babieeairy
Sending off a mc predent shirt off to the one & only Chad from "Chad's Videos". #isthisreallife #thechad
isthisreallife - thechad - chadsvideos - excusemygrammar - mcpds -
babieeairy : #chadsvideos #mcpds
babieeairy : I just re-read what I wrote & lawwwd...lol #excusemygrammar
rwhead : #obsessed ☺️
claire_bloodworth - rwhead - _lexxisss_ - mcanchola1023 -
instagram
ferbzilla_kill_em
Truth about #highschool and #friends and the #people #you #trust
excusemygrammar - people - highschool - trust - friends - you -
ferbzilla_kill_em : #excusemygrammar
c6h12o6_sugga : I miss some of mine too ♥
ferbzilla_kill_em : @c6h12o6_sugga some way more than others
c6h12o6_sugga : :) ♥
rachel_epstein - marie_lopez9 - priscilla__nicole15 - notsopendery -
instagram
theacejones
A lil Vacation ain't never hurt nobody. #excusemygrammar #Jones #ACEJONES #Orlando
jones - excusemygrammar - orlando - acejones -
makinthingshappen : Aye yo hit me on my email makinthingshappen@gmail.com
theacejones : @makinthingshappen ok bet
ms_b_diamondndaruff - madukezzzz - tashaglovingmy3 - samantha_pompey -
instagram
alwaysorganizing
Got choices? #excusemygrammar #homeschool #schoolroom #art #latin #songchoollatin2 #thankful
thankful - excusemygrammar - art - latin - schoolroom - homeschool - songchoollatin2 -
marcihart - johned620 - meaganrose6 - christinaelaina86 -
instagram
mooretherie
Damn @taylor_made1_ ......you does this!!! #ExcuseMyGrammar
excusemygrammar -
taylor_made1_ : Ayyyye!! :-*
the_cut_man : @taylor_made1_ 2 Thumbs Up!
taylor_made1_ : Thx C!!! @the_cut_man
mooretherie : @taylor_made1_ we don't talk to the enemy. @the_cut_man GTFOH
taylor_made1_ : Lol... my bad
chocalatedipp - da_only_diva - officialphraze22 - sherece82 -
instagram
amazinglyave
And everybody like where her eyes at? 👀🙈 ✨ #100happydays #day23 #myfam #excusemygrammar
100happydays - excusemygrammar - day23 - myfam -
emmarosemire - swaguillard - livvlou - bry_belaire -
instagram
psjaneme
Advertising Workshop Final Presentation #loyaltyกับเลข3 #สุ่มตลอด #โดนตลอด #คืออัลไล #ลิ้นพันกัน #excusemygrammar #lol Cr. @yuuhuuu
excusemygrammar - - - loyaltyก - - โดนตลอด - lol -
l2onsenze : ซวยจิงง โดนอีกละหรออ
psjaneme : @l2onsenze โดนทุกรอบซัง เซง พูดเลย 😪
johniewalkering - gunzdum - toniitony - techit8 -
instagram
srnclre
Simple no bake cheese cake recipe for @eitinejajane 1. Mix cream cheese with sweetened milk until well. 2. 1st layer: spread the milk&cheese mixture evenly in a container. 2nd layer: Sprinkle Milo then Nestum (whichever comes 1st is up to you), to make thin & visible layer. 3rd layer: Soak the Deluxe cracker with the Full Cream Milk, make sure not too soggy. Arrange the soaked biscuit neatly enough to cover the 1st & 2nd layer. 4. Repeat step 1&2. The top most layer will be the cheese mix with sprinkled nestum. Lastly, refrigerate for a few hours. Done =) ps: better pkey see trough container, easier to see the layer. Boleh pkey cheese cracker juak. Biskut ya patah2kan utk kasi muat layer. One cream cheese guna half can sweetened milk jak. Mun mok manis gik, tambah jak. Mun mok layer kacak polah nipis2. pss: aku cedok dr tenet jak, inovasi ckit k nampak kacak jak. U can modify also. Good luck. Dah polah sila share gambar ya =D #excusemygrammar #gambarpinjamdrgoogle #notmypictures
notmypictures - excusemygrammar - gambarpinjamdrgoogle -
eitinejajane : Waaaah! Thanks..will try to do layer cheese cake..
dygkhairunnisazali : Chaiyok2 @eitinejajane hehe.. @srnclre leh try wak tok..kmk salu plh..tp xda campur nestum n milo..layer k biskut cheese jak..heee..
