juliabarnum
#harrypotter #hp #hphumor #harrypotterhumor #hpfacts #chamberofsecrets
chamberofsecrets - hpfacts - harrypotterhumor - hp - hphumor - harrypotter -
julie_vanderlugt24 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
caseyrose_16 : πŸ˜‘
juliet_34 - julie_vanderlugt24 - onceuponasloe_ - _what_about_us -
instagram
_harrypottxr_
Fact 17 #harrypotter #hpfacts #didyouknow
hpfacts - didyouknow - harrypotter -
_harry_potter____ : Sfs?
_harry_potter____ : I already know that :)
noemi_potterhead : Really? It's so cool. :)
sophiesimmer - sannumuffin - acciopotterheads_ - bigestpotterfan -
instagram
_harrypottxr_
Fact 16 #harrypotter #hpfacts #didyouknow
hpfacts - didyouknow - harrypotter -
toeface_did_not : U skipped fact 15
_harrypottxr_ : @toeface_did_not accidentally I put 2 times the fact 14
toeface_did_not : Oh
toeface_did_not : Sorry
fandomblownsincetime : F4f?
_harrypottxr_ : Sure @fandomblownsincetime
alluringdraco - _the_deathly_hallows - hogwarts_____school - ginevra_sc -
instagram
_harrypottxr_
Fact 14 #harrypotter #hpfacts #didyouknow
hpfacts - didyouknow - harrypotter -
micaong1215 : Adorable :)
yer_a_demigod_tris_ : f4f?
_harrypottxr_ : Sure @yer_a_demigod_tris_
_harrypottxr_ : OMG THANKS FOR LIKING @harrypottaah
thee_ron_weasley_fandom : So she obviously liked hermione the best because her patronous is an otter.
_harrypottxr_ : OMG SORRY ITS FACT 15
wetrustharrypotter - _the_deathly_hallows - ginevra_sc - factionlessmuggles -
instagram
books_are_better_than_boys_
Oh my god. Imagine if you were that person haha #muggle #mugglenet #jkrowling #rowling #hpfacts #harrypotter #haha #romione #hinny #huna #drarry #nuna #drapple #author
author - rowling - haha - drarry - harrypotter - hpfacts - muggle - huna - hinny - romione - nuna - drapple - jkrowling - mugglenet -
fipflr : I love this so much
the_lil_marshmellow - pangeaprodigy - unipanda123 - pandalie -
instagram
_harrypottxr_
Fact 14 #harrypotter #hpfacts #didyouknow
hpfacts - didyouknow - harrypotter -
_district12_hogwarts : Is that why she made Umbridge obsessed with cats?
wetrustharrypotter - potterperfect - factionlessmuggles - ginevra_sc -
instagram
_harrypottxr_
Fact 13 #harrypotter #hpfacts #didyouknow
hpfacts - didyouknow - harrypotter -
fandomblownsincetime - potterperfect - factionlessmuggles - hp_fandom_edits -
instagram
potterheadalltheway
My OTP. πŸ’ž I like them because you know, Fred's a pranker and Mione is a nerdy and geeky and sometimes hates those pranks and jokes Gred and Forge does but still Fres still manage to make her laugh. And Freds muchnolder and taller than her and ugh everything about them just seems perfect. I don't know about what you think its just my opinion. #fremione#hpfacts
hpfacts - fremione -
yander_ - dauntless_rebels_ - harrypotter_forever713 - luci_pl -
instagram
random_fandoms22
True. :,( #HarryPotter #HP #JKRowling #Books #DracoMalfoy #Malfoy #Dobby #FreeElf #FredandGeorgeWeasley #Weasley #Gryffindor #Slytherin #Ravenclaw #Hufflepuff #SiriusBlack #BattleofHogwarts #Dumbledore #McGonagal #DanielRadcliffe #RupertGrint #EmmaWatson #sassyHarry #FredWeasley #GeorgeWeasley #HPfacts
fredweasley - gryffindor - emmawatson - hp - siriusblack - sassyharry - fredandgeorgeweasley - hpfacts - books - dobby - georgeweasley - slytherin - battleofhogwarts - danielradcliffe - mcgonagal - dumbledore - jkrowling - weasley - malfoy - harrypotter - dracomalfoy - freeelf - hufflepuff - rupertgrint - ravenclaw -
sherlock_lives : @sera_in_wonderland
sera_in_wonderland : @sherlock_lives Seriously? Why must you do this to me? #canteven
ackles_snackles_in_the_tardis : @jennamoos8 @wordssetinstony
shannon_swims - oiweasleys - dracomxlfoy - kate_kunitz -
_harrypottxr_
thatflawlessfangirl : Follow me? Cause you played the game?
_harrypottxr_ : Oh sorry @thatflawlessfangirl
nonormalfangirl : What app did u use for the symbols in ur bio?
