kellyhearn79
Aunt Stephs "godfather" I am THAT mother... The one I said I never would be posting tons of pics.. No hope for me .#missaj
missaj -
stephie76 : I said the same thing I won't be that weird lady that's always showing pics of her niece. Yeah well that's me now. I bore people at work now!!
bucky7980 - addi_addison - cjbbowers - mark_hearn -
instagram
kellyhearn79
Have a happy Easter every bunny! #missaj
missaj -
jjinsanfran : So adorable!!
cjbbowers - laurad725 - loganoff - danieljmansfield -
instagram
amyjo0529_18
#selfie #gemini #lbgt #missAJ #april2014
april2014 - selfie - gemini - missaj - lbgt -
katmaryjane : Birthdays soon.
amyjo0529_18 : Yes yes @katmaryjane urs is 25th right? 4 days b4 minez?
katmaryjane : Yeppers. 25 on the 25th.
dvinhais - hkulikowski - __kicksgame - willydheza -
instagram
kellyhearn79
Eyes open Pic for the family rolling with avie to the dog park! #missaj
missaj -
mark_hearn : What a doll
kerricasa : She's so precious, Kelly!!
khalseth78 : What a beauty! She is just ridiculously perfect😍
kellyhearn79 - bucky7980 - volzy_ - mark_hearn -
instagram
miss_aj_shop
Янтарь. Под заказ возможно заказать бусы различной длинны и диаметра бусин.
здоровье - бусыизнатуральногоянтаря - натуральныекамни - бусыизянтаря - 琥珀 - куписебесолнце - солнце - missaj - бусины - весна - янтарь - любовь -
miss_aj_shop : #琥珀 #янтарь #бусыизнатуральногоянтаря #бусыизянтаря #натуральныекамни #куписебесолнце #солнце #весна #здоровье #любовь #бусины #missaj
afooralkahrab : @miss_aj_shop 👍
melkaya_86 - elizabeth_uzlovskaya - dashshsha - dolce_mora -
instagram
kellyhearn79
Maxing and relaxing on my 1 week b-day #missaj
missaj -
conorhearn : Avery was born coolin'
mattjodo - addi_addison - valval1010 - bethanyaddi -
instagram
hairbyjes
#mynewfavpicofus #cousinlove #missaj
mynewfavpicofus - missaj - cousinlove -
s_pannell - mrsbelanger3 - melandjsh23 - kayleensoltero -
instagram
hairbyjes
#stillmyfavpicofus #missaj #cousinlove #3yearspassistillmissu #lakedays
cousinlove - stillmyfavpicofus - lakedays - missaj - 3yearspassistillmissu -
cori59 - rsbba5 - korbinkins - kayleensoltero -
instagram
amyjo0529_18
LIVE.2.LOVE #justme #selfie #missAJ #lesbian #samelove #bored
justme - missaj - selfie - bored - samelove - lesbian -
puddingpatrol14 : like back my recent pic (: 😍😍
diam0ndeyez - stevie_jayin - denisswith - marlene23a -
instagram
dreamonpink
#pain #hospital #missaj #fthisgallbladder
fthisgallbladder - hospital - pain - missaj -
_ktack : It'll be better soon lady!!
djones_1988 : @dreamonpink smh u ok cuz
dreamonpink : I'm miserable @djones_1988
_ktack - stevenjenkins01 - kierstenkay21 - djones_1988 -
instagram
miss_aj_shop
#украшения #ручнаяработа #камень #натуральныйкамень #бижутерия #браслеты #бусы #браслетыизнатуральныхкамней #бусыизнатуральныхкамней #бусинки #handmade #girl #fashion #exclusive #stones #подарок #сюрприз #даритерадость #любовь #слюбовью #missaj
stones - exclusive - fashion - сюрприз - ручнаяработа - бусинки - браслетыизнатуральныхкамней - missaj - бижутерия - girl - бусы - слюбовью - бусыизнатуральныхкамней - украшения - handmade - даритерадость - камень - любовь - браслеты - подарок - натуральныйкамень -
miss_aj_shop : Вот такая красота сегодня была доставлена нашим клиентам :-) !
ariana_pashaeva - mila__makowskaia - edvardzak - isachik13 -
instagram
miss_aj_shop
А Вы купили подарки на 8 марта ? #missaj #украшения #ручнаяработа #камень #натуральныйкамень #бижутерия #браслеты #бусы #браслетыизнатуральныхкамней #бусыизнатуральныхкамней #бусинки #handmade #girl #fashion #exclusive #stones #подарок #сюрприз #даритерадость #любовь #слюбовью #8марта
stones - exclusive - fashion - браслетыизнатуральныхкамней - ручнаяработа - натуральныйкамень - сюрприз - missaj - бижутерия - girl - бусы - слюбовью - бусыизнатуральныхкамней - украшения - handmade - даритерадость - камень - любовь - браслеты - 8марта - подарок - бусинки -
zavilinka : @miss_aj_shop 👍👍👍
miss_aj_ - ariana_pashaeva - kalnizkaya - elizabeth_uzlovskaya -
instagram
jlhulett
Prepped, stuffed and ready to go. Can't wait for the others to come in. #clothdiapers #MissAJ
clothdiapers - missaj -
adrianarr9 - naturallypositive - mombiemckim -
instagram
louiev1223
Baby got back :) #missaj
missaj -
amanda_marie47 : I know he misses you too.
