all_dafinators
QUEEN QUEEN QUEEN!!!!!!!!! #she#is#perfect#dafinazeqiri#love#cute#singer#duffye#dafinators#I#love#her @dafinaz_ words cant describe..
perfect - cute - singer - love - her - i - is - duffye - dafinators - she - dafinazeqiri -
queendafinaz_ - grannkkooo - yllkaz_ -
instagram
all_dafinators
she is so perfectβ€οΈπŸ™ˆ #our#inspiration#our#duffye#dafinazeqiri#cutest#girl#ever. @dafinaz_
cutest - our - girl - dafinazeqiri - ever - duffye - inspiration -
queendafinaz_ - yllkaz_ - simplymattersg - realdon95 -
instagram
artistet_shqipetare_
Dafina Zeqiri #DafinaZeqiri #TimeOut
dafinazeqiri - timeout -
fatosmorinaa - egresa_sejdiu - yllkaz_ - altunasejdi -
instagram
bistrefi
I Love You!β€οΈβ€οΈπŸ’‹ @dafinaz_
iloveyou - dafinazeqiri -
bistrefi : @dafinaz_ @dafinaz_ @dafinaz_ ❀️❀️❀️
bistrefi : #dafinazeqiri #iloveyou ❀️❀️
priyanka2207 - hannah01marie - gzimmiftarii - ahmetajvaljona -
instagram
_gkhnodbs
#selfie #Γ§ayeli #tΓΌnel #sabah #spor #erken #saatler #mΓΌzik #dafinazeqiri #tonight
tonight - tΓΌnel - saatler - selfie - sabah - mΓΌzik - erken - Γ§ayeli - dafinazeqiri - spor -
ferhattkilic - cihanteker - mstsaglm - uahmeet -
instagram
mevlan_dafinaz_
@dafinaz_ Do You Like It baby <3 :* #dafinazeqiri
dafinazeqiri -
mevlan_dafinaz_ : @dafinaz_ Please say something :(
sankitaduff_ - meralkaratashi - venera_duffy - albert_theman -
instagram
mevlan_dafinaz_
@dafinaz_ Please Duffy'e Say Something for this. I'm Your Big Fans #Mwuuahh <3 :* #dafinazeqiri
mwuuahh - dafinazeqiri -
meralkaratashi - albert_theman - dafinamyqueen -
instagram
mevlan_dafinaz_
@dafinaz_ Se Ti Je Krejt Qa M'pelqen... #dafinazeqiri #Diva Love You Duff πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜™β€οΈβ€οΈπŸ’‹πŸ’‹πŸ˜πŸ˜πŸ‘€βœŒοΈπŸ‘Œ
dafinazeqiri - diva -
meralkaratashi - __jehonna_ - albert_theman - kadirehazeraj -
instagram
mevlan_dafinaz_
@dafinaz_ design by me Please Say Something #dafinazeqiri πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜β€οΈβœŒοΈβœŒοΈπŸ˜„
dafinazeqiri -
mevlan_dafinaz_ : @Dafinaz_ Please Duff Say Something for this design I made it Just For You Baby <33
puhizaid - vlera_isufi - meralkaratashi - albert_theman -
instagram
jonushjaa
#my #sister #and #me #she #has #a #great #voice #omg #listen #to #her #singing #the #song #rockthisclub #dafinazeqiri ❀️
and - a - omg - song - rockthisclub - great - dafinazeqiri - singing - me - sister - voice - her - to - she - the - has - my - listen -
whatsmymotherfcknnamee : Deine Schwester hat echt ne hammer Stimme! Wahnsinn!:) @jonushjaa
jonushjaa : Jaaaa odeeer?? Die ist einfach geil 😍 @whatsmymotherfcknnamee
leeenar : geil
jonushjaa : Ja oder? Powerstimme 😍 @leeenar
florimzh19 : Geil 😍
jonushjaa : Arta πŸ˜πŸ‘Œ!!! @florimzh19
malsore_murseli : Oj jon si victoria justice β™₯β™₯
jonushjaa : Awwww jo be :$ flmm 😍❀️
dafinatorr - shkelqimloku - flooraidr - duddyhexx -
instagram
shqipeofficial
Happy Birthday ! #dafinazeqiri
dafinazeqiri -
edonas_ - bardha_ibrahimi - edo_mondi11 - _lumi_s -
instagram
puhizaid
X142 @dafinaz_ hope u like my surprise. I did it just for u. Hope u like it & plz say something. #violin #bdaysong #duffbday #duffteam #duffye #dafinazeqiri
bdaysong - duffteam - violin - dafinazeqiri - duffye - duffbday -
puhizaid : @dafina_hyseni po
puhizaid : @dafinaz_ plz watch it
puhizaid : @dafinaz_ plz
puhizaid : @dafinaz_ plz plz plz plz plz plz watch it.
