clymax_eh6
#teamclymax #mazda6 #leadthreads #bcracingna #broke #mazdaflow #gdupmazda #mazdamovement #loweredhavemercy
teamclymax - gdupmazda - leadthreads - loweredhavemercy - mazda6 - mazdaflow - broke - mazdamovement - bcracingna -
trignights : Is that ur whip? It's fuckin bad ass bro @clymax_eh6
clymax_eh6 : @trignights oh you know this lol thanks
trignights : Lol u welcome good shit @clymax_eh6
trignights - clymax_mikedemac_fb6 - khalidwun - anthonymarsella -
instagram
clymax_eh6
#teamclymax #mazda6 #leadthreads #brokelifebuilds #mazdaflow #gdupmazda #mazdamovement
mazdaflow - teamclymax - gdupmazda - leadthreads - mazdamovement - brokelifebuilds - mazda6 -
nickbiggs18 : Oh man the choices @clymax_eh6 @datmeloguy
datmeloguy : Actually three choices, eibachs, h&r, and b+g!! And for coils bc, ksports, and d2's! There aint much support for the 2nd gen 6'sπŸ˜”πŸ˜”! @nickbiggs18
clymax_eh6 : @nickbiggs18 i didnt know that about h&r i would check out those b+g springs
nickbiggs18 : I know it's sad how little aftermarket parts there are out there for our second gens. But I think our cars are looking good (: @clymax_eh6 @datmeloguy
datmeloguy : Check out @erickk_mz6 mazda 6! I think he is running b+g springs and hes lower than me πŸ˜‚ @nickbiggs18
nickbiggs18 : @datmeloguy I just did I really liked it especially because it's like an exact lookalike of mine but lower! :D maybe I will do the b+g springs
nickbiggs18 : I want to tint my rear lights too
nickbiggs18 : http://m.autoanything.com/suspension-systems/73A4457A0A0.aspx. Are these right?
gdupmazda - jay_nasstyy - zanigirlz - xeyad -
instagram
clymax_eh6
a teaser of some shots @leoolivera559 took!! #teamclymax #mazda6 #leadthreads #brokelifebuilds #mazdaflow #gdupmazda #mazdacali #california #palmtrees
teamclymax - leadthreads - brokelifebuilds - mazda6 - mazdaflow - palmtrees - california - gdupmazda - mazdacali -
zanigirlz : She's looking good
clymax_eh6 : @zanigirlz thanks but my mom still hates to ride in it now lol
mgomez0807 - bigmak_724 - datmeloguy - pinoyboy559 -
instagram
leadthreads
Killin' chocolates at #ghiradelli and watching boats out in the bay... #lead #leadthreads #neverfollow #sfleaders #leaders #sanfrancisco #sfc #711 #seveneleven #skate #aquaticpark #ghiradellisquare
skate - sanfrancisco - sfleaders - lead - aquaticpark - leadthreads - 711 - ghiradelli - neverfollow - seveneleven - ghiradellisquare - sfc - leaders -
ceejaybreh : SwagπŸ‘Œ
nainoa_dung : Nice shirt
chef_lou : I was just their too @leadthreads
leadthreads : @ceejaybreh ha!
leadthreads : @nainoa_dung thanks boy
leadthreads : @chef_lou nice..next time if you see us say whats up!
timow_24 - iongilim - _neil__ - 3hunna_moose -
instagram
leadthreads
#thirdandarmy with the sf leaders @dannyjcarvalho @george_abraham ...#lead #leadthreads #neverfollow #sfleaders #leaders #sanfrancisco #sfc #skate
sanfrancisco - sfleaders - lead - leadthreads - thirdandarmy - skate - neverfollow - sfc - leaders -
leadthreads - jae_wong - waynechan90 - dannyjcarvalho -
instagram
leadthreads
My posse's on broadway...#lead #leadthreads #neverfollow #monkey #themonkeybrand #skateverydamnday #skate #sanfrancisco #sfc #broadway #sfleaders #leaders
sanfrancisco - monkey - lead - leadthreads - themonkeybrand - skateverydamnday - skate - neverfollow - broadway - sfc - sfleaders - leaders -
swtgirl7 : If you turn to right on that lil alley way street on Romolo theres a good craft cocktails bar...15 Romolo.
