joe_valme19
Tbt to when I was a Disney princess. πŸ˜” #littlemermaid #imariel #demthangs #InstaSize
littlemermaid - demthangs - imariel - instasize -
dgram01 : Damn, can I hit?
alexvassiliou - gabbyv22 - lindseyyleigh - jazzman15 -
instagram
mrlivelovelaugh
Early mothers day gift for @missnakisha #gummybears #demThangs #turnUp
demthangs - turnup - gummybears -
mrbailey1985 : 😐
mrlivelovelaugh : @mrbailey1985 ~they come in 20s just for you
mrbailey1985 : Hell naw
mrlivelovelaugh : Lmao @mrbailey1985
_queenkena : Lmao
jessiebabe_xoxo : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
missnakisha : No thanks
tabitha1819 - cmitch06 - exqluhsive - claniecesings -
instagram
yurinator20ounce
Flossin in the Tahoe today #24s #Lamborghiniwhite #ltz #dailygrind #forsale #SHEEETNIGGA #THEDEVILISALIVE #lemonpepper #wingstop #rickross βœŠπŸ‘ŠβœŠπŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦
demthangs - sheeetnigga - playahating - lamborghiniwhite - ltz - lemonpepper - dailygrind - thedevilisalive - 24s - wingstop - forsale - rickross -
yurinator20ounce : @dalerooke
hannahebert : k
yurinator20ounce : Bye Felicia @hannahebert
e46330i : Damn shits clean man
ideanalavi : What's your number?
billyw33 : Bitch ass nigga imma hate on dat azz
yurinator20ounce : You do that there hoe ass alfalfa looking ass nigga , ain't bout shit but hating on #demthangs #playahating
jakehanzl - corey_chavez - _jayroddy - nickygartside -
instagram
postapocalypse1lady
#WeThePeople #youknow #theweekend #demthangs #biggurltoys #girlsbestfriend #funfunfun #gunsgunsguns #.22 #.44 #.45 #12guage #Berretta #DessertEagle #AR15 #911 @theseus_rises @goodgalevie @_troyanthony
demthangs - funfunfun - berretta - desserteagle - girlsbestfriend - gunsgunsguns - wethepeople - biggurltoys - theweekend - ar15 - 12guage - 911 - youknow -
mj3 : #PreparingForTheZombieApocalypse
mikerayfitness : U got ur own gun?
postapocalypse1lady : @mj3 you know me so well 😏
postapocalypse1lady : @mikerayfitness not yet sir
mikerayfitness : I suggest a 1911 :) but glock 23 is a good starter kit
godsonm16 : Yo u helded dat gun firmer than the dude before ya
postapocalypse1lady : @mikerayfitness @godsonm16 lol I've shot guns before they haven't I shot the 911 I like it lol
lianlove - yvo_33 - fartiz - mj3 -
instagram
brian8tr
...and this is why we reserve drinking for the weekends! #totalwineandmore #corona
demthangs - latin - corona - totalwineandmore -
brian8tr : #demthangs
ssb33 : I'm dead
brian8tr : Thanks @cyndipoo19 it's not easy being a hot big-tittied Hispanic woman. @ileenie @ssb33
brian8tr : ...more like #Latin though lol
ileenie : Must be nice @cindipoo19
ileenie : #noboobsonlybooty
ssb33 - emuhleelee - tlhagerla - kelli13_xoxo -
instagram
twoshuksbe
Lmao #peepin #demthangs #realniggazgottalook
demthangs - peepin - realniggazgottalook -
dontbesleeponlife : Lol for reall
akeemr2890 - moneymakinsmur92 - loophol3z - msbroward -
instagram
