artsyfartsymee
current fuel prices ๐Ÿ˜
walkmoredriveless - consciousliving - eeks - current - prices - fuel - hollywood - franklinavenue - photooftheday -
artsyfartsymee : #hollywood #fuel #current #prices #eeks #walkmoredriveless #consciousliving #photooftheday #franklinavenue
iuliav : In Washington gas is 1 dollar cheaper
artsyfartsymee : really, for real?!! I guess this is what we pay to be in warm sunshine all the time : D
artsyfartsymee - davecookphotography - ___mixed_beauty -
instagram
maggie13mae
#WhatsInMyBag?#NewFind#CashewMeal#TraderJoes#SoExcited#Hoarder @marvinromeo18 #Eeks#CantWaitToUseIt#Cashews#TJs
whatsinmybag - traderjoes - hoarder - soexcited - cantwaittouseit - eeks - tjs - cashews - newfind - cashewmeal -
marvinromeo18 : It's nuttier and grainier.
maggie13mae : @marvinromeo18 Maybe try half almond and half cashew and/or use food processor??? I will experiment and share with you my findings.
dpappagianis - rosetadiarca - ig_simon - ceresbr1 -
instagram
vickus_torialus
So I'm just sitting in #centercore working on my final at 3am at #lethbridgecollege and *BAM* Out goes all the lights and I hear the doors lock. Um...wtf.. lol generator kicks in and a few lights pop on but no real power. #Scary times... #duringthedayidontbelieveinghosts #atnightimalittlemoreopenminded #eeks #yql #lethbridge
scary - yql - eeks - duringthedayidontbelieveinghosts - centercore - atnightimalittlemoreopenminded - lethbridgecollege - lethbridge -
lethview - jenmargil -
instagram
saddiiiiiii
So sick and tired of revision cannot express how much im dying for summer to just come #exams #alevelproblems #ilovepink #lol #beastimes #eeks #summer #happy #beachthingz #dreaming #hatethis #100happydays #day64 #gaylord #cringe #cutรฉรฉรฉ
summer - beastimes - gaylord - hatethis - 100happydays - dreaming - calmdownshakespeare - eeks - exams - ilovepink - lol - alevelproblems - day64 - beachthingz - cutรฉรฉรฉ - cringe - englishfreak - happy -
faraaaaziii : Hehe don't worry...the end is nigh! summer is near! eeek! ๐Ÿ‘ญ๐Ÿ’ž
saddiiiiiii : Heheheh #calmdownshakespeare #englishfreak ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‰๐Ÿ’“ @faraaaaziii
faraaaaziii : Lol it's not that hard to understand ๐Ÿ’ can't wait! ๐ŸŒžโ›…
saddiiiiiii : Haha I know its not im a pro anyway ;)
saddiiiiiii : And lols eeeks ๐Ÿ‘™๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘‘๐Ÿ’„๐Ÿ‘œ๐Ÿ’ฒ๐Ÿ‘๐ŸŽ€๐ŸŽŠ๐ŸŽ‰๐ŸŽก๐ŸŽข๐ŸŽ ๐ŸŽช๐ŸŽฌ๐ŸŽผ๐ŸŽถ๐ŸŽง๐Ÿš˜๐Ÿš—๐Ÿš•๐Ÿš‰ @faraaaaziii
princessafii1 - sabahhabas - rafiah_k - dawndrifter -
instagram
dance4u13
Two more weeks till recital! That means I have three more rehearsals for my solo #eeks #rupaul #lookinggoodfeelinggorgeous #dance #fierce #diva #dragqueen #solo #recital #lovethissong
solo - eeks - lookinggoodfeelinggorgeous - rupaul - recital - diva - dance - dragqueen - fierce - lovethissong -
kuciia - wellwellwell19 - liverusty - supermannnn___ -
instagram
cjackrun
An awkward word to play against my mom. #awkward #wordswithfriends #eeks #hahaha
eeks - wordswithfriends - awkward - hahaha -
transformationpics - jeremyarmstead - rootdoodle - nashnx -
instagram
emilyga_
#personal #selfie #monday #happy #smile #studying #top #horse #eeks
horse - monday - personal - studying - selfie - eeks - smile - top - happy -
passionwithoutwords - ohyeahemery - luisa_her_aq - pudsteck805 -
instagram
yourstrulyanne
#lmao #omg #ineededthis #irishgirl #sunbathing #tanning #eeks #somean #butfunny ๐Ÿ˜‚
somean - omg - lmao - irishgirl - ineededthis - butfunny - eeks - tanning - sunbathing -
halfbloodrican : @benjimanfood
missdibsy : When I saw this picture last year it was in the middle of class and I burst out laughing and no one knew why ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
lyssalaurennn : @drizzy_dreaaa
heyitsdani_ : Oh boy haha! More like, "sun-burning!" :P
tyler_schiebler : @ashleeygraham @courtneydesormeaux
courtneydesormeaux : ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ @ashleeygraham @tyler_schiebler
amhurst36 : @jonathanjoly @annasaccone ha ha reminds me of the conversation in your vlog a few days ago!!
