matt92brady
So I hit a digger bucket this morning :/ hard to see a black bucket in the dark! Grrr! #nothappyonebit#bigdent#bigscratch#notahappyboy
nothappyonebit - notahappyboy - bigscratch - bigdent -
smithryan_14 : Ahh no good man @matt92brady
smithryan_14 -
instagram
jirehsweet00
No matter how much I scrub, @arielsweet_ has permanently left her mark on my truck.... #sisterprobs #cleanwhip #FJ #bigdent.....
fj - cleanwhip - bigdent - sisterprobs -
elchoseuno__ : Dam sucks being a big brother
jirehsweet00 : Still gotta live her tho @elchoseuno__
arielsweet_ : πŸ˜’ that caption was sooo unnecessary #loveyoutho
brashawnjett : I miss the fj! Memories in that thing
jirehsweet00 : Good times @brashawnjett
brashawnjett - schuylerobrien - greglvann - autumn__marie -
instagram
ashleybelkner
Anyone who knows me knows my bumper has been fucked forever well I fixed it today all by myself so proud of myself yay. #imcool #fixingcars #yay #sohappy #littledent is better than a #bigdent
fixingcars - sohappy - yay - littledent - imcool - bigdent -
ashleybelkner : @barbieasiaruth look!!!! I did it all by myself!! Lol
barbieasiaruth : Hood job! Yayyy! Looks a whole hell of a lot better!
amartinez3_xoxo - stanarwell - terra__dawn - kingr0n -
instagram
taylor_made_96
My #wce #brat #youramazing #mybestfriend #bigdent #letsgetit #Iloveyou
iloveyou - wce - youramazing - brat - letsgetit - mybestfriend - bigdent -
marissaa_camillee - _brianna_renae43 - _saltlifee - ernestislike -
instagram
precisiondentrepair
Odyssey b/a #precisiondent #paintlessdentrepair #paintlessdentremoval #bigdent #dents #dentrepair #pdr #dentremoval #brokenbells
dentremoval - dents - pdr - brokenbells - precisiondent - paintlessdentrepair - dentrepair - paintlessdentremoval - bigdent -
3gandmomo - dhanco - prestigedetailingnj - taraearth -
instagram
allthingsangela
I don't hate people. I really don't. I can very much strongly dislike people. And to the person who HIT my car and left a DENT and scratch on the drivers side --- I very very strongly dislike you and your actions! YOU SUCK! The least you could have done was leave a note. Say sorry or something, but you don't hit other peoples property and cause damage and then leave. While.. my car is parked where I live! You're NOT a nice person.😠And it makes me sad that I have a big dent in my back wheel well.πŸ˜” Folks.. if you do something wrong... just do the right thing, say sorry. #thismakesmesad #bigdent #karmawillstrikeback #dotherightthing #meanpeoplesuck #donthitandrun #notnice #jerk #mycar #sosad
donthitandrun - karmawillstrikeback - jerk - mycar - meanpeoplesuck - dotherightthing - sosad - notnice - bigdent - thismakesmesad -
allthingsangela : Oh yes @ms_mommyx2 πŸ˜”And it hurts my heart. People suck sometimes. But I'll live. Happy Saturday sweets.
ms_mommyx2 : Thats just horrible. Yes, people do suck which is why I dont get out much. Lol @allthingsangela
allthingsangela : I'm right there with you @ms_mommyx2 I try to stay close to home. Which... this is where it happened. I didn't notice it until the morning, so it must have happened when I wasn't parked in my spot. Which.., out of all the years I've lived here, this has never happened. I think it was someone visiting and they scadaddled.
