astridjennie
If you like your coffee hot, let me be your coffee pot ☕️ #romanticshit
romanticshit -
hellstrandfanny : Gud så snygg👏
korpan : 👌
olliehassel : 💫
nadiambt : :)
poachgang - mryellowspider - cblars1 - andersnikolai -
instagram
tdub951
The Universe Doing Its Thang ft. @arleneey (😘) - #moon #lunar #kissher #swoonher #whenitstime #moonher #romanticshit #inthehills #mulholland
inthehills - romanticshit - kissher - mulholland - moonher - swoonher - lunar - whenitstime - moon -
powiedowie : Sucks!! I waited and it took so long. They said 11pm. :(
kuhhristinee - mjat_jr - missjenndee - beckinater -
instagram
ramia_the_lightskin
#HitHimWithThat #AyeNigga #RomanticShit
ayenigga - hithimwiththat - romanticshit -
almvra : 😂😂😭😭 ayeee
ramia_the_lightskin : They like that ishh @almvra
baby_abrams_ : Lmfao 😂😂
baby_abrams_ - lucas_raiano - mereditttt - richyy_stone -
instagram
mudeenuh
You're the laxative to my constipation <3 #romanticshit #laxativesarefun #sundayfunday #thesisterwholivesinthebasement #Ihavetolivewithher #unfortunately #ikeephertowashmydishes #orforpillowtalk
sundayfunday - unfortunately - romanticshit - thesisterwholivesinthebasement - orforpillowtalk - ihavetolivewithher - laxativesarefun - ikeephertowashmydishes -
meganpaffrath : 😂 I love your hashtags
mindodo - julesiskewls - tamanakay - kirstyy14 -
instagram
nycsilversurfer
Pleasent Suprise #beachday #montauk #newyork #ny #11954 #love #beautiful #happy #fakesummer #summer #62feelslike75 #theweatherchannel #hamptons #weekend #beach #ocean #sunburn #suntan #amazing #romanticshit
beautiful - summer - love - theweatherchannel - newyork - 11954 - suntan - montauk - sunburn - weekend - fakesummer - romanticshit - 62feelslike75 - ocean - ny - amazing - hamptons - beach - beachday - happy -
claud9flores - brettlovingmx - brittreichekklingler - _styone -
instagram
dela_cruz_j
YES O!!! #bestdate #romanticshit #lovable #aintnobreedlikeus #latestshitintown #graburcopynow we never run out...always a nigerian around da corner😄😄😄 #hilarious #blackisbeautiful #beautifulnigerians #eaturfoodforfree #noselectiveappetite #wecomeinblacknwhite #blackskinned #lightskinned repost from @peechainz 😂😂😂😂
aintnobreedlikeus - romanticshit - latestshitintown - blackskinned - wecomeinblacknwhite - blackisbeautiful - lovable - graburcopynow - noselectiveappetite - beautifulnigerians - bestdate - hilarious - lightskinned - eaturfoodforfree -
peechainz : Yes boo @dela_cruz_j ....no b lie #9ja
olacoded01 : kfb @dela_cruz_j
jnr_ndirpaya : @dela_cruz_j yhz o👊✌
dela_cruz_j : 👀👏👏🙌🙌 @jnr_ndirpaya
mc_hizzle_craay - its_aken - man_jaguar - easyred06 -
instagram
susindragon
I wish it was always spring and I'm always in Japan #toyama #cherryblossom #river #romanticshit
river - romanticshit - toyama - cherryblossom -
kanitayapari : Enak bngt ke Japan! 🍣🍣🇯🇵🇯🇵
susindragon : @kanitayapari iya makan kyk babi loh. ke planet mana aja luu skr gk prnah kliatan
michelletanady - carolineelaine24 - edlynalarice - kanitayapari -
instagram
runnyoats
All set for a romantic evening, chicken curry- then some study :$ #homemade #domesticgoddess #sundayhomemaker #romanticshit
sundayhomemaker - domesticgoddess - homemade - romanticshit -
sophgitt -
instagram
isaacbetteridge
Those days you take gay selfies with the girlfriend :) and put shitty filters on it :) #HDasfuar#southbank#selfies#girlofmydreams#romanticshit#gayfaces @its_bethany_rose
southbank - selfies - hdasfuar - girlofmydreams - romanticshit - gayfaces -
m_pie : This is adorable.