brewmasterpromo
#demthangs #freezerboymusic @iamchriscasino @bk_doe @citilyfe_w_w @djsns @studio4bk #brewmusic #brewmgmt #brewmasterpromo
demthangs - freezerboymusic - brewmasterpromo - brewmusic - brewmgmt -
biggz1288 : Yea dem freezerboiz
itzmetiffany - citilyfe_w_w - biggz1288 - iamchriscasino -
instagram
ignant_xo
Kinda dope for a smart car...keyword kinda
demthangs - funny - allblackeverything - smart - ballin - lol -
ignant_xo : #smart #demthangs #funny #allblackeverything #ballin #lol
stopwifing - m11_jenkins -
instagram
nickdandria
shoutout to my bro @balloutboilulu with the newly installed @broadway_static coils and style 95 wheels!!! #sowoprep #demthangs #adriftproductions #dapperfam
demthangs - sowoprep - dapperfam - adriftproductions -
goodvibesfiveever : I wonder how euro e60 wheels would look on this 😬
ispycars : Which ones...ive considered a few @lowundgerman
jfowler29 : Looks like my old one
craigappleton - ginja1ninja - justinturks - jakeharris937 -
instagram
partyheadtonebone
#DemThangs
demthangs -
coolass_prettyjay24 - coldhearted_smurf_285 - legendtohelp_com - msnisha2014 -
instagram
tha_orkastra
@pinupmodeldanig is #gorgeous😻& naturally #demThangs don't fit on the screenπŸ“Ί Happy #TittyTue✌️ #lovelylady #loveyourcurves #locks #beautifulSmile #urbanModel #pinupgirl #curves #bignaturals #allnatural #tigobitties #funbags #sexypose #dangerouscurves #wellendowed #bustybabe #teamboobs #tittytuesdays #bigtatas #bigtittycommittee #teampretty #prettygang #hooters #badaf #shebad #naturallybeautiful #racksonracks #womenwithcurves
demthangs - shebad - loveyourcurves - urbanmodel - bigtittycommittee - prettygang - wellendowed - curves - teamboobs - locks - tittytue - sexypose - pinupgirl - tittytuesdays - beautifulsmile - bignaturals - tigobitties - bustybabe - womenwithcurves - teampretty - dangerouscurves - racksonracks - lovelylady - naturallybeautiful - badaf - gorgeous - funbags - allnatural - hooters - bigtatas -
jeff1259 : Would like to have my mouth all over them
victorbaesa : Damnnnnn
deeugkjizzle : Good Lawd πŸ‘…
matthewy__ : Insane tits like wht m cup?
echethealec : Nice hairs!
kirksworldfilms - 210menace - kinda_shy1 - deepakdave -
instagram
zaypeezy
Askmi howmi feeel #DemThangs #JamaicanVoice #Lifted #BlackDiamonds #EyesLow #MindGone
demthangs - lifted - mindgone - jamaicanvoice - blackdiamonds - eyeslow -
hollisterco_obsessed : @zaypeezy did you text me yesterday ?
zaypeezy : I did actually but you never txt back ;p @hollisterco_obsessed
hollisterco_obsessed : Lol my phone was dead ! so i didnt see it till i got home. lol sorry
audriaamariee - foreveracloneee - sillllllllvia - und3rcover_a -
instagram
datmuthafucca
Mack 10 ( Album ) #GangsterRap #MyCDcollection
demthangs - thedopedealer - 1995 - gangsterrap - westsideconnection - inglewood - westcoast - chickenhawken - mycdcollection - cd - blood - hoobangin - foelife - 95 - mack10 -
soyperezyo : Fo life!!!
