el_negro_starlord
OH SHIT! ALL ABOARD THE HYPE TRAIN Y'ALL. SHIT BOUT' TO GO DOWN AND MADARA BOUT' TO GET HIS SHIT KNOCKED. LET'S GOOOO! Man I really do love this series :) #Naruto #Anime #Manga #Shonenjump #HypeTrain #ShitJustGotRealBro
hypetrain - anime - naruto - shitjustgotrealbro - shonenjump - manga -
el_negro_starlord : I don't even know ._. How far are you? O_o @and__dreww
and__dreww : Umm next episode is wen they go through the whole story of wen itachi kills the uchiha clan .-.? @el_negro_starlord
el_negro_starlord : Ohhhhh you watching the anime. Oh you kinda far behind where I'm at lol. @and__dreww
and__dreww : Yeahhh aha ! Don't u ?.-. Nd damnnn v.v
mar_leyy : Omg I'm Fan girling over this chapter πŸ‘‹πŸ‘‹
el_negro_starlord : Lmao Marley get on that hype train bro! @mar_leyy
mar_leyy : As soon as the flash back is over it'll be getting to this point soon @and__dreww
armandocabronasos : Where do you read the magna? :o im watching the show and it's just been filers lately.
i_mona_01 - and__dreww - andreacarstairs - kevcap -
instagram
p0kebank_
OH SHITSHITSHIT EVERYONE HOP ON BOARD THE #HYPETRAIN #aot #shingekinokyojin #attackontitan #toonami
toonami - shingekinokyojin - aot - hypetrain - attackontitan -
pokemazn : Is this season 2?!?!?!?!?!?!? @p0kebank_
p0kebank_ : @pokemazn uh....
original_mega_evolutions : @demon_overlord @cubularshark WHAT ISJRKEWODNWBWUC
demon_overlord : This is the dub version. No Season 2. Season 2 will arrive in January of 2015. @pokemazn @p0kebank_ @original_mega_evolutions
pokemazn : Awwwwwwwwwwwwwwww 😭
mikasaackermann - peanutbutterjellytime05 - mikasa_ackerman - dude_o_saurus00 -
instagram
mikalx08
Pokemon just gets me ya know? #pokemon #pokememes #pokelife #pokerangers #thepromise #lovegang #flashfire #hypetrain #2014
thepromise - hypetrain - pokerangers - pokememes - pokelife - flashfire - 2014 - lovegang - pokemon -
lilporky120 : @postachild323
blessedisryan : Don't get it
_beatle_ : excelente
mikalx08 : @blessedisryan excel entei
postachild323 : Haha gotta love those cheesy lines 😊 @lilporky120
gregsjent - batbonesx - kayradowneee - pokemon_master_ftw -
instagram
colan531
#nofilter #hypetrain getting ready for the improv shows gotta look hot, ya know. 5 fabulous improvisers will say goodbye to the stage Friday and Saturday 7PM $5ONLY PLZ COME SUPPORT SENIORS AND THEATER!!!!! I'll be bring sweet the next 2 days to help promote the show!!!!