leadthreads : @swtgirl7 thanks for the tip! We'll check it out
bayareanomad : @swtgirl7 15 romolo is the spot!
mskimmiekaye : Love the hoody
proph3cy_ : that hoody is for sale?! @leadthreads
leadthreads : @mskimmiekaye thank you
leadthreads : @proph3cy_ this week
peti_in_sf - vwisnewski - briciemichelle - matthfree -
instagram
leadthreads
Keeping these night strolls consistent...#lead #leadthreads #neverfollow #sfleaders #leaders #skateverydamnday #skate #skateeverydamnnight #snapback #sanfrancisco #sfc #marketstreet #emb
marketstreet - sanfrancisco - sfleaders - lead - emb - leadthreads - sfc - skateverydamnday - skate - neverfollow - skateeverydamnnight - snapback - leaders -
mskimmiekaye : You guys make me miss sf so much
415gunner : @cassie_dacosta this is jarred was talking about...
leadthreads : @mskimmiekaye make a trip to sf
mskimmiekaye : I will be in the next couple months :)
jeromykaraan - sanfrancisco_bigcity__ - pyukilee - jonas13rutsch -
instagram
team_clymax
@clymax_ep3's clean #EP3! #TeamClymax #Honda #Civic #Si #Slammed #LeadThreads
teamclymax - si - slammed - civic - leadthreads - honda - ep3 -
sarahe34 - jen_aaa - bruddahjeff - blessed_ek -
instagram
clymax_eh6
#teamclymax #mazda6 #leadthreads #alwaysleadneverfollow #slammed #lip #slammed #mazdaflow #gdupmazda
teamclymax - alwaysleadneverfollow - leadthreads - mazda6 - mazdaflow - lip - gdupmazda - slammed -
xeyad - mazdaflow - melissagauthierxox - callalily27 -
instagram
clymax_ep3
Decals on the ep3. #clymax #leadthreads #dailydriven #panda #@instagramname #hatchlife #sick
hatchlife - dailydriven - sick - leadthreads - clymax - panda -
bfang_ej1 : Coupe life πŸ‘ŒπŸ™ŒπŸ”°πŸ’―
instagramname : Coupe life
ben10dc - poppabearfilms - chromeandcandymag - hot_rods_50 -
instagram
clymax_eh6
parking lot pimpin' #teamclymax #mazda6 #honda #civic #si #leadthreads #slammed #brokelifebuilds #cambergang #twerkitmiley
teamclymax - civic - leadthreads - honda - growup - brokelifebuilds - mazda6 - si - slammed - twerkitmiley - cambergang -
clymax_eh6 : forgot to tag you @clymax_mikedemac_fb6
theactone : Why don't you get a twitter and #stopfakehashtagging!
clymax_eh6 : @theactone why dont you #growup lol plus i got twitter and i dont like it
theactone : Why the fuck would I want to do that?! @clymax_eh6 how was dangerzone?
clymax_eh6 : @theactone idk i wouldnt wanna grow up lol it was cool it was mostly trucks
theactone : Usually is!
clymax_eh6 : yup
clymax_mikedemac_fb6 : @clymax_eh6 beast!!!
rsxsalda - clymax_mikedemac_fb6 - bruddahjeff - carlbsmith22 -
instagram
leadthreads
Puerto Rico is lookin mighty nice...#lead #leadthreads #neverfollow #sfleaders #leaders #monkey #themonkeybrand #puertorico #caribbean #parquebarbosa
caribbean - monkey - sfleaders - puertorico - leadthreads - themonkeybrand - lead - neverfollow - parquebarbosa - leaders -
proph3cy_ : madrilla!!!
pyukilee : i want that sticker for my hardhat! how can i get one?