kailibrightfans : @dafinaz_
elsa_dafina : @daf
elsa_dafina : @dafinaz_
___flori : @dafinaz_
johnrhanifin - cheetah_dafinaz - thatviolakid - dafinamyqueen -
instagram
besartmorina
#HAPPYBIRTHDAY DUFFYE πŸŽ‰ πŸŽ† 🎊 🎁 xx
happybirthday - forgotthehashtags - timeout - duffteam - dafinazeqiri - duffye - lol -
dafinag_ : πŸ’›
loooorika : πŸ˜πŸ’‹β€β€β€β€
besartmorina : #duffteam #dafinazeqiri #duffye #timeout #forgotthehashtags #lol
veada - blerta_voca - kosovainstagram - aldrxna -
instagram
albanianmv1
Wish a happy birthday to @dafinaz_ #dafinazeqiri #HBD
hbd - dafinazeqiri -
vlera_stulqaku - anilahyseni - egzoonii13 - endritademii -
instagram
instagramalbania
Queen Duff. #queen#diva#albanian#dafinazeqiri#aka#duffye#beauty#style#fashionista#sheqer βœ–οΈ#facebook: InstagramAlbania
sheqer - style - beauty - albanian - queen - duffye - diva - facebook - aka - dafinazeqiri - fashionista -
albaan__boss : @dafinaz_
raven_iseini - anitanitabonita - karinaennea - nermiinou -
instagram
silvadervi
Happy B.Day my #love #inspiration #beautiful #lady #mostbeautifulwoman #best #favourite #dafinazeqiri #duffy @dafinaz_ β™ οΈβ€οΈπŸ˜πŸ˜˜πŸ”πŸ™πŸŽ‚
beautiful - love - favourite - duffy - mostbeautifulwoman - dafinazeqiri - lady - best - inspiration -
kleodoraa - mirandasollaku - alexlafuria - naimdugolli -
instagram
vlerazymberi
Happy b-day to my queen , my life !!! #dafinaZeqiri πŸ’“πŸ’›πŸ’™πŸ’™πŸ’œ I love u so muchh πŸ’–πŸ’–πŸ’œπŸ’™πŸ’™πŸ’“ and i hoppe to have a best birthdayy sweety πŸ’“πŸ’•πŸ’™ @dafinaz_ You're my everythingg ##πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜ Much love for youu πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• Happy birthday again πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰ #
dafinazeqiri -
altinaademi1 : Urime per mat mirennnn πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰ 🎊🎊🎊🎁
encatiks1 : urime per dafiineeeen <3<3:-$ haha , shum e doo breuuu
vlerazymberi : @altinaademi1 πŸ‘ŠπŸ‘ŒπŸ’—
vlerazymberi : @encatiks1 shumm breu shum πŸ’šπŸ’šπŸ’–πŸ’–πŸ’™πŸ’™πŸ’‹
andrushii : urimeeeee πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ’žπŸ’žπŸ’žπŸ’žβ€β€β€β€β€πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸ“¦πŸ“¦πŸ“¦πŸ“¦
vlerazymberi : @andrushii per mat bukren nBottttt πŸ˜˜πŸ˜πŸ˜ŒπŸ‘ŠπŸ‘„πŸ‘„πŸ’œπŸ’– love U andrra ime hihi πŸ’‹
yllzasylejmani - djalinehatit - ermirashabani1 - anjesa_shabani -
instagram
nine2music
I wanna wish @dafinaz_ a happy birthday I hope you have a great and amazing one cuz you deserve it. I hope you have many more to come and success as well. P.s thank you for giving me the chance to work with you it's been a blessing can't wait till the fans hear it. Happy birthday from #nine2music #dafinazeqiri #duffye
