you are ?!? Hehe but yes I am babe , but It would be better If u were with me :-* I loooove u daddy β™₯ ps : your hashtags kill me haha get on my nerves!!
nanceexxgarcia : Cutieeee with a big O' BOOTY! Lol @guapo_rojo9 !! Miss you babes! @wendolyyyn_
sherryymillz : looks like Sadies alil bit
guapo_rojo9 : Lol leave my hashtags alone...I love you too fea ❀️ @wendolyyyn_
guapo_rojo9 : yeah she do got a phatty @nanceexxgarcia lmao @wendolyyyn_
guapo_rojo9 : haha really ? From that white skin lol @sherryymillz
wendolyyyn_ : I miss u too babes @nanceexxgarcia :(
__alexagarcia__ - verenameuser - caitlintabrisky - binabrown -
instagram
dvigil1014
#SusySpecial #SheGotAss #BigBootySusy #MMMF14
bigbootysusy - 300poundgorilla - mmmf14 - shegotass - susyspecial -
susyg1226 : Hahaha love it!! @dvigil1014
deeevigil : Haha!!#hippies#homegirlsfoelife!!#whodatskinnybitch?#shesmokelikeagorilla!!
dvigil1014 : @deeevigil She's a #300PoundGorilla πŸ™ˆ
deeevigil : Lmao!!
nellypink : Lmao! Hippies.... Fucken Dave!!! 😜 @deeevigil
mscroskey : Lmao! We're fools! #canttakeusnowhere @dvigil1014 @nellypink
dvigil1014 : @mscroskey DON'T even remember posting this one! But I do remember us saying "Susy we get it, you got ass!" πŸ˜‚πŸ˜‚βœŒοΈ hahaha fucking funny!!
littletrick - frankmarin01 - lesloveee - parchcorn -
instagram
wrstbhvrrr
#wrstbhvrrr #nike #shegotass
shegotass - wrstbhvrrr - nike -
instagram
trini_labonita374
#Hahahahahahhhahahahhaha #SheGotAss
shegotass - hahahahahahhhahahahhaha -
la_l0kitaa : LmaooπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
trini_labonita374 : She sexy, she got more ass then me @la_l0kitaa
la_l0kitaa : Yeh boy she packing big
_sstephane : πŸ˜…
_sstephane - i_heart_rae - thegirllatina - tresbendita -
instagram
thuyvantana
Homegirl gettin herself some much needed #BeautySleep . #EnglishBulldog #DatFace #SheGotAss #ThickInTheHips #ButtaHeadChick
englishbulldog - shegotass - datface - beautysleep - thickinthehips - buttaheadchick -
bulldogpuppiesofinsta : What a photo!
karaaa09 : So cute lol
b_heckster318 : Thuy you ready for boo to have puppies yet? @thuyvantana
thuyvantana : I'm actually not going to breed her. I don't have her papers and I don't really care to make money off of her. @b_heckster318
b_heckster318 : I don't have tha papers for mine either...I jus want a puppy frm his litter n get em laid before he gets too old lool they would make some pretty pups doe @thuyvantana
thuyvantana : Kevin has boo's papers. I'm too scared something will go wrong. And idk wth I would do with puppies. But your dog is really freaking cute. @b_heckster318
rosemeaux - lieuuu_le - kele_truc - vincesuave -
instagram
heatherscotthunter
Its crunch time ... First comp in a very long time! Last minute decision 😱. #athlete #traininsane #ifbb #bikini #comp #cardioblast #shelifts #shegotass #lol #bling #muscleup #eatclean #trainmean #livelean #cantbackoutnow #personaltrainer #goldcoadst #bcbc #australian_sports_nutrition
livelean - bling - cantbackoutnow - goldcoadst - shelifts - traininsane - australian_sports_nutrition - shegotass - cardioblast - bcbc - personaltrainer - athlete - trainmean - lol - bikini - eatclean - comp - ifbb - muscleup -
jamiepurtell : Yes !!!! ❀️❀️❀️❀️ you on stage ! Good luck !
hayels84 : Awesome girl :)
lucia2012herry : Amazing! Just gorgeous!
izzyrapata : Go smash it!!
lizzy_cassara : You're looking amazing.. πŸ‘Œ You've been one of my inspirations since I've started my own training and comp prep.. Good luck with the weekend! I'll be cheering for you πŸ‘ŠπŸ’ͺ @heatherscotthunter
absls1 : You'll smash it Gurl.. Keep being beautiful xxxx πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘πŸ†πŸ†πŸ†πŸ†
ashleightowse : Baby your going to kill it ! @heatherscotthunter
helenpras : Best body!!!!