easebastian : ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚... it took me a minute to see the "other girl"
amaestov - jayna_1313 - genevievegrenier - jazabella_loves -
instagram
yourstrulyanne
Is this #normal? #shedding #hair #handful #aboutfiftystrands #eachshower #thiswastheblackstringlikematerialblockingourpipes #eeks ๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ˜– #longhair #blackhair #blackstrands #strongstrands #silkstrings #always
thiswastheblackstringlikematerialblockingourpipes - shedding - blackstrands - eachshower - eeks - always - handful - hair - silkstrings - blackhair - normal - strongstrands - longhair - aboutfiftystrands -
sf49er_cutie : Normal and I wash my hair every other day and at times every two days.
bookworm_fittie : #AsianHairProbs
marciajs : i shed all the time way more hair than that
jo_essential : For me its atleast like this too.
nhtaing : My hair is shedding too. :(
diegopurple : I have seen this before.
weekonds : You tend to lose more hair then normal in spring. @yourstrulyanne
nikkolas712713 : Whoa....
little_mskat - _allyssaf_ - jennifer_xiongg - bettiewong -
instagram
m2j2love
Lemme take a moment to brag about this beauty of a neice I have! She makes me so proud! I, at this age was at home tending to a 2 month old baby! @lorenashleigh10 however is a straight A student, national honor soceity, so athletic, so outgoing, and just all around amazing! We love her mostest toastest! Have a great night lorena !!
lovesher - promnight - refugiohighschool - eeks - proudaunt - iamold - neice -
m2j2love : #proudaunt #neice #lovesher #refugiohighschool #promnight #eeks #iamold
lorenashleigh10 : Awe, love y'all bunches! ๐Ÿ’‹ @m2j2love
mhaynes31629 - stephcas361 - kassleann - tay_perez -
instagram
3eks
Wowwww new work apron #seriouslythough #reallife #bunny #benefitcosmetics #twerk #mua #laughteristhebestcosmetic #benebitches #eeks #iliterallycant
benefitcosmetics - seriouslythough - eeks - laughteristhebestcosmetic - mua - benebitches - twerk - reallife - iliterallycant - bunny -
olympiaem : LOOOK BACK AT IT
alldayak : Work it girl lmao
isaafino : Chyeeeaaaa!!!
lindseyjeanette : Nooo!!๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ™ˆ
3eks : Ohhhh yeah! Monday baby! @lindseyjeanette
itsjamiebabyy : #iquit ๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜ซ
elu2784 : yessss
bsummz : That's cute lol @3eks
44jsmitty44 - racoonacorn - mimer4u - smattering82 -
instagram
micholu
so we saw a lizard on the ceiling. used a magic clean and lint roller to stick it down. and put it in a plastic. @nich0laspang #ๅฐพๅทดๆฅไธๅŠๆŽ‰ #forcedhubbytodoitorheisnotgoingtosleeptoday #scarylizard #omg #eeks
eeks - ๅฐพๅทดๆฅไธๅŠๆŽ‰ - scarylizard - omg - forcedhubbytodoitorheisnotgoingtosleeptoday -
nich0laspang - geraldlze - kevenleee - bennfung -
instagram
alexxtate
New piglets๐Ÿท #eeks#piglets#so#cute#tiny#babies#farm#animals##love#them#hay#trailer#aw
cute - them - animals - aw - hay - farm - tiny - eeks - so - babies - love - piglets - trailer -
motivationmm - jose_del_lago - elladockery13 - _c0n0r_sch0l3s -
instagram
mskayeye
Some look exactly the same but this is Mango Passion ๐Ÿ˜œ๐Ÿ๐ŸŒ #spinach #kale #coconutwater #mango #pineapple #banana #simplegreensmoothies #greensmoothiechallenge #ilovegreensmoothies #yumm #eeks #healthy #fruitfreak #delish
ilovegreensmoothies - kale - coconutwater - spinach - eeks - delish - yumm - greensmoothiechallenge - healthy - mango - fruitfreak - pineapple - simplegreensmoothies - banana -