_ollywilliams_ : #punchin
finnmckenna : #majestic
josephlordi : Yeeeah good pull
its_bethany_rose : #notactuallyafilter #idiotbrokehisphone #niceone ;) ❤️
isaacbetteridge : Actually is a filter too :P @its_bethany_rose
mini_fitzsimon - josieiwhite - tombuckley - koki0211 -
instagram
vanecool
Nooooo the #romanticcouple walking #onthebeach during #sunset haaaaa!!! #beach #romanticshit #malibu #losangeles #california #haha #lol
malibu - losangeles - romanticshit - selfie - romanticcouple - haha - lol - italians - sunset - california - onthebeach - beach - italianwomen -
vanecool : #selfie
vanecool : #italians #italianwomen
ntahiri - hossamelbanna - ragdafitness - nursebreebree -
instagram
minsusan
#romanticshit at #stockholm
stockholm - romanticshit -
noirshiroi - gaosaman -
instagram
jawbuhh
That spanish joint be seductive yo💃 #spanishmusic #latinbitches #hynas #salsa #spanishguitar #seductivemusic #seduction #ole #yes #moantothesong #dancethenightaway #rose #lol #romanticshit 😂😂😂 @ktorio16 @ramo714
seduction - hynas - ole - latinbitches - romanticshit - rose - spanishguitar - spanishmusic - lol - moantothesong - seductivemusic - dancethenightaway - salsa - yes -
ktorio16 : @kinagrannis
sharonritter1 : Follow for follow?
ramo714 : I love it!!!
ramo714 : Haha
perez_gee : 👏😂
ktorio16 : @sharonritter1 are you a porn star? Hyna🐱
zulu_kiloz_oner : Funky!
ohhhnadia - d_maximus_e - hairbymeems - vicktoriano_ -
instagram
grzankaduerr
Because I #bore her.
bore - doublewhammy - romanticshit -
grzankaduerr : Also @lretana17 #doublewhammy
grzankaduerr : I should be nicer to you I guess.
lretana17 : @grzankaduerr haha you should! I'll accept some free dinner from you 😘😍
grzankaduerr : @lretana17 🍔🍟🍗🍖🍝🍛🍤🍕🍱🍣🍥🍙🍘🍚🍜🍲🍢🍡🍳🍞🍩🍮🍦🍦🍧🎂🍰🍪🍫Enjoy. (Ps I have you an extra ice cream cone because I know how much you love those.)
lretana17 : @grzankaduerr haha oh you're too kind but I meant in real life boo! Haha gotta treat me right 😋😘😜
grzankaduerr : I'm sorry. @lretana17 I'm not into that #romanticshit
retanaesmeralda - lretana17 -
instagram
d510starr
After a long day at work.. I come home to this.. My babe is truly da best. #dinnerisserved #tbone #steak #potatosalad #macncheese #romanticshit #rosepedals #bestgirlfriend #babeskiees #foodporn #foodstagram
foodstagram - potatosalad - macncheese - dinnerisserved - foodporn - romanticshit - tbone - bestgirlfriend - rosepedals - steak - babeskiees -
farinaalways510 : Awww I love you babeskiess.. u deserve it muahhhh
agc41510 : Oh nice!
smash_kenobi : Sounds like u got a keeper bruh
the_real_b_luv : @d510starr damn that luv right there she know what she wants she's a keeper "Real talk"
juanello - marissa_villegas - nadssisrad -
instagram
britreed89
Yeah, that's right..I cooked for myself. Steamed veggies and whole grain rice and lemon pepper tilapia. #wifeymaterial #dinnerforone #romanticshit #foodporn #stayweird #waf #happylady #happyhumpday #yummy
happylady - yummy - dinnerforone - waf - foodporn - happyhumpday - romanticshit - wifeymaterial - stayweird -
mr_sikopoly : Om nom nom
britreed89 : It was pretty good ;) @mr_sikopoly
jtipton04 : We should grill this weekend!!