mrsjunaid77 : That sucks girl!!!! My man can take a look at it. He saw pic and said he can fix. πŸ˜• sucks big time!!! @allthingsangela
starfishbizarre : K firstly, it felt wrong somehow liking this pic 'cause I'm not happy on your behalf... May a thousand fire ants crawl into the scoundrels pants whilst they sleep tonight... (I don't usually wish Ill on people, but no one messes with my friends and gets away without some fire ants In those pants..) #ThatllTeachEm... #NoOneMessesWithMyPeeps... #Grrrrrrr πŸ˜‰ @allthingsangela
cruschello : I'm sorry! It happened to me too 😞
chasonw : Sorry Angela. Some people are really just don't do the right thing. It looks like they left some paint on your car there. Do the same cars park near yours all the time? If so maybe you can figure it out by looking for a car that matches the color & has body damage that kinda matches. It's a long shot I know. Sorry that happened to you. πŸ‘ŽπŸ˜•
allthingsangela : Thanks @starfishbizarre @chasonw @cruschello for your kind words and suggestions. I think I have an idea of who may have been the scoundrel that did this. And Starfishy... I like the fire ants... lol. You make me smile.πŸ˜„But I just cheered myself up by getting donuts... so I'm good now. Oh... and @mrsjunaid77 I'll have to arrange a day to have your hubby take a look at it. That would be awesome if he could fix it. Thanks missy. And I miss you.😘
12va - starfishbizarre - dishka03 - cruschello -
instagram
wayneman35
Shoutout to Christian Berry who was I. His first wreck today. #hisfault #bigdent #tboned #byebyelicense #everyoneisokay #exceptforchristian #hesprobablyintrouble
tboned - everyoneisokay - exceptforchristian - hisfault - byebyelicense - hesprobablyintrouble - bigdent -
cberry_98 : Very true
zmarks25 - meganhiler - livil14 - 16stahlk -
instagram
paulinedqk
πŸ˜ΊπŸ‘„#InstaSize #chat #cat #bigdent #leplusbeau #monchat
leplusbeau - monchat - chat - cat - bigdent - instasize -
nellbiebs - juliette_sbts - emma_pez - pezvio -
instagram
taylor_made_96
That girls my best friend <3 #mybaby #wce #bigdent #letsgetit #mybestfriend #youramazing #mylife
wce - youramazing - mylife - letsgetit - mybaby - mybestfriend - bigdent -
j_duncann : Aww. Made my day :) thanks babee! @taylor_made_96
taylor_made_96 : Your welcome beautiful <3 @j_duncann
marissaa_camillee - sydney_belk - _brianna_renae43 - karabutler17 -
instagram
gio44pasquale
Holy lol gotta get that fixed #lexus #rx #350 #hit #bigdent #work #crazy
crazy - hit - 350 - lexus - work - rx - bigdent -
asotoadeh : It'll buff out
ryansadecki : Who did that lol
gio44pasquale : The customer lol
gio44pasquale : @ryansadecki
benjaminbrilliant - mitchellandrejas - alexiskggk - ali5ha -
instagram
slstephenson3
FUMING!! 😑 first time anythings happened to my car and I didn't even do it! A rock on motorway did flew up of lorry!! #bigdent #needtofixit #nothappy
needtofixit - bigdent - nothappy -
instagram
taylor_made_96
My #wcw would obviously be my best friend/bae! #bae #bigdent #lmao #letsgetit
letsgetit - bae - bigdent - wcw - lmao -
j_duncann : Aww (: lmao thank you! @taylor_made_96
j_duncann - that_onegirl1022 - deana_babyy - tootrippy_0420 -
instagram
akharrington14
Transformation Tuesday! Glad it's fixed! #transformationtuesday #ford #f150 #bigdent #fixed #newdoor #peoplecantdrive
f150 - transformationtuesday - peoplecantdrive - newdoor - fixed - bigdent - ford -
tbhardin11 - taylordestiny04 - jneal93 - andrewsmedberg -
instagram
chicanolicano
And here you see my little truckita... Got in a car accident today. R.I.P mi amigo! :'( #caraccident #bigdent #sosad #rest #in #peace #amigo #1975-2014
amigo - in - caraccident - peace - rest - sosad - 1975 - bigdent -
tbranch57 : Just a dent in the door?
i_murdock - tanisha_hiatt - morgandewitt0528 - __kolby_ -
instagram
hashtagedjosh
Sad day today..just seen this old lady back into this nice squareback #sad#bigdent#hedidntnotice#oldageeyesight#sosad#idbelivid
oldageeyesight - hedidntnotice - sosad - idbelivid - bigdent - sad -
jenelacashhh - boosted_ekferio - scottiescressy - peterdrew777 -
instagram
denttime
Another save. #pdr #paintless #buickregal #bigdent #flatbars #paintlessdentremovel #dentrepair #dent #dentrepairsandiego #denttime #doording #dentless #anaconda #kecotabs #keco @kecotabs
paintlessdentremovel - denttime - dentrepairsandiego - keco - doording - pdr - kecotabs - dent - dentrepair - dentless - paintless - anaconda - buickregal - flatbars - bigdent -
collisionmagician : @denttime whats that bar called? Even better where can i get one?
denttime : @collisionmagicians Steve it's called the Anaconda but it's very hard to get. It comes from Russia
stewartdickodickinson : That's a fantastic tool. #denttime. Cheers. #dentlessbrisbane
metal_massager - highcaliberpdr - r_jbravo - rickynicosdad -
instagram
sarahgibbons1096
Well gonna go to the police station to report some douche that hit and ran my car yesterday #fml #justgotit #peoplesuck #bigdent #vw #golf 😑
fml - golf - peoplesuck - justgotit - vw - bigdent -
mike_13_13 : #worst
georgeclarke2 - slmdmkv - bianchka - wyguy24 -
instagram
gingerleigh95
Thanks Timothy for killin 2deer with the little tank geo yummy #backstraps #bestpart #jerkey #venison #bigdent #headlightout #2deerswithonecar lol
headlightout - venison - bestpart - jerkey - backstraps - bigdent - 2deerswithonecar -
gingero1 - jfarleman - aheslinga -
instagram
iamthelaw2
Shit happens. The tent collapsed and put a huge dent in the roof. As if there wasn't enough body work to do on the 47. #bigdent #chevy #1947 #torpedoback #areosedan #fleetline #fuckwinter
fuckwinter - chevy - areosedan - fleetline - torpedoback - 1947 - bigdent -
theonlybull : The roof should pop back up pretty good
iamthelaw2 : I'm just worried cause it wasn't bolted to the frame when it happened.