leadthreads : @pyukilee email us at info@lead-threads.com
leadthreads : @proph3cy_ yup!
feilani - hey_arn - pyukilee - salvy1970 -
instagram
clymax_eh6
she's all ready for #dangerzone tomorrow!! #teamclymax #mazda6 #leadthreads #mazdaflow #brokelifebuilds #gdupmazda #loweredhavemercy
teamclymax - dangerzone - leadthreads - brokelifebuilds - loweredhavemercy - mazda6 - mazdaflow - gdupmazda -
scvmbagsergio : Haha I was in the backround with the truck people
clymax_seng88 - callalily27 - alex_mazdaracing - nickbiggs18 -
instagram
team_clymax
That Gold tho 😍 #teamclymax #leadthreads @leadthreads
teamclymax - leadthreads -
clymax_mishi9 : @clymax25 clymax elite?
clymax_ua6 : @bfang_ej1 talk to @clymax_ep3 and figure out when you can chill with the team.
bfang_ej1 : Fo sho @clymax_ua6 i been wanting to jus timing be bad
drealjimmycambo : Hell yea!!
shaun_totot : Whn will i get a sticker?
khmaibuk_photography : U guys coming out Saturday to the allstar annual carshow? @team_clymax
team_clymax : @khmaibuk_photography we are gonna be at dangerzone in Visalia this Saturday
akocjabba : @team_clymax, can i pls buy that sticker... need it... tell me how much it is and i will get three for us here in colorado
sarahe34 - mertani71 - jabba_joce - jsr__1992 -
instagram
clymax_eh6
lipless!! #teamclymax #mazda6 #leadthreads #mazdaflow #gdupmazda #broke #nolip
mazdaflow - teamclymax - gdupmazda - nolip - broke - leadthreads - mazda6 -
dsabzi : Put it back!! Pls!
clymax_eh6 : @dsabzi lol its goin back on tomorrow i had to finish trimming it to fit better and paint it
dsabzi : @clymax_eh6 oh ok! What color are you painting it?
clymax_eh6 : @dsabzi black for now but eventually paint to match the car in a few months
dsabzi : @clymax_eh6 both are good colors!
leadthreads - downnout04 - hsimpso3 - lszucs21 -
instagram
leadthreads
Quick push around the park with Makapu'u before the rain pours in...#lead #leadthreads #neverfollow #sfleaders #leaders #skate #skateverydamnday #pug #pugsofinstagram #karmaloop #kazbah #sanfrancisco #sfc
kazbah - karmaloop - sanfrancisco - leaders - lead - leadthreads - sfleaders - pug - skateverydamnday - skate - neverfollow - sfc - pugsofinstagram -
mskimmiekaye : First thought that came to me is.. Lupe fiasco song kick and push
ccharlene_ : #puglife
heyaiz : Tooo cute
leadthreads : @mskimmiekaye haha...yup that song!
leadthreads : @ccharlene_ pug life all day!
leadthreads : @heyaiz thanks!
kyle_corkran - clymaxej20 - groovychu - stroullos -
instagram
clymax_eh6
#teamclymax #leadthreads #mazda6 #honda #civic #si #slammedsociety #stance #staytilted #cambergang #slammed #jdm #jdmculture
jdm - teamclymax - stance - civic - leadthreads - honda - slammedsociety - mazda6 - si - staytilted - slammed - cambergang - jdmculture -
lickmi_69 : πŸ‘
clymax_eh6 : @lickmi_69 thanks
alex_mazdaracing - _jovanx_ - nick_faz - ahmedy2012 -
instagram
clymax_eh6
my first attempt at putting a clear coat over my #carbonvinyl wrap!! #teamclymax #mazda6 #leadthreads #mazdaflow #broke #gdupmazda
mazdaflow - teamclymax - gdupmazda - broke - leadthreads - carbonvinyl - mazda6 -
downnout04 : πŸ”₯πŸ”₯
clymax_eh6 : @downnout04 thanks
nounbot : How long did it take?