srnclre : @eitinejajane @dygkhairunnisazali =D
jessiejannet - rachdiora_ - dygkhairunnisazali -
instagram
justdizzit
Giving bearded realness on this beautiful spring day !! It's** #excusemygrammar #drakewannabe #classisover #naturetime #runitout #YOUBETTERWERK
excusemygrammar - naturetime - classisover - runitout - youbetterwerk - drakewannabe -
maieesh_ : Rawr 😜💋
toddjhammond : #Scruff #Beard
reyrclima - thisvanilau - samoantama - chaizz_85 -
instagram
irumi_moeyo
So today during #ROP I think I might have found something to focus on!!!:D this all thanks to our instructors question: What technological advancement would you like to see become a reality? #excited #patentmyidea #lol #wishing!!! #excusemygrammar #ithinkihadarunon? #copyright #haha #collegecomehere!!!
excusemygrammar - copyright - ithinkihadarunon - patentmyidea - haha - lol - collegecomehere - rop - excited - wishing -
olivejuiceutoo - merino_charlie11 - awkwardairica_ - cristian_m_gomez -
instagram
cariyubero
#tb to when me and this girl lived together. I have the best cousin in the world, guys! #missyou #alllove @dudathing
alllove - excusemygrammar - tb - worstpartisthatimanenglishmajor - missyou -
cariyubero : #excusemygrammar #worstpartisthatimanenglishmajor
andrenogueraa - alejoruiz - gz_vanini - camileighton -
instagram
ambitiousgirlx
Oh yes I did , this bitch really tried it & she had all this extra space behind her & she decides to park all up on me like this . So I left a lovely note on her P.O.S #ExcuseMyGrammar #FuckingWithTheWrongOne #CallMePetty #BadDay
excusemygrammar - badday - fuckingwiththewrongone - callmepetty -
jetliferkhalfani : Lol hope your day gets better 💆 #whoosah
ambitiousgirlx : thank you & I HOPE so too @jetliferkhalfani
kelsey_dee33 : Ahaha ol petty ass
kelsey_dee33 : I love you
ambitiousgirlx : lol so petty :) , love you too @kelsey_dee33
rare_vision : C'mon I thought u left the street life smh
ambitiousgirlx : I did I cant have one slip up ? @rare_vision
hiitsalyssa1 - sandy_fierce - macymedlin - lilbiznitch -
instagram
thechrisdyer
My favorite memory with @samjhernandez #excusemygrammar #hbu #reslife
hbu - excusemygrammar - reslife -
jebreymaier : @thechrisdyer you're welcome for introducing this app to you
waterguy88 : What's the app?
thechrisdyer : @waterguy88 timehop
samjhernandez - hayhay915 - ktnumberrr2 - aschoenemann -
instagram
roxombie
Thanks, @brandonkawachi. Haha. #siri #holiday #dafuq #ithoughtthatwaseveryday #dotheynotdothisforonedayayear? #sick #genitalmutilation #bye👋
bye - ithoughtthatwaseveryday - sick - genitalmutilation - siri - dotheynotdothisforonedayayear - excusemygrammar - dafuq - holiday - poorlyconstructedquestion -
roxombie : #excusemygrammar & #poorlyconstructedquestion
kurst_one : Damn. #ForgotToCelebrate😒
doomsayer52 - meandloulou - kimberrlayy - la_gr33neyes -
instagram
lauren_steppp
The President and Vice President gets Long Island pitchers at Rama.. #HRAbarCrawl #ExecutiveBoardBitch 👑👯☎️
excusemygrammar - hrabarcrawl - executiveboardbitch - drunk -
hilschroeder : Love my VP 😘
lauren_steppp : #ExcuseMyGrammar #Drunk
lauren_steppp : Right back atchya 😘 @hilschroeder
dalemarissa - sarsbuchanan - cicishoebottom - dj_gradea -
instagram
sbalderas8n
Finally got The Wu-Tang Manual shipped, one of my all time favorite groups. The book, written by RZA, known as the spiritual leader of the group, wrote this to reveal the secrets, history and philosophy of the group and tells where the ideas stemmed from. Two of these being The Iliad, a Greek epic written during the Trojan War speaking of its brutality of its time. The other being The Art of War, written by Sun Tzu, a Chinese war general from the Spring and Autumn period of Ancient China, which is known as a definitive work of military tactics and strategy of its time. It's said in the manual that these two books, along with many others I've yet to find, highly influenced how he worked his business in the music industry and the way he lived. It's some heavy reading to do before February 26th (checked out these two books from the Sac State) but after almost reading all of the Wu-Tang Manual today, it highly intrigued me to look into all of these books that heavily influenced one of the most, if not the most predominant hip-hop groups to ever exist. Time to go 👐 📚 #WuTangForever
excusemygrammar - wutangforever - fuckinstagramstextbox -
sbalderas8n : #excusemygrammar #fuckinstagramstextbox
lindsaydenson - j_bodily2287 - lil_bill97 - dtek_ -
instagram
love_me_aj
Lol, Yesssssssssss. Ian een' gone front !! #goodnight #excusemygrammar aha .