datmuthafucca : @soyperezyo. Lol yo kno it
datmuthafucca : #foelife #mack10 #westsideconnection #cd #1995 #95 #westcoast #hoobangin #thedopedealer #blood #inglewood #chickenhawken #demthangs
mahriee_ - yamaken1991 - geraldin_29 - hiphop_royalty -
instagram
emleighrose91
New car flow #totallykidding #demthangs #nolaswag
demthangs - nolaswag - totallykidding -
03mach_1 : Dear god that's horrible @thatinfinitichick
emleighrose91 : Don't hate @03mach_1 lol yah it's bad. It had lambo doors to add to the goodness 😬
03mach_1 : Wow.. Lol @thatinfinitichick
infiniti_b0und : πŸ˜‘
drivingpretty : πŸ‘Ž
emleighrose91 : Lol it was terrible @infiniti_b0und @drivingpretty
_daltonwhite - kaylariley16 - chasley87 - amandamiffey -
instagram
osshwa
This will forever be one of my all time favorite shots. This was taken back in fall '12 en route to Import Alliance at Ripken Stadium. @savage_mkvi and I were swag lords at this time. | #fbf #flashbackfriday #swagoverload #lordoftheswag #demthangs #heavy #baltimorechillin #factoriesandshit #circa2012 #wehaditall #goodtimes | Photo by @bam703_
demthangs - heavy - wehaditall - lordoftheswag - circa2012 - swagoverload - baltimorechillin - goodtimes - factoriesandshit - fbf - flashbackfriday -
bam703_ : Thanks man! Glad you like it!
mikeyp_3 : Oh.
danny_hsu : #flashback @brianq777
brianq777 : @danny_hsu my 4x4 status car in the back lol
old_tymer : Sick shot
jocey_mz3 : This is absolutely positively the most badass shot ever. πŸ‘πŸ‘Œ
osshwa : @jocey_mz3 :D
spooby_da9 : Love this shot can't really see me behind you @osshwa
coreypedersen - dustingore - henryconnollydavies - emanovich9 -
instagram
bridget_57
Does your UPS guy buy you a beer?? Bc ours does. #BigBrown #UPS #Demthangs #winning
demthangs - ups - bigbrown - winning -
alisha_landry1 - ashlea_57 - julioburbante - diamondamaryllis -
instagram
goosey_jones
#haaaaamBURGER @kdemens25 #MINK #demthangs
demthangs - mink - haaaaamburger -
kdemens25 : Hahaha. HaaaaaaamBURGER
goosey_jones : @kdemens25 lol
goosey_jones : @savvypersia I'm waiting
angiang15 : My cute neighbor boys!!
goosey_jones : @angiang15 hey neighbor!!!
badd_bee25 : @goosey_jones jay that....
goosey_jones : @simplynjustme huh???
tanahiris - kenafornia - stacey_weber - rhondi_christine -
instagram
nia_hd
Everyone and anyone that has been...knows about their wings. Ughhhh I don't know what they do but #demthangs are so good! Hahaha #latergram
demthangs - latergram -
lemonadeunlimtd : special magic in them last night, I swear. so good
jazzo_82 : I love wings!!! Where's this at???
candykisses_84 : Girl them wangs be serious!!!!!!
nia_hd : No one makes them like this in Atl :( You would have to come to Tallahassee, FL for these girl. @jazzo_82
nia_hd : Yasssssss!!! They were so serious @candykisses_84
jazzyray15 : Is that at top flight?
nia_hd : Yes girl! @jazzyray15
jazzo_82 : :( awwww man
cha_dash_jas - gaonurmind - destinydaws - jazzo_82 -
instagram
earv_g0tti
Wanna be a baller, shot caller.. American Force blades, on the mall crawler 🎀🎀 #baller #shotcaller #notreally #ijuswannaskate #demthangs #newnew #rims #tahrs #24x14 #14wides #2footers #notchrome #billets #ohwell #thewaitinggame #holiday #randompost #workflow #thatisall
demthangs - workflow - thatisall - billets - thewaitinggame - 14wides - randompost - newnew - holiday - baller - shotcaller - 2footers - ohwell - ijuswannaskate - 24x14 - notchrome - soofficialallineedisawhistle - tahrs - rims - notreally -
alecrussell : Lmao
earv_g0tti : They on the hiiiighway.. Better be coming myyy way. And they better get there today...there today, there today, yeaaayyy @costep
earv_g0tti : #soofficialallineedisawhistle @natashalynnnn
dannickzz : Haha
zbudski : @calebgoeshamm that caption doe
calebgoeshamm : @zbudski πŸ˜‚πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
awalton199 - ryan412009 - pstroke_lover - codyryland22 -
instagram
jonsamuelasaurus
Santa has definitely out done himself this year. Condo for rent in addison! #thanksdad
demthangs - bentley - thanksdad -
jonsamuelasaurus : @goldrushrally
snuggl3struggl3 : Damn! Congrats dude.