nofilter - hypetrain -
colan531 : @macey_myersss you're coming
macey_myersss : @colan531 I would if I could /:
colan531 : Booooooooooo @macey_myersss
relientcasey - charu___ - vblock216 - pavan_surya -
instagram
andrew_souls_2
I can't wait for this game! #smashbros #wiiu #nintendo #hypetrain
nintendo - hypetrain - wiiu - smashbros -
yunolovenavi - chcalderon - colynmck - justouttoday -
instagram
niisokkusu_desu
#Anamanaguchi #PAXEast2014 #hype #hypetrain #dance
hype - dance - hypetrain - paxeast2014 - anamanaguchi -
blazenmikay - twofacestreet -
instagram
ashwatah
big thunder mountain railroad #hypetrain
hypetrain -
heynicebeard : UGH I'M SO JEALOUS
savannahnix7 : I've been dreaming of Disneyland a lot lately and I wanna go soo bad!!DX Lucky duck:)
maya_papayaa_ - laceysimmons - csizzlemm - muhtatoeplz -
instagram
lordswan3x
Finally releasing Mechra and I's remix of Ridin' by Chamillionaire. FINALLY TONIGHT! Stay locked \m/ #Hype #hype #hype #hypetrain
hype - hypetrain -
creationdub - nianocturnal - kid_sombra - charlotte_albainy -
instagram
isilenced
Brought these new things back home from a friend of mine. #artfriend #items #sketchbooks #pals #derwent #new #gonnabesofun #fulloffun #hypetrain #hypeisreal2014 #pointlesshashtag #toomuchfun
toomuchfun - hypetrain - artfriend - items - pals - sketchbooks - derwent - gonnabesofun - pointlesshashtag - new - hypeisreal2014 - fulloffun -
afqaurf : #hahagaamazing
wxnqi - celleytiny - devanshkh - lonewolfzee -
instagram
sentry_down
THE HYPE IS REALLL #hype #hypetrain #choochoo #charizard #greninja #mario #ssb #smashbros #wiiu #3ds #supersmashbros #trailer #yes
hypetrain - greninja - charizard - 3ds - choochoo - smashbros - mario - wiiu - hype - yes - supersmashbros - trailer - ssb -
lovetrees24 - nintendo_gaming - foboats - nessgun -
instagram
spduran7
Just picked up a #sectornine #minidaisy
minidaisy - choochoo - hypetrain - sectornine - gmackswag -
spduran7 : Whichever comes out first I guess haha. What didnt you like? Ive putted around on some and they have Hella lean @_jacobkristin
_jacobkristin : They were nearly impossible to dial for me... When you go faster you might feel how I feel.. The way zak did the insert bushings was not the greatest.
spduran7 : Hmm, I'll keep that in mind. I'll get whatever.is out first haha @_jacobkristin
_jacobkristin : I'm getting skoas in a few weeks 😎
spduran7 : Skoas and a fortune? #gmackswag the vapors or the ones with the I bar @_jacobkristin
_jacobkristin : Vapors definitely. The Stream 7s bushing seat Isn't what im currently looking for. The vapors are more "flowy" and actually, I'm on a symvenger, I have a fortune but its not set up hahahah
spduran7 : Oh yeah I saw that you sold your hybrids, forgot that @_jacobkristin
_jacobkristin : Ah, the guy backed out, so I'm gonna repost after maryhill. Hahah
bellaloveschuu - darian_victoria - maya_toczek - sex_drugs_dubstep -
instagram
atiulover
Since everyone's doing one, I guess I'll jump on this #hypetrain. As you may know, today is national siblings day. That is my cousin, larissa, who is basically a sister to me. She's been living in the same house since she was in the womb and I consider her my sister. We definitely fight and laugh like we are siblings. #nationalsiblingsday #cousin #family #disney #tbt
hypetrain - family - cousin - nationalsiblingsday - tbt - disney -
larissabunmeee : Thanks I like you sometimes idk though
gracelovezz : Awwwwwweeeeee u guys are so cuteeeeeee 😍😍😍😘😘😘 @larissabunmeee @atiulover
larissabunmeee : @gracelovezz πŸ˜‰πŸ˜šπŸ˜š
xiamemi : Wtf
emilysong126 - genie_inalamp - johannamyu97 - whathechelle -
instagram
joshtoriko
All aboard the #hypetrain #nintendo #wiiu #nintendo3ds #smashbros is the reason I'll buy a new 3DS in #japan
nintendo3ds - hypetrain - wiiu - nintendo - japan - smashbros -
imjessfazki : josh, how are you ?? have you heard from haruna that im gonna hold a party for my birthday on 16th april in shibuya ? can you make it ?