dafinazeqiri - nine2music - duffye -
puhizaid : @dafinaz_ happy bday queen Duffye
gresaalija - flutraa__ - besabilalli - albionpnishi -
instagram
thatchettahgirl
Haha #funny #osamire #dafinazeqiri #dafinator
funny - dafinazeqiri - osamire - dafinator -
flumus - mostlymagconboys - roby_loco_dj_official - t0xicr0b3rt -
instagram
alba_sarah
"Vec me tpas ty, Vec me tpas ty, Sdu kurrgja me shume, Vec me tpas ty.." @dafinaz_ #thegreatdafi#loveher#
loveher - dafinazeqiri - thegreatdafi -
alba_sarah : #dafinazeqiri# @anisa_5 is the best :****
anisa_5 : Po mi moter po,miss u πŸ˜’
alba_sarah : @anisa_5. Te du shum, do vij kto dit
alba_sarah : @bluntofficial @realnjo the best βœŒοΈπŸ‘
delideliciouss - xhoi_lira - xhejjsi - anisa_cali -
instagram
thatchettahgirl
New acc here . Always supporting Duff no matter what . Love n peace everyone ! *wink wink*
myidol - dafinazeqiri - love - duff - duffteam - proud - dafinator - zeqiridafina - nohate -
thatchettahgirl : #dafinazeqiri #duff #duffteam #love #nohate #dafinator #zeqiridafina #myidol #proud
haileymantooth - meniani_olin - roby_loco_dj_official - flaviosmani -
instagram
shqipeofficial
2009 or 2014 ? #DafinaZeqiri
dafinazeqiri -
merjem22 : 2009πŸ’‹
dafinaz_daily : It doesn't matter cuz my queen is alwayss alwayss beautiful and hott and this is fact people πŸ™ˆπŸ™ˆβ€πŸ˜πŸ˜πŸ˜β€β€β€ @dafinaz_ My Lifeee
dalinarashiti : Tedyat
leoniitashakur : 2009
lirii___ : 2009
puhizaid : She doest change... queen borned since 1989... @dafinaz_
diana_vulajj : 2009
_lima___ : 2OO9
shkodrant - l_oo_v_e_ - danieladeeda - donisavdijaj10 -
instagram
mani_staytrilla
WCW : Dafina Zeqiriβ€πŸ’šπŸ’›πŸ’™. #dafinazeqiri #wcw #womancrushwensday #wakeup
wakeup - dafinazeqiri - womancrushwensday - wcw -
jrich139 - iamforever__ - maaaackdaddy_ - classic_alicia -
instagram
dafina_zeqiri__
@dafinaz_ #dafinazeqiri
dafinazeqiri -
veada - alda_leon - ejonhajdini - albinnabejtaa -
instagram
aferdito
Duffffyyyy #dafinazeqiri#amazinggirl#albania#kosova#beauty#piercing#bukur#edua#followme#me#loveher#dafina#albania
me - loveher - albania - beauty - kosova - piercing - amazinggirl - dafina - edua - dafinazeqiri - followme - bukur -
veada - _ledinaa_ - miinimiicky - 3333mr3333 -
instagram
beharmorina_
hajde ma knejjjj. :-P#dafinazeqiri
dafinazeqiri -
lirimshalaa - valentinaa636 - fidankas7 - jetmircurri_2ton -
instagram
dorredelpiero
NOIZY πŸ‘Œ #nusen #tane #ta #ka #q* #krejt #suedia #haha #ledri #gaga #dafinazeqiri #yeah #noizy #varossi #e #kan #kalle #krejt #otr #albanian #people @zinizin @denisotr
noizy - nusen - people - haha - yeah - kan - suedia - ledri - otr - dafinazeqiri - ka - e - tane - krejt - q - gaga - varossi - kalle - albanian - ta -
zattarra1 : SΓ₯ sjuk han Γ€r hahhhhhhhh vem Γ€r ledris nuse nu igen?