jonsamuelasaurus : #bentley #demthangs
cody_sotzen : Holy shit. Beautiful house
niltono - lumo1019 - edmund89 - alaaaabs_ -
instagram
doubletap_dutchy
4got 2 post this early this morning....#BeenDrivingAllday.....#DemThangs......#GoodShoe
demthangs - beendrivingallday - goodshoe -
sexi_nikki : Them things lookin sexy cuzzo
doubletap_dutchy : Smh I kno u betta have a pair.....perry only been used that excuse for the past 3 was for evrything -___- @sexi_nikki
doubletap_dutchy : *wk
sexi_nikki : I hope so i want them rite thr
doubleds5 : Aight have them in my size @doubletap_dutchy I'm sick 😨😰πŸ˜ͺ
akeemasmith : πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦
yella_goody23 - frenchtea - xo_atl06 - ceeareee -
instagram
tha1nonlytorres7
I Supply Heat For The Winter πŸ™ˆπŸ‘žπŸ’₯ #HEAT #Fyaaa #DemThangs #Heatonthestreet #Kicksforeva #Kicksordie #Kicksonfire #KicksKillin #Sneakernews #Sneakerporn #Sneakerheads #TuneIn #DrewGotIt #DontWorry #WRATH
demthangs - heatonthestreet - wrath - fyaaa - dontworry - kicksordie - sneakernews - heat - kicksforeva - kicksonfire - sneakerporn - sneakerheads - tunein - drewgotit - kickskillin -
chrislightupdavis : Them kd's shitty lol
famouskid26 : Them KDs heat bro!!! A different type of shoe
tha1nonlytorres7 : You silly AF !! πŸ˜„πŸ˜‚ lol My nigga @famouskid26 know wussup !! πŸ˜ŒπŸ‘πŸ‘ŒπŸ”₯ @chrislightupdavis
blackboe_tatted : Happy birthday my nigga
tha1nonlytorres7 : Preciate ya bra bra !! @goodluckdeshawn
__tim2 : Htf u get this
tha1nonlytorres7 : Get what ? @lil_baller0423
blackboe_tatted : Aye hit my line bruh
retro_fever45 - chrislightupdavis - too_raw25 - breezytaught_u -
instagram
dexhopkins
My #WCW works on her fitnassss. @marilynkelleher 😘 #demthangs
demthangs - wcw -
amber_mswlc : @marilynkelleher is my WCW and WCM WCT WCTh WCF WCSa WCSu. #swerve #datback #demtraps #400babies
billmalone09 : She over shadowed my work flow. @marilynkelleher always gotta steal my spotlight. I got #demthangs..don't i @dexhopkins? πŸ˜’
marilynkelleher : Don't worry @billmalone09 ... Me and @amber_mswlc both agree he put the ugliest muscle up I've ever done on this video.
jlkirchner - jbc_x_fitkid - chadm19 - stephenkudzu -
instagram
frank_getright32
Ayyyye..#highschoolprom #tbt #white #babyblue #tahoe #demTHangs. Lls
demthangs - babyblue - tahoe - highschoolprom - white - tbt -
fay__g : My brother was fresssssh!!! @frank_getright32
frank_getright32 : @farron_shana u aint kno.?!? Lol.