feistykittenmiao - n_k_i - msmota_ - d_ann84 -
instagram
hot_pink_polish
#eeks #lookwhoisfollowingmenow #superstar ... @thepaintednail with HUGE #thanks no doubt to @pattieyankee So excited to visit your #amazing new store!!! #cantwait #nailartobsessed #nailsfashionsnewaccessory #everythingnails #lovelovelove #nailart #itsallfununtilsomeonebreaksanail #jaette
nailsfashionsnewaccessory - jaette - superstar - cantwait - eeks - lovelovelove - everythingnails - itsallfununtilsomeonebreaksanail - amazing - thanks - nailartobsessed - lookwhoisfollowingmenow - nailart -
anythingbutblandnails - kyle2002calderon - nailsbyallana - 1nailchick -
instagram
rialenalb
Done and Done getting as much #cycling in as I can before #Wildflower #triathlon on my #Ridley #Dean coming up in just a few weeks #eeks
triathlon - wildflower - cycling - eeks - dean - ridley -
hideo_ok - ucycling - pinkysmile0415 - mikaelalmstedt -
instagram
amysfinn
#predictedtime #pressure #eeks
eeks - pressure - predictedtime -
becksdavies_ - cchmiewliski - anneconolly - cherylhocks -
instagram
scardie601
The countdown continues...9 days 'til I'm on vacation...I can almost taste it... ๐Ÿ‘๐Ÿ’ƒ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡น #youready?#yesimready #9days #italianboo #packingmymonkeyjammies #cantwait #eeks #california #sunshine #solucky
9days - yesimready - cantwait - packingmymonkeyjammies - sunshine - solucky - eeks - california - italianboo - youready -
james_in_nz : Sexy
goldy56 : Beautiful amazing eyes ๐ŸŒ€๐Ÿ‘ฉ๐ŸŒ€
iamsicilian : buone vacanze enjoy the weather
vittoriolapenna : Bellissima ;)
ahmedsalym : So sweet๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œโค๏ธโค๏ธ
adino74 : @scardie601 buone vacanze! ๐Ÿ˜Š
batacore19 : You are so Cute ๐Ÿ˜๐Ÿ’‹
ns_art : Your eyes! ๐Ÿ˜
lcmcorrea - alexlupus_spain - ns_art - rainneymorales -
instagram
katerspotaters
Back when I thought this hair was ok!! #tbt #throwback #throwbackthursday #babykatie #hair #eeks ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ
hair - throwback - throwbackthursday - babykatie - eeks - tbt -
mlavii : That hair is ok it's gorgeous
prrettygirl : ๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
vinegag : Wow, you could be a model! :O
macallmarstall - samdklar - slobbyrobbie - mlavii -
instagram
stinabby
Woke up to this fugly spider staring me down in my sleep #eeks #killitwithfire
eeks - killitwithfire -
pereiralujan : Ewwwwww. Step on that sucker. Blah. Got the chills.
marenalovee : That's my pet! Don't kill it!!
stinabby : @marenalovee you trippin boo boo
marenalovee : Haha :) @stinabby
stinabby : I usually don't mind killing them myself cuz it's even worse when a spider gets away. But this, this was gynormous. A tarantula practically lol...Had to have my mom do it @pereiralujan
pereiralujan : I probably couldn't do it either... maybe could've thrown something at it from the other side of the room... but I couldn't step on it cuz if I heard or felt it "pop" I would lose my freakin mind. True story!!!
stinabby : @pereiralujan hahaha just burn the house down...problem solved ๐Ÿ˜œ
pereiralujan : I totally agree.
rentnathan - tinalbentley - lovetoamonster - newmotives_91 -
instagram
lyndsylee
I'm getting married! Cheers! @averybleu @christykord @erin_rina_coff @carriereynolds #eeks #goingtothecourthouseandweregonnagetmarried
eeks - goingtothecourthouseandweregonnagetmarried -
lauramadlyn : Yay ๐Ÿ‘ธ๐Ÿ‘ฆ๐ŸŽ‰๐Ÿ’•๐Ÿ’—๐Ÿ’‹๐ŸŽ‰
briebackus : Congratulations!! โค๏ธ
lisaspry : Congrats!!!