clymax_eh6 : @nounbot lol not long about 45 minutes to wrap and i went over the wrap with plastidip clear just to see what it would look like. thinking about shoot an actual clear next month
nounbot : Looks clean dude. Good stuff.
clymax_eh6 : @nounbot thanks
benimcool - clymax_seng88 - trignights - 92mitsubishimightymax -
instagram
clymax_eh6
;) thanks @carlbsmith22 #carbonvinyl #teamclymax #mazda6 #leadthreads #brokelifebuilds #mazdaflow #gdupmazda
mazdaflow - teamclymax - gdupmazda - carbonvinyl - leadthreads - brokelifebuilds - mazda6 -
the_offical_vp : You did yours too!!😍
clymax_eh6 : @the_offical_vp yea
bigjeans_oneal : Where did all this black hood stuff come from? Does it make your car faster? Lol @clymax_eh6
clymax_eh6 : @bigjeans_oneal lol yea the little stickers add 5hp this big sticker on the hood is like puting a V12 in my car lol
bigjeans_oneal : Ahhhhh, now I get it! @clymax_eh6 no wonder it's such a trend.
clymax_eh6 : @bigjeans_oneal lol yup super fast
opalatte - 92mitsubishimightymax - clymax_mikedemac_fb6 - ahmedy2012 -
instagram
clymax_eh6
very sexy!! #teamclymax #mazda6 #leadthreads #brokelifebuilds #mazdaflow #gdupmazda #stance #slammedsociety
teamclymax - stance - leadthreads - brokelifebuilds - slammedsociety - mazdaflow - gdupmazda - mazda6 -
t_wayne29 : How much for the wheels? And did you lower it? @clymax_eh6
thomasr25 : @jakemuirjdm
callalily27 - b16sol - hsimpso3 - ahmedy2012 -
instagram
leadthreads
Cupid's span...#lead #leadthreads #neverfollow #sfleaders #leaders #sanfrancisco #sfc #emb #embarcadero #kazbah #karmaloop #skate #skateverydamnday #baybridge #cupidsspan
kazbah - baybridge - karmaloop - sanfrancisco - sfleaders - lead - emb - leadthreads - embarcadero - skateverydamnday - skate - cupidsspan - neverfollow - sfc - leaders -
miss_maebellyn : Tight shot, how'd he get up there?
kieran_anthonys_daddy : You can do that? Lol
kieran_anthonys_daddy : Your Like spiderman bro
leadthreads : @miss_maebellyn ran up!
leadthreads : @kieran_anthonys_daddy spiderman! Haha
miimo__ - takingovercontrol - martiqlemke - effthebeef -
instagram
clymax_eh6
that fog tho!! lol #teamclymax #mazda6 #leadthreads #brokelifebuilds #mazdaflow #gdupmazda
mazdaflow - teamclymax - gdupmazda - leadthreads - brokelifebuilds - mazda6 -
clymax_eh6 : @laguilar1110 thanks and @dennis_nguyen im on bc coilovers and thanks
clymax_eh6 : @nickbiggs18 yea man it does
mikeymike__86 : Shit looks hot bro I wanna drop my new 2014 Mazda 6 what do u before springs or coil overs
mikeymike__86 : @clymax_eh6
clymax_eh6 : @mikeymike__86 i went straight to coils cause the springs looked like it didnt drop low enough
clymax_eh6 : @mikeymike__86 a 2014 dropped would look sick definitly would wanna see it
leadthreads : @clymax_eh6 sick shot!