goodnight - excusemygrammar -
lovenai_ : My life lmao
love_me_aj : Aha , yeen neva lied ! @lovenai_
atownsend24 : I KNOW RIGHT OMG I THOUGHT I WAS THE ONLY ONE
love_me_aj : Me too.Haha, you're not alone! @atownsend24
_karahh : Sameee
steven_conwell : What's ur kik name
steven_conwell : @love_me_aj
qveencamille : Stop
615legendary_ - gorgeousgirl4365 - deefly__ - _kingweirdo -
instagram
morgy0531
#excusemygrammar #singleNOTreadytomingle
excusemygrammar - singlenotreadytomingle -
macamurphy - kirl_girl - cidothekido - katwaller31 -
instagram
monica_k824
My favorite nurse to work with 😁😘 where to short to be taking pictures #sundayfunday #coworkers 💰🏥
excusemygrammar - sundayfunday - coworkers -
monica_k824 : We are* #excusemygrammar
nikkiidee90 : @monicaxox824 love her!!! She's one of my patients at my office!!!!
monica_k824 : @nikkiidee90 lol where?
monica_k824 : @nikkiidee90 she said "awww she's to cute" lol
nikkiidee90 : @monicaxox824 I work at a physical therapy chiropractic office down the block from east neck
lips_dont_lie_aka_enzos_mama29 - nikkiidee90 - shimiebabii -
instagram
kadedra_swagnew
Me right now. #Awkward #WereSuppose ToBeWatchingTheGrammys #ExcuseMyGrammar #TrueStory
excusemygrammar - weresuppose - truestory - awkward -
callmedimplezz : Lol
beautifultrouble19 : Lol silly
ll_cool_tray1 : Your beautiful
andrewchristian26 - _youngflyyliving_ - eyeamdeej - taviamarie24 -
instagram
ipremyo
I couldn't stop laughing at her lol XD #crarzypeople #lol #excusemygrammar ahha
crarzypeople - excusemygrammar - lamepeople - lol -
ipremyo : @glittergirl617 hahah lol XD
_thisgirljust : Hahahahaha! Smh poor thing aha
ipremyo : @_thisgirljust hahah she was jks... #lamepeople lol
ipremyo : @_pratik__ yeo really she was so darn funny hahah
_pratik__ : I would have died laughing manh.
ipremyo : @_pratik__ when her phone rang she was right next to me and I was literally looking at het and laughing like crazy people were staring at me and she looked so embarrassed hahah but I couldn't help it XD
sincerely_abby_ : Haha
_pratik__ : O B V I O U S L Y. Hahhahahaha.
shradheee - shanispapi12 - jonnyserrany - lyan28_xoxo_ -
instagram
cjhintze
Just sayinggg
killerblackbird : Because we live in a world where some treat Cosmo magazine like a bible, no one can seem to value what being with someone means, and self respect has seemingly gone out the window. It's a "fuck it, I was drunk and can't remember so it's ok" mentality. Later in life, those people never change while those that want something meaningful and lasting will stand out from the rest. I could go on for hours.
cjhintze : 🙌 the whole "well I was drunk.." Lol welllll you can be single then. Trust me I could go on for hourssss on this subject. The best is when you're someone like me who stays away from relationships and then the person is like "well I'm not like the rest, don't punish me for your past" anddd they end up doing the same shit, basically proving you right for why you stay away from relationships. That shit gets old real fast @killerblackbird
killerblackbird : @cjhintze I agree. It's a lot of unnecessary trial and error. Eventually you'll find someone that you instantly know is different. I see all kinds of SHIT still though; leading the other person on, meeting up with exes, banging 5 other guys while claiming to be in a relationship, and so on.