_harrypottxr_ : It's not an app, my friend sent me the symbols be IMessage, I copied and pasted the symbols into "Notes"
_harrypottxr_ : @nonormalfangirl
_harrypottxr_ : But idk how my friend got the symbols @nonormalfangirl
fandomblownsincetime - potterperfect - factionlessmuggles - hp_fandom_edits -
eateseseirimastoconharry
flaviacolonna : GIUSTIZIA -Cit
niki_29 : Mi sembra corretto.
_paolafrigeri_ : Nn potevano rinchiuderla dopo il 5 libro??????
noaberna - anna_catanese - chia_3799 - carlotta_suarez -
_harrypottxr_
wherepottah : Follow back
_harrypottxr_ : Sure @wherepottah
harry_potter__fanpage__ : Follow for follow??!??!
_harrypottxr_ : Sure @harry_potter__fanpage__
harry_potter__fanpage__ : Kool
fandomblownsincetime - potterperfect - factionlessmuggles - hp_fandom_edits -
potterheadproblemsandfacts
potterheadproblemsandfacts : #harrypotter #hp #harrypotterfacts #hpfacts #potterheadproblems #potterhead
daphnouu17 - nbslj - hermionegrangerofficiall - anchithahonnur -
potterheadproblemsandfacts
potterheadproblemsandfacts : #hp #harrypotter #hpfacts #harrypotterfacts #potterhead #potterheadproblems
tinnnaaaam : @hitormisskriss
hitormisskriss : @tinnnaaaam LMFAO I can't.
officially_potter - tonks999 - daphnouu17 - nbslj -
shipmyfandom
_fandom_planet_ : WTF!Β‘!Β‘
bumbleboo__ : Omg no way!
magical_misery : @shipmyfandom I knew it all along!! Haha
expelliarmuss - out_eeting - boy_ertanto - hermionegrangerofficiall -
_harrypottxr_
fandomblownsincetime - potterperfect - factionlessmuggles - hp_fandom_edits -
wizardpage
aislinn203 : I love it!!!
blake_lonero - lisa__160 - anamanila - hermionegrangerofficiall -
lasorgentedivita
scusa_se_sono_un_disastro : Mi segui? Ricambio
jahlove_marley - ckla_ - fandomfeelsx - islandgirlsbrand -
_harrypottxr_
little_ginger5972 : You know for some reason at the same time I can and can't see that happening...
panda_llamas : @half_blood_divergence omgggg @oceanicdesert follow these people
oceanicdesert : @panda_llamas okay
panda_llamas : :) @oceanicdesert
silverpaw__ : I'm glad she didn't!
hpandthefangirls : I WOULD DIE
harry_potter_forever2001 : Glad she she didn't
potterperfect : 😧I would freak out
fandomblownsincetime - harry_potter_forever2001 - potterperfect - hp_fandom_edits -
infinite_numbered_books
ohmyhorcruxes - frozen_in_hp_world_rp - fangirl_xtreme - clubdelectura -
_harrypottxr_
fandomblownsincetime - noemi_potterhead - harry_potter_forever2001 - potterperfect -
potter_head_fan
elsiegirly : Tonks. And Remus.
lilyluna68 : Fred, Dobby, Sirius, Tonks
zemangamango : Sirius, Fred, and Snape. Aaaaand, even though she is evil, Bellatrix.
lilyluna68 - shiranmoses - paiger0803 - lily_is_totaly_awesome -
wizardpage
aislinn203 : Awwww thnx sooooooooooooo much!!!! It is not crappy at all!!!! I love it!!!! I like Fred, George, Mr and Mrs.Weasley, Ron, Ginny and well all of them!!!!
wizardpage : @aislinn203 thank you! πŸ’• lol yeah they're all amazing
aislinn203 : BTW I absolutly lurrrrrrrrve ur account!!!!!!!! @wizardpage
aislinn203 : No prob!!! I wish I could do an account like urs!!!
wizardpage : @aislinn203 thank you so much!! That makes me very happy β™‘
aislinn203 : Np!!! I only speak the truth!!!! (well most of the time anyway but deffo about this!!!!) Lol
aislinn203 : @wizardpage
wizardpage - cottoncandace - laurie_seath - melanie_acs -
wizardpage
team_leo_520 : His parents were killed by Voldemort who gave him a lightning scar (sorry I had too)
wizardpage : @team_leo_520 haha πŸ‘Œ
hermionegrangerofficiall : Yo harry your a wizard
hermionegrangerofficiall : Harry goes to Hogwarts he meets Ron and Hermione, mgonagall requires he plays for Gryffindor, draco is a daddy's boy, quirrel becomes unemployed, the stone is destroyed by Dumbledore
zemangamango : Ron breaks his wand now Ginny's gone and Harrys in mortal daaanger
potter_head_fan - team_leo_520 - lisa__160 - typicalwalflower -
infinite_numbered_books
infinite_numbered_books : Ik! I can't believe it @hannahweasly
infinite_numbered_books : {#romione}{#ronweasley}{#ron}{#weasley}{#hermione}{#hermionegranger}{#granger}{#jkrowling}{#joannerowling}{#rowling}{#Kathleen}{#harrypotter}{#deathlyhallows}{#fangirl}{#fandom}{#hpfandom}{#infinite_numbered_hpfacts}{#hpfacts}{#harrypotterfacts}{#harrypotterfandom}{#books}
blueshadowtributesofdauntless : @emmagirl1214 no no no Hermione and Ron are perfect together mkay?!?!?!