fay__g - vic2mo - blackking7 - sugarcookie_20 -
instagram
barrett_allers
*everyday Barrett says no to drugs* #no #drugs #sayno #chronz #acid #demthangs
demthangs - chronz - no - drugs - acid - sayno -
willbobaggins_420 - aandreaamariee_ - braylinmarie - ayo_whiteyy -
instagram
rpdoyle_
Sittin on #demthangs #turkeyfives #brothers @imzachyurd46
demthangs - turkeyfives - brothers -
josh_berthelot - lexxxxxisluskk - jimmybelgard - crystalleigh8 -
instagram
risakronenberg
To the ladies havin babies without no drama n my niggas wit figgas that say "I love my baby mama" #DEMTHANGS πŸ‘° πŸ’β€οΈ @leannethrasher @blairhollis @nataliecorace @cheftaylorerickson @nikita_w_liebowitz
demthangs -
majortay : Ok gorgeous
risakronenberg : @_erinmcfarland
nataliecorace : #partytable8 πŸ‘―πŸ’•
miss_acb : You are a goddess
miss_acb : πŸ’«πŸŒŸπŸ‘ΈπŸŒŸπŸ’«
dzaslavsky : You look so good!!
tarasowlaty - s_sanni7 - _erinmcfarland - roxysowlaty -
instagram
urbbmommasman
#demthangs
demthangs -
therealkingjames326 : Young Kats Don't Understand!
disturbnthapeace - jakekelly910 - shep_95 - efrain2_6 -
instagram
randomasse
#TbT #DemThangs #YouNiggazAndYourKits #LookinLikeHunningtonBeach #iDrowned3BitchesInHighschool #ToldEmDontPlayInTheDeepPart
demthangs - lookinlikehunningtonbeach - idrowned3bitchesinhighschool - youniggazandyourkits - whoop - tbt - toldemdontplayinthedeeppart -
randomasse : @getpeddled well hello mini me! Lol wya these days
randomasse : @reez310 wya
getpeddled : Text me ma dude.. would love to catch up w ya 385.228.2731
randomasse : @getpeddled #Whoop
tfurlow : @randomasse it will be great if u can hand ova that dub πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
randomasse : Lol @tfurlow I got you. Heard we got robbed. I didn't know that was petey crack son on yall team
tfurlow : @randomasse haha I didn't kno he was on the team either lol
zdidit : Lmao
ilittl3 - vanillasky23 - ym0408 - mywayorthehwy20_14 -
instagram
sharon_needles
once upon a time these were #DemThangs
demthangs -
hindyfbaby : Just read an article saying one of those is worth 2.5k right now
sharon_needles : @hindyfbaby stfu
sharon_needles : @hindyfbaby just looked on ebay. More like 40
micamihaela : Magic?
ynot411 : πŸ˜‚
this_charming_mann : Lmao!
hindyfbaby : Damn...if that sells I think it'll be the new record...but if only I kept my old one smh
claireawad - benhamwoo - leahlls - imoscarmikey -
instagram
amber_mswlc
#dirtyD loosing his mind on a walk and then the aftermath next to a snoring warthog aka #fatmarge #attitudenationboxeredition #walks #demthangs #Ddoesthem
demthangs - dirtyd - fatmarge - walks - attitudenationboxeredition - ddoesthem -
aesmithers : HE'S SO HAPPY
_bhorwitz_ - jesslynnwoot - catherine_umberger - aesmithers -
instagram
amber_mswlc
The Amber and Chris Show ft Katy Perry and Diesel @cdhaynes1 #demthangs #wesingthem #americanidol
demthangs - fatmarge - americanidol - wesingthem -
amber_mswlc : @stromania #fatmarge
amber_mswlc : Jk @stromania the iPhone on the table
stromania : lol
keiththeoslove : Ahaha
charlesp13 : This made my night after the craptastic day I had
amber_mswlc : @charlesp13 woot woot!
daniellehudes : Had to watch this again. #fatmarge
ecrosswhite : Y'all crack me up
jlkirchner - sgn2bapt - keiththeoslove - brittney_herrington -
instagram
black_out_205
Look at what I saw on 3rd after the classic πŸš— #oookillem #dopedealer #demthangs #30s #instlike_com #gifts #20likes πŸš—
demthangs - gifts - dopedealer - 30s - 20likes - oookillem - instlike_com -
beautiful_nicca - boys_or_naw - extremely_priceless - __bryclyn__ -
instagram
Statigram feedback