cjhintze : Oh I couldn't agree more with you on the sketchy shit they do. And they of course lie, and then have excuses to make it seem ok.. It's such bull. I gave zero tolerance. And i will leave, maybe I have too high of standards, but I also know that I'm a good person in a relationship and I don't deserve a shitty significant other. @killerblackbird
killerblackbird : @cjhintze Hang in there, he's out there somewhere for you. I'm extremely happy with my other half and wouldn't trade her for anything. It took me years and living by the same high standards you have.
cjhintze : Well I'll have my wall up for quite some time, but so far so good with my guy, but I'll always be cautious lol @killerblackbird
killerblackbird : @cjhintze Don't lower them for anyone 👍
cjhintze : Never @killerblackbird
bskskywalker - p3t3r_zambaras - ashleygoez - richiet81 -
instagram
sandysolis7
I went to visit Dannyboy today and tagged on the doctors' chart && I get a text that Dianita was there too lol 💓 #bffs #getwell #livingonaprayer #excusemygrammar
excusemygrammar - getwell - bffs - livingonaprayer -
kristy_gal - ronnroxx - perla_nl28 - j_knee0702 -
instagram
sgarvey_ironically
Peanut enjoying a tonight's joy ride with tommy and I. #joyride #goldenretriever #love @tommyboy2087
love - excusemygrammar - joyride - goldenretriever -
sgarvey_ironically : #excusemygrammar :/
squeakerdogs - lmcole210 - thefotoglife - sarisahara -
instagram
_lexibelle
Worry has no place here anymore. I am guilty of worrying. When we worry, we assume the responsibility for things we were never meant to handle. Worrying in Greek translates into "divide the mind" & that's what worrying does, it divides the mind between useful and hurtful thinking. Matthew 6:27 askes "Which of you by worrying can add one cubit to his stature?" To me this is asking what can you gain from worrying? Worrying changes nothing; it takes your focus from God and His faithfulness and righteousness to concerns about things of the world. Worrying is the opposite of faith, suggesting that God cannot be trusted to take care of us or provide what we need. Worrying crowds our faith. Matthew 6:33 says seek first the kingdom of God and these things shall be added unto you. Philippians 4:19 says "And my God shall supply all your needs according to His riches in glory by Christ Jesus." God is everything we need. He will provide! The road from worry to faith begins with recognition that worry is sin and confession of lack of faith. It continues with deliverance and ends with the assurance that nothing can separate us from the love of God. Psalms 34:4 "I sought The Lord and He heard me, and He delivered me from all my fears." #IAintGotNoWorries #ExcuseMyGrammar #NoMoreWorrying #GodIsEverything #MyLight #MySalvation #MyStrength #MyLife #WontHeDoIt #WontHeWill #GoodMorning #HappyMonday Have a blessed day 😊✌️
happymonday - excusemygrammar - mylife - godiseverything - wonthewill - mystrength - mysalvation - nomoreworrying - iaintgotnoworries - wonthedoit - mylight - goodmorning -
k_d_rochon : Amen @_lexibelle 🙏🙌
co_co_chanell : This is absolutely beautiful and such encouraging words!! I wish I could add this to my favorites because it holds so much truth and encouragement!!! Speak!!!!!
productofgrace_bsav - leeanderthegreat - c_tha_future - katrinkalm -
instagram
ar_stunt
Daamn!!! Shit got real today earlier today... Lets see how the 2014 turns out #newcars #bsp #newcompany #savingtheworld #nohomo #toyota #prius #hellaflush #allshownogo #doingit #alv #ayparaelcafe #ayteencargo #hadlystowing #aaarescue #newyear #maxmph20 😒🚗😔😑🕔 how's my driving #IDGAF #lmao #Callsomeonewhocares #1800fu
ayparaelcafe - callsomeonewhocares - hellaflush - ayteencargo - bsp - newcompany - idgaf - newcars - doingit - alv - maxmph20 - 1800fu - nohomo - allshownogo - excusemygrammar - lmao - savingtheworld - toyota - aaarescue - newyear - prius - hadlystowing -
ar_stunt : #excusemygrammar
rooffuss : I'll race you :)
ar_stunt : @rooffuss battery power or motor power
rooffuss : @ar_stunt Both?