joshtoriko : @imjessfazki yep she told me, but it depends if I get a job for that day :/
niltiac720 - fatale_female - tcmfgames - igersnintendo -
instagram
digital_strike
This totally describes the hype for the new Super Smash. #supersmash #hypetrain #nintendo #reggie #mybodyisready #shigerumiyamoyo
reggie - hypetrain - shigerumiyamoyo - nintendo - supersmash - mybodyisready -
hinata1234 - boxofbeats91 - isaaclunt22 - kokorospirits_ec -
instagram
philip_mcauley
Current phone background #godzilla #HypeTrain
hypetrain - godzilla -
thelastfrostgiant : GOJIRA!!
hirokohayashi - ryanmcdowell94 - thelastfrostgiant - king_of_alderaan -
instagram
thebestof_pokemon
All aboard the hype train to SUPER SMASH BROS I had to post this I just had to. #hype #hypetrain #supersmashbros
hype - mybodyisreggie - hypetrain - supersmashbros -
thebestof_pokemon : #MyBodyIsReggie
charisma_memes : Lol
cjdaylight4449 - ealegends - steves_knees - charisma_memes -
instagram
pfortyy
LINKIN.PARK - THE.HUNTING.PARTY 06.17.14 #linkinpark #lp #thehuntingparty #album #hypetrain #lehhgo #OK
album - hypetrain - ok - thehuntingparty - lp - linkinpark - plsrespond - lehhgo -
pfortyy : @m_shinoda sick artwork #plsrespond
lilyana_rl - linkinpark_habit - fedenerd - cherrypulcia -
instagram
certified_nimrod
album - hypetrain - art - thehuntingparty - awesome - linkinpark - music - rock - new - exciting -
certified_nimrod : CHOO CHOO THE HYPE TRAIN IS HERE. CHOO CHOO LINKIN PARK'S NEW ALBUM IS COMING OUT ON JUNE 17. CHOO CHOO IT'S CALLED "THE HUNTING PARTY." CHOO CHOO THIS IS THE ALBUM ART. CHOO CHOOOOOO
certified_nimrod : #linkinpark #thehuntingparty #rock #music #art #new #album #awesome #hypetrain #exciting
rage_love_and_greenday : THATS ACTUALLY A LOT SOONER THAN I THOUGHT. THERES BEEN SO MANY ALBUMS COMING OUT LATELY I DONT KNOW WHATS HAPPENING
certified_nimrod : @rage_love_and_greenday Yeah, they said they were going to try to get an album out every 18 months. That didn't happen, but it's still super quick. Less than two years!
rage_love_and_greenday : Yeah wow
souzaphoney : That's the best album cover in the history of music.
certified_nimrod : @souzaphoney It's actually my wallpaper.
the_bushinator - linkinpark_habit - fedenerd - cherrypulcia -
instagram
jacktheswagman
My sisters parakeet is soo cool #parakeet#Leo #hypetrain
hypetrain - parakeet - leo -
garrett__lilly98 : It's a shame that you are a pussy because you showed true potential @jacktheswagman
devonladykillercollins : #rekt
mindlessbody : Dafooq happened?
jacktheswagman : Woah now Lilypad, how am I a pussy? @garrett__lilly98
garrett__lilly98 : You gay that's how @jacktheswagman
jacktheswagman : Sorry Garry Oak, I'm fairly heterosexual
devonladykillercollins - mindlessbody - treyisbell_official - taylortot210 -
instagram
hipesque
ALL ABORD THE HYPE TRAIN :D if you haven't caught the smash bros Nintendo direct, and you're game savvy. I suggest you give it a watch. #forglory #smashbros #hypetrain #yes #finaldestinationisnowanoun #smashsmashsmashsmashsmashsmashsmashsmashsmashsmashsmashsmash #mybodyisreggie
forglory - hypetrain - mybodyisreggie - yes - finaldestinationisnowanoun - smashsmashsmashsmashsmashsmashsmashsmashsmashsmashsmashsmash - smashbros -
zimmby : This is the best thing ever!! :D
captiandread - superior_bryce - jesse_kappanda - geo30026 -
instagram
dflan87
How I feel reading beer reviews. Seriously, who cares if you drank the beer from your Hunahpu's snifter with your brother-in-law during your bachelor party, how does that affect the beer or your opinion of it? #craftbeer #bandwagon #brandwhore #beeradvocate #hypetrain
brandwhore - beeradvocate - hypetrain - craftbeer - bandwagon -
sendmorehops : It's not the receptacle that's important. The importance is the contents of the receptacle.