dorredelpiero : Haha nΓ€r han skrev denna lΓ₯ten sΓ₯ var ledri tsm med dafina zeqiri hahah. King Γ€r han πŸ‘
dorredelpiero : @zattarra1
__jehonna_ : Hahahahahahhahahahahahah i madh o😍
adriannkaleshi : @ledrivula
joanna_j7 - gretulial - elsanikqii - florindacolaku -
instagram
sankitaduff_
#tbt#6mars#birthday#dafinazeqiri#bdaycake @dafinaz_ U always gonna b my only one <33 Love yaa to the moon and back <3333333333
bdaycake - dafinazeqiri - 6mars - tbt - birthday -
dafinamyqueen : Oj ti ka saher e ki ditlindjen bre ti?? Hahahaha
sankitaduff_ : @dafiinaz_ Per dit hahahahah <333
sankitaduff_ : @dafinaz_ say smth please
dafinamyqueen : Hahahah @dafinaz_ pls please look this we wait just for you ??? 😁😁😁😁
sankitaduff_ : @dafinaz_ Can u say something please.. made mah day please .. I love u to the moon and back if u back me a coment I will be more happiest girl..Love u Good night sweet dreams <3
altinabasholli - bryant_is_number01 - dafinamyqueen - veton_fenty -
instagram
dafina_zeqiri__
@dafinaz_ #dafinazeqiri
dafinazeqiri -
qeendressaa : @dafinaz_ woow you look Amazing πŸ’Ž
love_you_albania : Dafina po e buker shum @dafina_zeqiri__
anoj_jona : Wow
altinaaj : O zot ma e miraa mi kejvee :-* :-* :-*
bjondushe - kicikiciki - nittaaj - olsakrass -
instagram
show_bizi_shqiptar
#dafinators #dafinazeqiri @dafinaz_ duhet t'jesh shum e lumtur per fansat qe ke 😘😘😘
dafinazeqiri - dafinators -
dafinazeqirison : @dafinaz_ check it! @show_bizi_shqiptar thank you!
arbamirena - adulina_001 - fjolladd - kujtime_h -
instagram
queendafinaz_
#DafinaZeqiri πŸ™ˆπŸ˜βœŒοΈ. I love you so much πŸ‘ŒπŸ™‰πŸ‘„
dafinazeqiri -
sankitaduff_ - linii_ch - aulona_zymberii - besnikubuqi -
instagram
saralugina
zemra ❀️ #angels #zemra #dafinazeqiri #duffye #rinora4 #r4 #nümmeidemjahr #fertigschluss #presheva #hajdelujqyqek #love #class #fun #livelifetothefullest
rinora4 - r4 - love - zemra - fertigschluss - nΓΌmmeidemjahr - livelifetothefullest - duffye - class - presheva - fun - dafinazeqiri - angels - hajdelujqyqek -
albaane_ : Rattescharf ihr 3 😍 Per msysh πŸ‘€β€οΈβ€οΈ !
arta_rahimi : - Best ladies ! 😘❀️
saralugina : @albaane_ πŸ˜‡ daaanke min spads 😁❀️❀️! @arta_rahimi 😘❀️!!
letalovesherlife - callmebabaflo - flutra_sa - mergimsadiku -
instagram
_sinan_mj
#rinora4#rinora#4#fcking#drunk#dafinazeqiri#great#night#love#brother#ink#inked#albanian#party#hard
rinora4 - night - great - love - fcking - drunk - inked - hard - brother - rinora - 4 - ink - party - dafinazeqiri - albanian -
_sinan_mj : @valon_gjakova
valon_gjakova : β™₯β™₯β™₯
sekepingazeema - cloberkinz - alithiavega - michelletorio -
instagram
Statigram feedback