kellamc - jflynn - sophia2692 - dtpt_sancha -
instagram
zaaamm
#Download this #Slapper #SheGotAss #BigHurt & #NeemZ @bighurtproductions @zaaamm #Available on #iTunes... #MusicVideo #ComingSoon #RealRealSoon #ZAAAMM!!!
available - neemz - comingsoon - shegotass - zaaamm - itunes - slapper - bighurt - download - realrealsoon - musicvideo -
zaaamm : @the_dopeman_show leak this on the station!
the_dopeman_show : @zaaamm Fasho send it to me mp3s@thedopemanshow.com with everyone's twitter fb and ig names with track info and will get it on next Tuesdays show
zaaamm : @the_dopeman_show will do... Respect πŸ™ ThankYou
the_dopeman_show : πŸ’― @zaaamm
vickee_emm - peijblock - cakiing - _s1rhc -
instagram
_sheritamarie
#weplayallday #shegotass #animtrynnafindmywaistline #lol #myfav @ebalicous28
animtrynnafindmywaistline - myfav - lol - shegotass - weplayallday -
redbone1410stl : #Cutiepies
_sheritamarie : thanks @redbone1410stl
redbone1410stl : U knw it ain't shit boo
denisenettles : Somebody look at this shit (in Kevin Hart voice) yall just be forgetting me smh @ebalicous28 @_sheritamarie
_sheritamarie : Girl no we dnt cum thru lil moma we can flick it up all day lol @denisenettles
ebalicous28 : Awwww boo ill never forget about you @denisenettles
inkhead_starface - likeastarmgt - clarkbythaway - youngrhome -
instagram
leli1990
#phuckyophilter#nofilter me&babyk at the club last nite. #badbitchezlinkup #friends #girls #miniskirt #highwaist #top #jeans #brunette #shegotass #longhair #wave #spring #flowers #like #fun #actlikeyougiveafuck #night #champagnelife #hostesslife #shemine #together #smiles #happylife at the club working πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«
badbitchezlinkup - brunette - shemine - smiles - spring - phuckyophilter - jeans - wave - hostesslife - shegotass - flowers - friends - like - actlikeyougiveafuck - highwaist - top - night - girls - happylife - together - champagnelife - miniskirt - fun - longhair - nofilter -
younglaid : No ass and she's arching πŸ˜‚πŸ˜‚
obazzieclassics - robertogiannici - cakiing - miketronce -
instagram
tha_orkastra
The #Wifey got a #phatbootyπŸ˜‹ Happy #ThickThursdayπŸŽ‚ #cakey #reflection #yogapants #phatness #thickerisbetter #thickaf #hips #datazz #datassthough #twerkit #asssofat #phatty #bigbootyqueen #bigbootyjudy #stacked #curlysue #bigolbooty #donk #donkeybooty #shegotadonk #shebad #sexyaf #sexypose #shegotass #teamthick #teambigbooty #toomuchbootyinthepants
shebad - sexyaf - shegotadonk - asssofat - cakey - datassthough - toomuchbootyinthepants - teambigbooty - thickerisbetter - phatty - thickaf - shegotass - donk - teamthick - curlysue - sexypose - stacked - reflection - hips - datazz - donkeybooty - twerkit - yogapants - bigbootyjudy - thickthursday - bigolbooty - phatbooty - bigbootyqueen - phatness - wifey -
mrvanillaman : Lovely wife you have ..lucky you πŸ‘
tha_orkastra : Thanks @mrvanillaman, butt it's not about luck; it's all about skill lol!πŸ‘πŸ‘
assaholixonig3 - datboi__b - kingaziah_03 - 228kingdee -
instagram
nellythename
#kickboxing #mma #bagwork #gohardorgohome #gotass #GotThatCake #gotlegs #dowork #trainhard #dayintheoffice #fighting #girlsthatkickass #fitchics #workout #justtrain @ufcgymcypress
trainhard - trianglechoke - dayintheoffice - shebad - workout - fitchics - justtrain - bagwork - gotass - badass - kickboxing - shegotass - girlsthatkickass - fighting - dowork - mma - gotthatcake - gotlegs - gohardorgohome -
staceybostongirl : Fucking A - dont u get in a ring in cali cuz i cant come back!!!!!! Omg but no way i cant see u fight live
staceybostongirl : @zackismlg is she bad or what ???