bwwhite : Business idea: glassadvocate.com
bwwhite : And its competitor rateglass
bwwhite : "Dude we don't care that you were drinkin Hunahpu, tell us about the glass!"
dflan87 : @bwwhite Haha, sounds like a great idea. That way we'll finally know which snifter is the best one to drink out of.
sindle : Same
itsjustashleyv : Truth.
brewsauce : #datglass lol
stoutapp - brewing_rob - ipa_wear - itsjustashleyv -
instagram
freeman_the_wanderer
😱✨FRICKIN GRENINJA!!! Go watch the Smash Bros Direct if you havent!!
smashbros - hypetrain - pokemon - sakuraiyoutroll - nintendo -
freeman_the_wanderer : #nintendo #smashbros #hypetrain #pokemon #sakuraiyoutroll
nexusninja015 - doodleboy__ - sofiabohan - maryamsaleem_ -
instagram
skjalggk
Quick sketch I did for #hotline #miami #2 because the #HYPETRAIN is real!!!! #hotlinemiami #sequel #wrong #number #denaton #games #gaming #devolver #digital
hotlinemiami - gaming - hypetrain - denaton - miami - sequel - number - wrong - 2 - hotline - digital - games - devolver -
gaming_with_crew - adele_gomez - vebjorngalguften - vebjoon -
instagram
kieran_bennett03
Standby for Titanfall... #hype #hypetrain #titanfall #xbox360 #xbox #xboxexclusive #fps #beast #beastmode #cantwait
beastmode - hypetrain - cantwait - titanfall - xbox - xboxexclusive - beast - fps - xbox360 - hype -
eliotspeaking : Us Xbox one players got it last month
prophotokid : Xbox 360 is old news.
khajiitprincess - atlbravescjones1 - videogamevikings - cadz11xx -
instagram
tiiimos
My new mix 🎡🎢 #melbourne #bounce #edm #soundcloud #dj #things #loud #music #follow #support #share #dropthebass #bangers #hypetrain #cantstop #wontstop #passion
hypetrain - wontstop - share - bounce - edm - follow - soundcloud - dj - bangers - dropthebass - things - support - melbourne - music - cantstop - passion - loud -
sidneysamson - solomon_mautaxv - nina_sung - haxir -
instagram
thefamoustk
The #HypeTrain is outta control, can I has new #smashbros yet bro?
hypetrain - supersmashbrothersdirect - supersmashbrothers - ninstagram - smashbros - nintendo - gamerproblems - gamerstatus - teamness - nintendopower - gamermode - gamersofinstagram - nintendo3ds - gamer - gamersonly - nintendowiiu - nintendogram -
thefamoustk : #supersmashbrothers #supersmashbrothersdirect #teamNess #nintendogram #ninstagram #nintendo3ds #nintendowiiu #nintendopower #nintendo #gamer #gamermode #gamersonly #gamersofinstagram #gamerstatus #gamerproblems
game_house - oliverontheway - sproutyspice - overlord_dyvone -
instagram
kingdom_hearts_forever
Kingdom Hearts players around the world: lets all meet up at Disney World and ride! Be prepared! β€’ β€’ Credit- @axel_setthe_bunniesonfire β€’ β€’ { #kingdomheartslll #kingdomhearts3 #sora #donald #goofy #riku #mickey #keyblade #xehanort #train #kingdomheartstrain #hypetrain #disneyworld }
mickey - hypetrain - kingdomheartslll - train - disneyworld - keyblade - donald - riku - goofy - sora - kingdomheartstrain - kingdomhearts3 - xehanort -
angel_i_love_god : πŸ˜‚πŸ‘ΎπŸ‘Œ I think they are Kingdom Hearts Fans xD lol
gamerguy_059 : I'm both
baloothebear0423 : Same here I'm both
nemos_fishbowl : Lol ^-^
life_is_art_itself - cyap2015 - its_fabi - my_favorite_videogames -
instagram
seemillz
U already know he goin slamilton this year! Just waiting for all the bats to warm up #joshhamilton #slamilton #laangles #angels #AsBLOW #wegoingtotheship #hypetrain
wegoingtotheship - asblow - hypetrain - slamilton - joshhamilton - angels - laangles -
kinglapo : @seemillz your gar
seemillz : @kinglapo what game are we going to go to so we can watch your bitchass team get tossed ?