louiev1223 : Ya I know he does :/ @amanda_marie47
pacostacos9 - amanda_marie47 - don_darioo - sammyceex3 -
instagram
ajspunked
who needs a #Valentine when I have 23 of them that I am blessed to work with each and everyday. :) #MissAJ is a #happygal this #ValentinesDay!! ♡♡♡
valentinesday - happygal - missaj - valentine -
aprilspunk : So nice :)
jillybeanshute - hedder_c - moggogi - aprilspunk -
instagram
mackelrov_metcalfe
Hahahaha! #hoesthink#mind#ahaha#lol#dontcare#tbh#lololol#happy#friends#bf#lol#iwish#ruinedit#missaj#sad#lovehim#dontreadtags#lol#aha#noppoint#pointless
bf - aha - hoesthink - pointless - ruinedit - mind - sad - tbh - lololol - missaj - lovehim - ahaha - iwish - friends - noppoint - dontreadtags - lol - dontcare - happy -
fxckracism - __clarissssaaa__ - x_anna_k_x - indify -
instagram
adickpic
Short section of classico #tenaciousd #bored #latenight #missaj #shinygoldengod
missaj - bored - tenaciousd - shinygoldengod - latenight -
aj_arcaini : Yeah man! Can't fuckin wait to jam soon I've been workin on some more cool new stuff
adickpic : @aj_arcaini haha no doubt me too! Can't wait brotha
ryanxwtf : I had no idea you even played @adickpic
adickpic : @ryanwituschek I used to years ago I just picked it up again like extremely recently lol
carlsweatshirt : I need your guitar tuner every string is out of tune and I hbe no way of retuning it if all of them are fucked up
laurenmarie6785 : The bird likes it
caroline_dodig - jallie6 - _nicolefowler - jenna_hatcher -
instagram
78soniav
I love my son's determination......checking his bank statements went from going to work w my babes in the almondfield to backing up one of Jesus's friend who does furniture drops all the way to Visalia, Arvin etc....does his school work,helps me w my kids sooo much Daniel is actually improving in school....n now GONNA start work at the Mall #veryproudmom #loveyouson #my19yrold #cancersurvivor #myhero #my kids #myrock #loveallmychildren #missaj #tired
cancersurvivor - veryproudmom - tired - myhero - loveyouson - loveallmychildren - my19yrold - missaj - my - myrock -
78soniav : yeayh i got the website up!!!!
tepotzotlan - ctf_christinaa - raymondemenotti - _elisssssa_ -
instagram
sd_giants_rko_fan
#missaj #ajstyles #favorite #wrestler #true #whc #love #phenomenal #phenomenalone #betterthanthebest #betterthanperfect #noonebetter @aldeanangel @katieiknow
love - noonebetter - whc - phenomenal - ajstyles - favorite - phenomenalone - betterthanthebest - wrestler - missaj - true - betterthanperfect -
sydthekidp154 - aldeanangel - katieiknow - roverstegen -
instagram
amyjo0529_18
On the way to Gmas sunrise bday party! :) #selfie #missAJ #blueeyes #2014
2014 - selfie - blueeyes - missaj -
amyjo0529_18 : *surprise
lady_drag0n - cnellz - 22_london - yoryori -
instagram
fanajleewwe
#wweajlee #ajlee #missaj #missapril #wwe #nxt #fcw #with #her #titles #love #lovebites #blackwidow #divas #divaschampion #champion #like #follow
love - champion - fcw - wwe - divaschampion - titles - missapril - missaj - follow - wweajlee - ajlee - nxt - like - her - divas - with - lovebites - blackwidow -
karo2219 - bubba11590 - infinity__babeee_ - wweajleefan -
instagram
hanna_marie2024
#tbt #missit #notthatlongago #loveit #florida #missaj #lol
missit - missaj - loveit - notthatlongago - florida - tbt - lol -
heyitsemily33 : Omg im dyin, that ocean!!! 😱
chloe_diehl - mikaylaroys - kylie_marie2123 -
instagram
brok3millionaire
#MyLilNiggaSinceDay1 #FuckWitEverybodySayYouNeverCrossMe #ItsAllLuvWithUs #hustlermentality #MissAJ #FreeMyLilNigga #CantHold U Forever @ajay_extreme @aj_extreme 💵❤️💎🌟🏃
canthold - hustlermentality - missaj - fuckwiteverybodysayyounevercrossme - mylilniggasinceday1 - itsallluvwithus - freemylilnigga -
chockobadazzboi : My Nigga! My Nigga! It's almost over.....!
brok3millionaire : @chockobadazzboi ok can't wait nbs
brok3millionaire - montparish - chockobadazzboi - cecebossdiva -
instagram
amandajaymes
So glad its friday! #tgif#weekend#tired#hoops#wavy#hair#missAJ
hair - wavy - tired - weekend - tgif - missaj - hoops -
mizdnelly : Congrats! You've almost made it through your first week back on your full time grind!