ar_stunt : Meet you at the yard lol
marc_d_2013 - jdm_junkies2 - ruthhhxo - edwincolombia9 -
instagram
nguyenphat90
#2013 is definitely full of life changing moments and adventures! Can't believe it's about to be over. Had amazing adventures into the nightlife with @deepvisionfl , a productive year with my @structure_orlando family, made life changing career plan thanks to my mentors @dun28 @derricks44 . Also met an amazing girl :p . #Readyfor2014 #ToGetDrunkorStaySoberTonight #ExcuseMyGrammar
togetdrunkorstaysobertonight - excusemygrammar - readyfor2014 - 2013 -
kaesmooth : Wya tonight bro
nguyenphat90 : @kaesmooth I'm gonna be at a business NYE function.
requiemkpl - viviantranx3 - pookie_88 - garretlauer -
instagram
littlegem7
Through the past twenty years, I've been blessed to have the best mom in the world. Twenty years my mom has given me everything. Especially lessons in life, how to be a good person, survive, and succeed. When I was little and all those times I got a fever, she stood at my side and took care of me until I recovered. You understood me like no other. Without you, I would not be this wise,confident,and lovely like you. This Christmas, I give you my time, my love, and my turn to take care of you. So grateful to have you as my mom and my best friend. I love you mommy! 媽媽我愛你!我最愛就是你. 最開行得時候. 😚😚😚☺😊 #PFChang #bestmom #iloveyou #likemomlikedaughter
bestmom - likemomlikedaughter - pfchang - excusemygrammar - iloveyou -
lilyguinusa : Awww!!!
kimduong92 : Grammar* :P
littlegem7 : @kimduong92 lolz
littlegem7 : #excusemygrammar
lilyguinusa - candybabyyx - iamstbones - heartkoyun -
instagram
justintears
Probably the worst collaboration ever, but pretty cool too see up close and personal at the #grammymuseum ty @heymissnaynay for the experience! #losangeles #love #music #grammy #daftpunk
excusemygrammar - losangeles - love - grammy - grammymuseum - music - daftpunk -
justintears : #excusemygrammar
crispinfxmua - whoisbee - mardetemor - michael_aaron_smith -
instagram
padenspencer
Haircut 💀👾💀
tellmemore - excusemygrammar - makingbitcheswetsince2000 -
ize_iz_macy : Perdy
xoebriann_ : Tbh- you are like the cutest 7th grader. We've never really talked before though :(
padenspencer : Thanks:) and I know:/ @xoebriann_
xoebriann_ : & you don't know me!
padenspencer : I know you! @xoebriann_
xoebriann_ : We've never talked before though! & we like never see eachoth at school. Well I don't see you
padenspencer : Yeaahhh....that's true😕 @xoebriann_
padenspencer : Okay @xoebriann_
_samantthamariee - that_one_girl_caleigh - rhyleeedanielle_ - whatahassel -
instagram
loose_screws
#ShitISendMyFriendsOnSnapchat #ExcuseMyGrammar #ImRatchetWheneverImNotInAClassroom. 😂
excusemygrammar - imratchetwheneverimnotinaclassroom - shitisendmyfriendsonsnapchat -
soulrebeldiaries : Let the church say Amen
spvcehvze_ : 😩😂😂😂😂
_rorolove : 😂😩😂😩😂😩😂😩💀💀💀💀💀
stardomfame : yess to the good word! 😂
jaypate : it was worse ! @_rorolove @spvcehvze_
loose_screws : It's only right, that I read rights. 😛 @stardomfame
roachyy_roach - jesscrover - fameisthemotive - jaypate -
instagram
betinatee
I have the bestest bestie :'D @justvogueit #excusemygrammar #darcyvienna #4/11/2008 <3
darcyvienna - excusemygrammar - 4 -
shakiral95 - ashleykatu - leoniemills - emilypatroni -
instagram
alicialynnxx
This is something I'm proud of. #flashback #swag #excusemygrammar #2009swag
flashback - excusemygrammar - swag - 2009swag -
alicialynnxx : how was your concert!!?? @andrianagamblin_
andrianagamblin : why u no cum crazy girl!! & I winged it again ;)
andrianagamblin : Vick has video!! I dyed my hair lish
alicialynnxx : okay!! What colour??? @andrianagamblin_
andrianagamblin : like a real darky brown! kind of black
brittanyperreault08 - alicia_drew97 - _mattiazielinski - shy_gurlxo13 -
instagram
Statigram feedback