kinglapo : @seemillz name it and I am down cuz u a flip we noe u yea bish
seemillz : @kinglapo naw that ain't me, everybody knows there's only one flip and that's Javi aka flip foolie @javi10653
joshhamilton_fanpage - redwingbootguy - thefevre - supersmashbroswiiu3ds -
instagram
jcpnk
Hype as fuck for Greninja. #hypetrain #smashbros
hypetrain - smashbros -
sailorchii : !!! Is this real?
jcpnk : @sailorchii yep. Confirmed.
dennismccarson - sailorchii - jayy_osse -
instagram
el_negro_starlord
Speaking of the Smash Bros. Direct...HYPE!!! GRENINJA CONFIRMED! OH MAN I HAVE TO BUY A FUCKING WII U BEFORE WINTER THIS YEAR. I SWEAR I WILL GET A WII U BEFORE WINTER I PUT THAT ON WHATEVER DEITY IS UP IN THE SKY! THIS GAME LOOKS FREAKIN' AWESOME! Oh man I can't wait :) #SuperSmashBros #Nintendo #Pokemon #HypeTrain #NintendoDirect
nintendodirect - hypetrain - pokemon - nintendo - supersmashbros -
ginaalisa - __nationalpokemonpokedex__ - falp98 - brandonater21 -
instagram
swingforgame
See this guy right here? That's #Greninja, my favorite Starter #Pokemon and soon to be main in the new #SuperSmashBros. The #hype is too real right now! #Newcomer #SSB4 #WiiU #3DS #HYPETRAIN
hypetrain - greninja - 3ds - newcomer - wiiu - hype - ssb4 - pokemon - supersmashbros -
jambadragon - shinyarcanine713 - falp98 - swiftythehylian -
instagram
pascopinoy
Hm, I wonder how excited I am for this summer? #smashbros #hypetrain #ALLABOARD #summer2014 #3DS #Sakurai #NintendoDirect
nintendodirect - hypetrain - summer2014 - allaboard - 3ds - sakurai - smashbros -
desu_deku_girl - datcameron - meifeng1914 - falp98 -
instagram
desu_deku_girl
It's timeeeeeeeeeee. 😍😍😍😍 NO ONE FUCKING BOTHER ME. #supersmashbrosdirect #supersmashbros #wiiu #3ds #live #nintendo #nintendolive #nintendodirect #hypetrain
nintendolive - supersmashbrosdirect - hypetrain - 3ds - nintendodirect - live - wiiu - nintendo - supersmashbros -
spookedsolid : IS IT OUT YET WHAAAAAT WHY HAVENT I BOUGHT IT
desu_deku_girl : @spookedsolid lol it's not out yet. Nintendo just did a live stream about all the new features and gameplay. They said they need a little bit more time before release tho.
mushroomnack : Omg though it's gonna be great great great
nintendope64 - spookedsolid - rainbowpikachu69 - falp98 -
instagram
Statigram feedback