infinite_numbered_books : Yep i totes agree!! @blueshadowtributesofdauntless
xxhpalwaysxx : #votekatniss
zemangamango : Harry and Hermione are more like siblings than boyfriend and girlfriend.
infinite_numbered_books : Yeah ik hermiones like a sister to harry @zemangamango
zemangamango : ROMIONE 4EVERRRRRRR
nastyabalahonova - clubdelectura - harrypotterpickuplines - sassyzass -
_harrypottxr_
fandomblownsincetime - noemi_potterhead - harry_potter_forever2001 - potterperfect -
wizardpage
emmawatson150490 : Nice edit β™₯β™₯
aislinn203 : Do u prefer the books or the movies?
wizardpage : @aislinn203 hmm, I don't really know. The books I guess πŸ‘Œ
aislinn203 : @wizardpage yeah same! It's really hard to decide but i would probably say the books aswell but their both very good!
wizardpage : @aislinn203 yeah exactly!
aislinn203 : @wizardpage inr!
laineyhowlett12 - imilario - soffesoffan99 - harrypottaah -
infinite_numbered_books
infinite_numbered_books : OMG!:O @hollygranger_rp
xxhpalwaysxx : THANKYOU
infinite_numbered_books : Nps @elsaqueenoffandoms
hannahweasly : Thanks
infinite_numbered_books : Nps @hannahweasly
infinite_numbered_books : {#Hogwarts}{#hogwartsschoolofwitchcraftandwizardry}{#hogwartsnumber}{#magic}{#battleofhogwarts}{#mcgonagall}{#harrypotter}{#books}{#fandom}{#hpfandom}{#hp}{#hpfacts}{#infinite_numbered_hpfacts}{#harrypotterfacts}{#fangirl}{#harrypotterfabdom}
_fandom_planet_ : It's true I've done it
infinite_numbered_books : Oh okay @_fandom_planet_
claymccarty_ - gavry3 - clubdelectura - minimal_prints -
_harrypottxr_
fandomblownsincetime - noemi_potterhead - _loyalbrunette_ - harry_potter_forever2001 -
_harrypottxr_
hermione_knows_everything : Hi! So I really don't like asking these questions, but would you mind following me?βš―Ν›β–³βƒ’βƒ˜ I'm really close to 150 followers! I make my own edits, but I post other pictures too!βš―Ν›β–³βƒ’βƒ˜ I promise you that I'm not a ghost-followerβš―Ν›β–³βƒ’βƒ˜ THANK you, for Reading thisβš―Ν›β–³βƒ’βƒ˜
_harrypottxr_ : Sure @hermione_knows_everything
_harrypottxr_ : Thanks for liking! @im_always_fangirling
_harrypottxr_ : OMG THANKS FOR LIKING @harrypottaah Your're my favourite account!!!!
obliviatepotter : Awww :(
_harrypottxr_ : Yes:( it's sad @obliviatepotter
harrypfans12 - littlepotterpage - harry_potter_forever2001 - noemi_potterhead -
infinite_numbered_books
abbieb_21 : um did you unfollow me because i broke up with niamh or
infinite_numbered_books : No.. can you tell me niamhs ig? Ill follow you if you do:) @abbieb_21
abbieb_21 : sorry but i remember once she told me she doesnt want people knowing her IG, just because were not dating and because were bitchy to each other doesnt mean ill deface something she once told me that i understand.
infinite_numbered_books : Ah okay:) its nice to know you still care about her @abbieb_21
12_divergentdistricts : Mind joining my edit contest? I've seen your edits and think they're really good and think you have a good shot at winning! I hope you join! 😘
infinite_numbered_books : {#Jkrowling}{#dementors}{#depression}{#prisonerofazkaban}{#rowling}{#rowlingisourqueen}{#soul}{#happiness}{#hpfandom}{#harrypotter}{#hp}{#hpfacts}{#harrypotterfacts}{#infinite_numbered_hpfacts}{#fangirl}{#fandom}{#books}{#forever}{#harrypotteruntiltheveryend}
clubdelectura - neymar_jr5 - fangirl_xtreme - sassyzass -
books_are_better_than_boys_
n_yarri221b - lyddie_e - loli1015 - fandomswreckedmylife -
_harrypottxr_
welcometotheworldofbooks - _loyalbrunette_ - harry_potter_forever2001 - noemi_potterhead -
Statigram feedback