clymax_eh6 : @leadthreads thanks
b_karstadt - 6fever - mikeymike__86 - fail_grv -
instagram
clymax_eh6
booty and curves lol #teamclymax #mazda6 #leadthreads #mazdaflow #gdupmazda #broke
mazdaflow - teamclymax - broke - gdupmazda - leadthreads - mazda6 -
clymax_eh6 : @ek98eg its cool i ordered mine from brokepage.bigcartel.com
_jovanx_ : Only smoked lights are missing
clymax_eh6 : @_jovanx_ lol i know im still debating if i want to smoke them or not
_jovanx_ : @clymax_eh6 add a gloss layer , you can remove it if you dont lke it. I got the same mazda and i might do the same thing :)
clymax_eh6 : @_jovanx_ yea that is a good idea im gonna look into it now thanks
_jovanx_ : @clymax_eh6 no problem man! Props from Canada! :p
clymax_eh6 : @_jovanx_ thanks
fawazalsamman : @salehalasdi
jacksonquach - dreyeslamas - get5ktoday - gearhead_nation -
instagram
leadthreads
Night stroll...#lead #leadthreads #neverfollow #sfleaders #leaders #skate #skateverydamnday #sanfrancisco #sfc #emb #embarcadero #baybridge #monkey
baybridge - sanfrancisco - leaders - lead - emb - leadthreads - sfleaders - embarcadero - skateverydamnday - skate - neverfollow - sfc - monkey -
ryanslaw : I'm down for that. We be on bikes! @theempirestrikesback
leadthreads : @clymax_mishi9 they'll be available soon!
leadthreads : @lastonestannin thanks!
leadthreads : @mskimmiekaye it will be available soon!
leadthreads : @ryanslaw bike or board it's always good times crusing along the bay!
mskimmiekaye : πŸ‘πŸ‘πŸ‘
theempirestrikesback : Let's do this @ryanslaw
ryanslaw : Yea then park that shit for the Giants game. @theempirestrikesback
freedom_matters84 - kmccary4 - marcustrollin - theempirestrikesback -
instagram
leadthreads
Pier 7 with @dannyjcarvalho #leadthreads #lead #neverfollow #sfleaders #leaders #skate #pier7 #sanfrancisco #sfc
sanfrancisco - sfleaders - lead - leadthreads - skate - neverfollow - pier7 - sfc - leaders -
leoolivera559 : Dope!
proph3cy_ : that madrilla crewneck tho
leadthreads : @stevenbabb ya next time
leadthreads : @stevenbabb might have to do that this weekend!
leadthreads : @uskinner thank you, we appreciate the love!
leadthreads : @leoolivera559 thanks!
leadthreads : @proph3cy_ right on! they will be available soon
beastin_trav : Y'all accept sponsor tapes??
paugarro_99 - fillevilain - boomstylehi - thyartismckim -
instagram
clymax_eh6
lookin' super sexy right now lol #teamclymax #mazda6 #leadthreads #bcracingna #xxr527
xxr527 - teamclymax - leadthreads - bcracingna - mazda6 -
clymax_eh6 : @clymax_mikedemac_fb6 nah we left but you should roll thru joshs tomorrow after work
clymax_mikedemac_fb6 : @clymax_eh6 for sure breh we'll do
benznotmercedes : Agree but please don't do black do all red.
clymax_eh6 : @benznotmercedes all red tint?
benznotmercedes : Yeah. Also you make me want my damn wheels back lol
clymax_eh6 : @benznotmercedes yea that would look good too!! did you put on all 4 rims yet?
benznotmercedes : Nah they're at the shop fingers crossed I get them tomorrow
clymax_eh6 : @benznotmercedes oh yea its gonna look good! cant wait to see it!!
clymax_mishi9 - clymax_ua6 - ahmedy2012 - xxdjdinot1989xx -
instagram
clymax_eh6
good morning photo cred: @leoolivera559 #teamclymax #hyundai #genesis #mazda6 #leadthreads #kdm #jdm #mazdaflow #gdupmazda
jdm - kdm - teamclymax - leadthreads - hyundai - mazda6 - mazdaflow - gdupmazda - genesis -
clymax_seng88 : I want in on the photo guy...I feel leftout..lol
clymax_eh6 : @clymax_seng88 haha when you come back to town we will have to do a shoot yours is looking clean!!