famethegreat : You don't look too happy tho lol
amandajaymes : Haha it was too early to smile @famethegreat are u in town?
amandajaymes : Haha I made it, dead, but I made it @mizdnelly
famethegreat : @amandajaymes Just left the Valle back en lunes!
amandajaymes : And u didn't take me with u? How rude @famethegreat
s21515 - mightymuzik1 - jonjon269 -
instagram
amyjo0529_18
Simple, plain jane! #selfie #missAJ #smile
smile - selfie - missaj -
bailey_gross21 - boogiebutt7284 - god_forgives_an_i_dont - grossfernando -
instagram
rgroque
So cold… HBD to me… #instaweather #photooftheday #followme #instagood #weather #family #missaj #alone #noliquor
family - noliquor - instagood - weather - missaj - alone - instaweather - followme - photooftheday -
lyracruzelle : Happy birthday! 🎂
rgroque : @lyracruzelle thank you :)
lyracruzelle - _autagavaia -
instagram
amyjo0529_18
Broken Mirror Beauty #missAJ #justme #selfie #december #2013 #love
justme - love - missaj - december - selfie - 2013 -
tuiybuckley : Love it!
samijo__92 - stevie_jayin - bobbie_531 - lauragarciadaily -
instagram
layforyou
The only thing that will make you happy is being happy with who you are, and not who people think you are.#beYou #happy #life #smile #bestyearever #missAJ #betterdaysarecoming
life - bestyearever - missaj - smile - happy - beyou - betterdaysarecoming -
swisamatar : Pretty Girl...#U rock !
mrreason : That's the smile I know #smileback
ds238 - darthknowl - mrreason - rockies_88 -
instagram
amyjo0529_18
#kidsWILLbKIDS #missAJ
kidswillbkids - missaj -
buddingtreesmoon : ♥
buddingtreesmoon - bobbie_531 - josephbacara - sineadsolomon -
instagram
aliciahettner
In the #city today for biz an #photoshoot for #wellbeing spread in #myweddingmagazine then #soundcheck and #gig #missAJ #fun #lifestyle #usanainc #music #fashion
city - usanainc - fashion - lifestyle - soundcheck - lornajane - believe - move - wellbeing - gig - nourish - music - myweddingmagazine - missaj - fun - yoga - photoshoot -
aliciahettner : #yoga #lornajane #move #nourish #believe
deannasirago - agirlcalledpyth - healthylovinglife - laaur_27 -
instagram
iamjoyjxn
#latepost #babygirl #missAJ #gameday #wearpink #breastcancerawareness #wewon #whodat #wedat #teamjohnson #thisposetho #yallprayforus @living_the_life96
babygirl - yallprayforus - gameday - wearpink - latepost - breastcancerawareness - whodat - teamjohnson - thisposetho - wewon - wedat - missaj -
miss_evey88 : 😂😂
ur1stylistcc : Too cute!!!! Tell my lil baby I said hello😘😘
miya_alyce : Such a diva!!!
iamjoyjxn : @miss_evey88 girllll u might as well get ready, jade isn't too far behind lol @ur1stylistcc thanks, will do. @miyingram you already know, saw u today but didn't get a chance to speak so "heyyyyyy miya" lol @nikkieross honey I can't deal....at all. Come get ya godbaby
o_4 : Pretty pic
queenbizzl3 : @iamjoyjxn how darling!!
living_the_life96 : She's super cool like her pow!! @iamjoyjxn
queenbizzl3 - stylesgalore_ - ttmspaulding -
instagram
cadams99
@olegbulakh @igorian21 I couldn't stop laughing for like 10 mins haha @kimburgessxo @emmaleanne123
missaj -
kimburgessxo : I'm looking through the disk of photos and vids again now 😪 #MissAJ
cadams99 : Same #MissAJ
kimburgessxo : Can you iMessage me the rest of the photos from the weekend please! the ones on your iPad (: kim_97@hotmail.co.uk
kimburgessxo : And the vid
kimburgessxo : Vids***
igorian21 : Ahah)) he has really strange face))
cadams99 : @igorian21 indeed hahaha
saffycairns - hendo8463 - kimburgessxo - abi0807 -
instagram
marisadude
These are the moments I'll never ever forget. #wehadsomuchfunworkingtogether #pppcrew #missAj @vallen_dropit
wehadsomuchfunworkingtogether - pppcrew - missaj -
monigga83 : @marisadude my angel!!!♥♥
marisadude : @monigga83 I know! 😇 miss him so much! Work was always fun with him lol he would throw toppings at us through the oven! And we would always throw dough balls at each other haha he was awesome.
monigga83 : @marisadude that is sooo AJ. Everyone had a good time with him! Btw, we r having his little brother's 7th bday party at PPP! He is having a football party. He wanted there, too :)
marisadude : Aww that's adorable. And omg YES! So him lol always messing around. Gosh he always cracked me up. If he wasn't at work it was no fun lol
jameerhenee : Aaaaaawwwww :/
a_man_duhh_ - jsquiggle33 - rauls_mommy - darlene0727 -
instagram
Statigram feedback