tarabelleholmes : Congrats friend!!! You look so cute๐Ÿ’
casslavalle : Aaaack! Why did I think it was next week!? HAPPY WEDDING DAY GORGEOUS FRIEND!!! ๐Ÿ’–โœจ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿ’๐Ÿ’๐ŸŽ‰
megwalzy : Congrats!!!
alhyde320 : Congrats Lyndsy!!! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
averybleu : Sorry I was a black widow. And Carrie looks like she had blood drawn.
jchandler113 - belmontluv - jessraeread - cuckiez -
instagram
oliviabetts227
Exciting stuff!! ๐Ÿ˜Š #h&m #parcel #eeks
eeks - h - parcel -
instagram
elementalorion
Warning: This is the part where I put my swim fins and human hand flippers in reverse! #eel #eeks
eeks - eel - puhikauila -
elementalorion : @huskerofhearts ~ I swim/snorkel unarmed, and mean all creatures well, but just after this picture humihumu flashed a great deal of razor sharp white teeth and extended in an undulating fashion -- a strong muscular five foot long body, and that was good for me๐Ÿ™€ lol!
huskerofhearts : Oh! I see the eel now! :))). Oh no he's coming right for you ๐Ÿ™ˆ @elementalorion
huskerofhearts : #humuhumunukunukuapuaa
elementalorion : @huskerofhearts ~ It was this one!!Viper Moray Eel (Enchelynassa canina). Hawaiian Name: Puhi Kauila Indigenous. Length: Up to 5 feet (1.5 m). No way, they get bigger I bet! The dark reddish-brown (yep) to dark gray viper moray eel is among the largest eels in Hawaiian waters. With long, teeth-lined jaws (yep) that are so curved they close only at the tips, the eel is known to have among the longest teeth (particularly the canine teeth) (agreed!) of all Hawaiian eels. This is also reflected in the eelโ€™s species name, canina, which refers to the dog-like teeth. The viper moray feeds on crustaceans, fish, and octopi, and Shen if I had not put out some serious "I am leaving your territory in peace" vibes! Lmao! โ˜บ๏ธ #puhikauila
annamariabasket : Like all my photos and later me too๐ŸŒป
elementalorion : @annamariabasket ~ I am not sure if giving me commands is the best way to start an online friendship, lol, but I will follow you since you were so direct about what you wanted... ๐Ÿ˜‰
annamariabasket : ๐Ÿ˜Š๐Ÿ”
elementalorion : @annamariabasket ~ my demand, you have to follow me also... ๐Ÿ™ˆ
masato_oo - faeriestardust - littleanhero - fuminin777 -
instagram
mariahbeth_mya
Feel so bare...haven't gone this long without make for a long time. Feels good but kinda weird at the same time :) #eeks
eeks -
keagan92 : Still beautiful
mariahbeth_mya : Thanks love!!
keagan92 - medwardsjh04 -
instagram
reb150
Happy for more rain to wash away the pollen....but damn that looks scary! #eeks #day33 #100happydays
eeks - 100happydays - day33 -
nikicampa - meredithanne89 -
instagram
rballesteros
๐Ÿ™Š #wrong on so many levels but can't help chuckle. ๐Ÿ˜‚ #wrong #karma #damnthosehooligans #eeks #yikes #smartcars #cartipping #thenewcowtipping #smh
lmao - eeks - thenewcowtipping - cartipping - damnthosehooligans - rofl - yikes - lmfao - wrong - karma - smh - cantstoplaughing - smartcars -
lfields24 : Carma* Haha.
gtopete88 : I laughed too
rballesteros : @gtopete88 yeah I was getting a work out in the abs from dying of laughter. X_X
hector_francisco : @gtopete88 @rballesteros you bitches! (:(;
rballesteros : @hector_francisco ๐Ÿ˜˜ ๐Ÿš—
gtopete88 : @hector_francisco it's funny
rballesteros : #cantstoplaughing #lmfao #lmao #rofl
maria_lupitabara - mskat2 - k_d_bonner - carrryn -
instagram
stina_220
On a better note: Bri is meeting me in Vegas!!!! ๐Ÿ’โœˆ๏ธ๐Ÿ‘ญโ˜€๏ธ๐Ÿน๐ŸธโœŒ๏ธ๐Ÿ‘‘ #Vegas #vivalasvegas #bestfriend #twins #love #cantwait #missher #since6thgrade #yayy #eeks #hahaokimdone @briii_d
bestfriend - cantwait - since6thgrade - vivalasvegas - eeks - yayy - hahaokimdone - vegas - twins - love - missher -
lys_flo : @briii_d YOUR GONNA BE IN VEGAS TOO?!?!