geormelbenson : @nellythename get it
iamltrain_ : @nellythename ur hilarious. Always fresh huh. ;p
nellythename : N I see u @_the_once_and_future *muah*
smilenwcrylt : This is really sexy !!! @nellythename
fitfreshfly : Damn
younglaid : Lol
blackid_92 - rich_porterjr - wdlth504 - fitfreshfly -
instagram
satti_h3
Hello cupid!! @brookeimpact #WCW #HotAsHell #HelloCupid #SexyCupid #SheGotAss #AssAssAssAssAss #MissTessmacher #TNA
wcw - hellocupid - hotashell - tna - sexycupid - shegotass - misstessmacher - assassassassass -
mrluchin - jamoo89 - ant123456785656 - the_legendary_shoe_shine -
instagram
fiftyshadesofheaven_
#wcw lol. i love you lashay my little sistaβ™‘β™‘ #bigbootyjudy #shegotass @chalifoux12
bigbootyjudy - wcw - shegotass -
loraj23 - clarachapman_ - mylifewitheds - inactive__forever -
instagram
ak47_feezy
Karen Vi as my bride......or my WCW. #loveembrown #shegotass #jealousofjjicefish #illdrinkherbathwater #afteriputitthrough #aBritafilter #myfriend
myfriend - afteriputitthrough - shegotass - jealousofjjicefish - abritafilter - illdrinkherbathwater - loveembrown -
ak47_feezy : @__agomez she looks like u πŸ˜‰
__agomez : SIKE I wish 😝
ak47_feezy : My bad I guess that's just how I see you. Beautiful πŸ˜„ @__agomez
__agomez : Well thank you ☺️
ak47_feezy : Come see me for anything @__agomez I got u. 😚
jastieebby - yaygos - bigrich_071 - jwoottaayy -
instagram
everybodyhatesques
#shegotass
shegotass -
younglaid : Nigga!! πŸ™Œ
toppaman - cashtnt - _mr_bright_idea - terryjyfly -
instagram
xianaomi
Ok so she might've ate real good during this winter, but that azz tho #sayanaomi #dragqueen #blonde #egyptPrint #shegotass #thicklife #nopads #baddestgrams #beauty #boss #butDaaszzTho
egyptprint - nopads - beauty - baddestgrams - butdaaszztho - boss - sayanaomi - thicklife - dragqueen - shegotass - blonde -
cj_alexander : Damn. Seriously dat ass tho <3
evesummersxo - jstar420 - thisguylikesguys - jonnyalbutt -
instagram
combustiblehuxtable6
I know it's late but my #WCW is Katie Lowes 😍. #Scandal #SheGotAss #MyTypeOfWoman
scandal - mytypeofwoman - shegotass - wcw -
tpaka007 - sharnell_anais - scandalous_gladiators - username84 -
instagram
aliiiskandar
#shegotass. 😏
shegotass -
_taylormae : #assfordays
_taylormae : Lol @mirandaolah
mirandaolah : lolllll @_taylormae
kolody29 : Lmfao
sarahtakach : I miss you!!!!!!!
aliiiskandar : Bootcamp tonight boooom πŸ‘Š @sarahtakach
boggydeez - jennifersaiid - yasmineiskandar - bencp93 -
instagram
1man180
#soon #tc #gemini #holden #isuzu #projectlife #shegotass #coupe #2litre
holden - isuzu - soon - coupe - 2litre - gemini - shegotass - tc - projectlife -
timmzy_dbc - _hunterx - primeinstinct - ezzabmx22 -
instagram
calirealwill
#NiggasBeLike #MenBeLike #BlackPeopleBeLike #InYaPanties #DamnYouThick #SheGotAss #LookAtThatButt #HitMe
inyapanties - blackpeoplebelike - hitme - lookatthatbutt - menbelike - damnyouthick - shegotass - niggasbelike -
nenepoohls1 : In yo panties in yo god damn panties LMAO!!!!!!!πŸ˜ƒπŸ˜‚πŸ˜„πŸ˜…
mz_dawnie : Omggg! Lmaooo @djdonbkool @jordanjmock
calirealwill : @bazookacaz2312
derozay : Hahah in ya panties!
_og_supreme_ : @madhandles23 @smoothcity24 @ayoosoraw
_sumthngreater : @jtowner28
_parker_75 - cecemonique88 - dancevitani - _malik24_ -
instagram
Statigram feedback