britreed89 : Mmmm yesss! @jtipton04
haley__osborne - evanlaudon - conrad_karl - grappler89 -
instagram
luizy7
Yes I'm affectionate... #RomanticShit #IfWeDate hahaha
ifwedate - romanticshit -
victoriousthebig : @luizy7 así le agarras el.pedorro a @pablo_pizasso
pablo_pizasso : Thug life
makemeblush__ : @almightyangel300 I could get used to that
babeeloca123 - zeyad12sayad - rvpdx93 - brookeee_shantel -
instagram
jeremybazdo
One of the hidden beauty of Bucharest
bucharest - bucharest2014 - romania - romanticshit - greatview -
jeremybazdo : #romania #bucharest #bucharest2014 #greatview #romanticshit
whatneilsdone - popescuirinaandreea - alexandru_pana -
instagram
killrlipstik
Eight tracks & six packs while I hit that.🔥💥❤️ The #romanticshit that serenades my ears when I #cantsleep #cuzImclassy #itsalovesong #fwhatyouheard #biggietellem
classic - biggietellem - big - fknyoutonight - rip - hiphophead - hiphop - notoriousbig - throwback - rkelly - teamnosleep - myshit - biggie - fwhatyouheard - romanticshit - itsalovesong - cuzimclassy - upfornoreason - tb - cantsleep - niggasbelike -
killrlipstik : #big #biggie #rip #notoriousbig #rkelly #fknyoutonight #myshit #hiphop #hiphophead #teamnosleep #classic #upfornoreason
killrlipstik : #niggasbelike #tb #throwback
alexs13_ : My favorite!
drwhom1 : @killrlipstik one biggie dope song!!!!
killrlipstik : Wordd! That's that after dark ish cuz the edited version does it no justice ! Lol & that would be the worst hook EVER for my lil to sing lmao @drwhom1
vic_cano - drwhom1 - andreaganosamolla17 - kevstarkezmusic -
instagram
0ffwithyourhead
I came home to this message and some white roses 💜
romanticshit -
0ffwithyourhead : #romanticshit
fieldofbuttercups - stompface - sarsymb - emmaruby1 -
instagram
erinsarie
😂😘 #romanticshit #whatchusay
whatchusay - romanticshit -
britlynn2 - rainey86 - mcmoen - beezysix -
instagram
minsusan
#coffee #time #moment #enjoy #instamood #igdaily #romanticshit
enjoy - coffee - romanticshit - igdaily - time - moment - instamood -
libradaokk - tarrakxv - gaosaman - ivelissesxvr -
instagram
jaaadet
Jai and I having a moment.. 😏😂 #bestfriends #wolfpack #romanticshit
bestfriends - wolfpack - romanticshit -
bkaeb : #PittsburghPenguinsSuck @jaaadet
jaaadet : @bkaeb yeah it's Jai's hat I just like it. Would be better if it was oilers haha
bkaeb : ^ oilers🙌😍 @jaaadet
tasheena_crowchild : #photobomb. 😘
_sgibert_ : So cute😂 #cutestcoupleawardgoesto
shuleene_ : Me looking #superb 😎😘
davidcopenace - nniiiiicole - _hdesjarlais - tyreesgoodrunning -
instagram
tattooedtherapist
right to the heart muscle #laymedown#christopherpoindexter#quotes#flawless#romanticshit#hopelessromantic
flawless - quotes - laymedown - romanticshit - hopelessromantic - christopherpoindexter -
riceballkat - cxqaine - poprox27 - nickthegood_ -
instagram
b00lius
I be settin moods with fake candles cuz I'm good like that #romanticshit#thatcandlehasaOnandOffswitch hahaha
thatcandlehasaonandoffswitch - romanticshit -
b00lius : @veerrrnnnaaa_ she burns everything haha
alikaay_xo : Throwing her under the bus LOLOL @b00lius
b00lius : Hahaha @alikaay_xo
yasmin_k21 : Lmfao!!!!!!!!