lys_flo : @stina_220 @briii_d omg it's going to be a shit show
stina_220 : @lys_flo I KNOW!! ahahaa girl my Mom will steal the show! trust me! we all crashing in 1 room.. soo @kierstenlegasse be prepared for this slumber party!
kierstenlegasse : @stina_220 IM READY!!
lys_flo : @stina_220 I can't wait to see Colleen ahhh so freaking excited
stina_220 : @lys_flo you won't be saying that at 7am when she wakes our asses up to be at the pool with shots of tequila.. oh god she is horrible! @kierstenlegasse well your mom needs to be prepared then! haha can't wait to see you loves!
lys_flo : Love you cousins ๐Ÿ˜โค๏ธ
vegastilam - briii_d - ibleed_ep - thelifeofbe -
instagram
bunniefbabyy
#FlashFlood Warning until 1PM. ๐Ÿ’ฆ #eeks!
flashflood - eeks -
samanthagibbs82 : Where is this at?
bunniefbabyy : @samanthagibbs82 Fairfield Plantation
loveknp : Omg
atlangel3 : Be careful baby
atlangel3 : I know you like me go threw the puddles but watch out it can make your car stall
t_beckman1 : Be safe..remember the last flood we was in..lol
kimberlykennedydameron : We were talking the other day on your porch about what if it ever floods. Lol
bunniefbabyy : @kimberlykennedydameron Damn, we spoke it into existence!! ๐Ÿ™Š๐Ÿ™Š๐Ÿ™Š
aries4_ever - vannnsmassa - katie_rigby - 600amber -
instagram
rahvan98
I Belong With You, You Belong With Me, You're My Sweetheart๐ŸŽตโค๏ธ #sweetheart #cutie #favorite #mine #eeks #funtimes #yolo #gf #bf #orange #home #bestfriend #couples #likeforlikes #likeorelse #lol #k #kbye
sweetheart - likeorelse - yolo - mine - couples - gf - funtimes - home - bestfriend - kbye - eeks - k - favorite - lol - likeforlikes - orange - cutie - bf -
sebsroof - a_bag_of_peanuts - ruchelalala - shenaayyyy -
instagram
alabrendastyle
But first let me check out her outfit...Love it!!๐Ÿ’–โœจ #allwhiteeverything #springtrend #whiteonwhite #dallasshow #macysspringfashion #frontrow
macysspringfashion - eeks - springtrend - excited - dallasshow - whiteonwhite - allwhiteeverything - frontrow -
vaniatravels : So beautiful my bestie ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜˜
alabrendastyle : @vaniatravels I love you!!!! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜#excited #eeks ๐Ÿ™
alabrendastyle - karelyely2 - pomeltism - yaaarelii_ -
instagram
emmamcaleer
#choc#cake#cant#wait#for#my#birthday#cake#next#week#eeks#choc#gluten#free โ™ฅโ™ฅ
week - choc - gluten - for - eeks - free - next - cant - birthday - cake - my - wait -
tidulce - itsmonatariq - chrissnapsnap - robynprend -
instagram
fudgikins
Poorly onsie bedtime ๐ŸŒ•โœจ #wolf #onsie #poorly #eeks
eeks - wolf - onsie - poorly -
jordybaines : I want one if these!
jordybaines : Game of thrones ya dun no!
gorillamuseum : That's never been a wolf!
fudgikins : @gorillamuseum bloody is. The picture does it no justice. It has a little tail and everything >.<
gorillamuseum : Hmm, I remain unconvinced. I'm pretty sure it's just an angry kangaroo!
meatmyfury : I have the same onesie ๐Ÿ˜ฑ lol
laurenellen1292 - freemantastic - ahlentar - takescotttoathena -
instagram
biancathibeault
Cant wait for her to get here now ๐Ÿ˜ #baby #girl #boyfriendsniece #june #eeks
baby - boyfriendsniece - girl - june - eeks -
ginalavallee - charlinetheriault - katooblack - audreyturcotte29 -
instagram
Statigram feedback