clymax_seng88 : @clymax_eh6 ...probably during month of May
6fever - hamzafilmban - scvmbagsergio - pinoyboy559 -
instagram
team_clymax
Birthday shoutout to one of our female members @wendyramos_ #keepcalmitsherbirthday #teamclymax #leadthreads #celicagts #tunergirl
keepcalmitsherbirthday - teamclymax - leadthreads - tunergirl - celicagts -
hellaflush559 : Fresh ride
leadthreads : @wendyramos_ happy belated bday!
wendyramos_ : Thank you :) @leadthreads
loufersoliman - miggyohya - oscarbeentrill - fb6austin -
instagram
clymax_eh6
rolling shot!! photo cred: @leoolivera559 #mazda6 #mazdacali #mazdaflow #mazdafitment #leadthreads #teamclymax #jdmculture #slammedsociety
teamclymax - leadthreads - slammedsociety - mazdafitment - mazda6 - mazdaflow - mazdacali - jdmculture -
leoolivera559 : @clymax_eh6 yea
clymax_eh6 : lets do a video shoot?
mgomez0807 : Sexy!!!!πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
clymax_eh6 : @mgomez0807 lol thanks
nounbot : Where'd you get your license plate frame dude?
clymax_eh6 : @nounbot #leadthreads its a clothing company out of san francisco
nounbot : Thanks man. Appreciate it.
clymax_eh6 : @nounbot yup no problem
gdupmazda - carlbsmith22 - hsimpso3 - xxdjdinot1989xx -
instagram
clymax_eh6
she's finally done......for now lol #mazda6 #bcracingna #xxr527 #teamclymax #leadthreads
xxr527 - teamclymax - bcracingna - leadthreads - mazda6 -
clymax_eh6 : @dennis_nguyen a company on ebay called shadow speed. it came out pretty good and color matched perfect
dennis_nguyen : @clymax_eh6 thanks man I'll check it out
clymax_eh6 : @dennis_nguyen yup no problem
dennis_nguyen : @clymax_eh6 one more thing, how's the fit?
clymax_eh6 : @dennis_nguyen pretty good ill take a better pic tomorrow and dm you
dennis_nguyen : @clymax_eh6 sounds good thanks again
clymax_eh6 : @dennis_nguyen your welcome
clymax_eh6 : @dennis_nguyen actually i got a pic of it let me know if you need a better pic ill try to send it to you
bman1202 - 6fever - linny4487 - matty_as94 -
instagram
clymax_eh6
#mazda6 #teamclymax #leadthreads
teamclymax - leadthreads - mazda6 -
lukemathusa : How dido you get that lip?? I need it in my life lol
clymax_eh6 : @m3lo716 thanks
clymax_eh6 : @lukemathusa its the ebay lip but it didnt fit so i still gotta modify it a little bit
lukemathusa : So I'm guessing it was meant for the Japanese version? And how are you going to modify it?:
lukemathusa : Sorry for all the question I've just been trying To figure out how to so this for awhile now lol
clymax_eh6 : @lukemathusa its ok i have to shave the miidle part of the lip where it comes up in the middle of the bumper cause its to tall and the ends i have to shave off cause the lip was short about an inch on both sides
raed_shahrani : Nice nice nice
hsimpso3 : An STi s204 lip would probably work @lukemathusa
bman1202 - benznotmercedes - anthony12k - urbanpack_ushuuupppp -
instagram
clymax_eh6
#2ndgen #mazda6 #teamclymax #leadthreads #slammedsociety #jdmculture
teamclymax - leadthreads - mazda6 - 2ndgen - slammedsociety - jdmculture -
ahmedy2012 : ΩˆΩŠΩ† ΩŠΨ³ΩˆΩˆΩ† سيارΨͺي جدي @abdullaja
tonyb_300 : @pzouts
bman1202 - jacksonquach - matty_as94 - abdul_mab -
instagram
clymax_eh6
getting her ready for a photoshoot!! #9thgen #mazda6 #teamclymax #leadthreads #bcracing #brokelifebuilds
teamclymax - bcracing - leadthreads - mazda6 - brokelifebuilds - 9thgen -
leadthreads - trey_dunn15 - evgen_p5577 - hamzafilmban -
instagram
Statigram feedback