yasmin_k21 : You're burnt
yasmin_k21 : Lol
rosemary_xp : 😂😂 "she burns everything" that's why he got fake candles lol but hey Kai wants to be an older brother 😉
b00lius : Oh u tryna clown too @rosemary_xp hahaa
pamelanicolei - chrisjstyles - michaelcasao - _chellle -
instagram
aliberty_
I'm a sucker for #romanticshit. #QOTD #instaquote #quoteoftheday
qotd - quoteoftheday - instaquote - romanticshit -
kt_mllr : Sherman alexie is super great!
marinapinkus - archana_krishnan - jewels_dawn_ - machineshopftw -
instagram
claudiaisthebombdigadyshiznit
White roses 💕 #yeahmyniggas #romanticshit
yeahmyniggas - romanticshit -
fxny_ - vanessaflores__ - daytime_xx - mireya_sierra -
instagram
yazgill
This made me laugh way more then it should, although it is true. #100happydays #day18 #romanticshit #humour #mademegiggle
100happydays - day18 - mademegiggle - humour - romanticshit -
gemmarip - abrandnewsunrise - kaylie2411 - karlarose_x -
instagram
woodlandslocal
#wcw #wife #always&forever
always - romanticshit - wcw - wife -
woodlandslocal : @erikam89
jcan88 : Awhh this is soo cute !
erikam89 : Aww baby I love you! @woodlandslocal 😘
woodlandslocal : @jcan88 thanks girl u know I be on that #romanticshit lol
woodlandslocal : @erikam89 I love you baby
britmontanaaa : lmfaoooo #romanticshit ! dummmmb , but this cute 😍
thaparadox - rude_ho - mariahhd_ - jcan88 -
instagram
ohh_natttt
#romanticshit 💕
itwasmean - romanticshit -
lord_jmunz : #youdeletedmycomment
ohh_natttt : #itwasmean @lord_jmunz
lord_jmunz : Lol no it wasn't
lord_jmunz : But fine
sonkka - annie_yahiayan - marateodora - tinaa_bee -
instagram
theonly4v
Withdrawal Symptoms #Goa #SoakingUpTheSun #beach #nofilter #untilnexttime #andsoon #backtowork
romanticshit - goa - untilnexttime - andsoon - backtowork - reallymissedyou - notusedto - soakingupthesun - nofilter - beach - withoutyou -
malikatejura : #iwishiwasthere #soromantic #uneedmyfeetinthispictoo #blah #blah
theonly4v : @malikatejura #reallymissedyou #notusedto #romanticshit #withoutyou
beckyfernandes - yuramuratov - priyankaguharay - leonessagrintosa -
instagram
___jonnys_goodlife___
Get lost in this Romantic Shit! #romanticshit#awesome#supergeil#goodtimes#bbq#spring#river#rheinufer#potd#pictureoftheday#people##beer#cheers#chilling
rheinufer - potd - people - spring - awesome - romanticshit - goodtimes - cheers - beer - pictureoftheday - chilling - supergeil - river - bbq -
___jonnys_goodlife___ : @pierresterzel
pierresterzel : #dusseldorfstyle
maxxdreams - pierresterzel - cassieokay - helloitsme_lena -
instagram
delwhitexo
Got a plan LISTEN..someone just come on the ferry with me yeah..fill the mersey with flowers and we'll set some lantens off ye.. id marry ya,then ill be happy..sound ye.. #disney #love #tangled #cute #romanticshit #cheesy
cute - love - romanticshit - tangled - cheesy - disney -
_flynn_rider_ - kirstymurphy87 - charlottejoy_ -
instagram
elliem_c_
#lovers #lock #bridge we had to.... 😏🇫🇷💋 #romanticshit lol
bridge - lovers - romanticshit - lock -
elenigermanou58 : ahhhh! - sweet @elliem_c_ @geowhoa
coaliepie : Beautiful x
sarahdowley - nac_richards - nadine84parker - a__rose -
instagram
Statigram feedback