iamthelaw2 : @theonlybull
theonlybull : Ahh hopefully its not serious then
wdannywinters : Shit man! If you need help lemme know. @iamthelaw2
iamthelaw2 : I've got all the snow off, not much to do until the snow is gone
iamthelaw2 : @wdannywinters
ayeitsethanlucas - hotlips93 - luke0ry - triniti_xo -
instagram
dentfinishsd
#hugedent #bigdent took me #hours #satisfiedcustomer #satisfied #customer #client #PaintlessDentRemoval #paintlessdentrepair #pdr #pdrtechnician #SanDiego #619 #858 #760 #SoCal #Cali #Khmer #Cambodian #Khmerican #cambodianchinese #dentrepair #sunnysandiego #hot #sweating #suv #tattoos #inkedup #WestCoast #californialove
tattoos - khmer - 619 - satisfiedcustomer - 760 - khmerican - satisfied - socal - hours - customer - sunnysandiego - cambodian - californialove - hugedent - westcoast - bigdent - inkedup - sweating - sandiego - suv - paintlessdentremoval - pdrtechnician - 858 - cambodianchinese - hot - cali - dentrepair - pdr - paintlessdentrepair - client -
executive_elite_autobody : Great Work! @dentfinishsd
dentfinishsd : @executive_elite_autobody Thank you, your compliment is appreciated.
metal_massager : Nice!
dentfinishsd : @metal_massager Thanks!
denttrainer : Not bad. Not bad. But you are not a #jedidentmaster yet! LOL. Keep up the great work.
dentfinishsd : Lol Thank you for the encouragement @denttrainer I look forward to subscribing your website!
perfectpanels : Nice repair
dentfinishsd : @perfectpanels Thank you.
vannydathoim - cbenoit3 - khmerican - veroniquekhoth -
instagram
rob_dunk23
Well, I guess the Death Star ended up with a big dent in it when Grand Moff Tarkin let Darth Vader borrow the Death Star last week. Lol. #starwars #starwarsuniverse #StarWarsEpisodeIV #anh #anewhope #deathstar #DarthVader #GrandMoffTarkin #bigdent #meme #funny #lol #humor #picsthatmakeyoulol #repost
starwarsepisodeiv - starwars - starwarsuniverse - funny - picsthatmakeyoulol - anh - darthvader - lol - anewhope - deathstar - grandmofftarkin - humor - meme - bigdent - repost -
jcalum2012 - undrlnd - marimama8 - mz_tia -
instagram
being_ahmed
Finally.. A dent in the shining armour! #Heartbroken #Sad #Feelinglow #Accident #Lifestough #Bigdent #Canthelpit #Toughluck #Badday #Instabad
accident - feelinglow - canthelpit - sad - lifestough - toughluck - badday - heartbroken - instabad - bigdent -
bhavika622 - m7md_alnhet -
instagram
katleho1
#insuranceAssesor #damage #scratch #fender #bumper #headlight #bigDent #bmw I LOVE IT WHEN A WHITE MAN CALLS ME SIR
scratch - fender - headlight - damage - bmw - bumper - insuranceassesor - bigdent -
thulibabes : Ooh askies 😬
katleho1 : ah tools kuzolunga
punkthesunglasses - mellow_tumz - nku_lee99 - zaiibot -
instagram
gbaxterautobodies
#gbaxterautobodies #dentremoval #bigdent #repaired #anotherhappycustomer
anotherhappycustomer - dentremoval - repaired - gbaxterautobodies - bigdent -
hayley86l - sbbarbers - gaz_t23 - jordan_harle -
instagram
rye_hann
Somebody bought this piece of shit today. With, like, money. Like real money. Wut. #dodge #pieceofshit #nobumper #nopowersteering #bigdent #thanksderek #newvehiclesoooon
dodge - newvehiclesoooon - pieceofshit - nobumper - nopowersteering - thanksderek - bigdent -
yungluva - monikkaaa_26 - badzula - _taylorjaye_ -
instagram
megmcq9
Poor Carlos the Corolla!!! I came out of class to see it looking like this!! 😭 #bigdent #corolla #ugly
ugly - corolla - bigdent -
pfrey2 : Ugh! Sorry Carlos has a boo-boo, Meg. People are assholes!!!
sarahaiello : Did u go visit vinnie today?
megmcq9 : I did!!! @sarahaiello
sarahaiello : Oh good. Glad he could help
megmcq9 : Me too!! Can't wait to get that ugly spot gone!! Lol @sarahaiello
jewelko - katelyn_schenk - mmoollyy_96 - bmarshall94 -
instagram
bradchristman
#paintlessdentrepair #pdr #bigdent #dodgeram #dodge
dodge - paintlessdentrepair - pdr - bigdent - dodgeram -
lgreene1234 - nateimus420 - dents_in_or_out - mpreisser -
instagram
dents_no_more
Toyota corolla getting ready to sell with big dent in the fender "before" #Toyota #corolla #DentRepairAnaheim #bigdent #before
dentrepairanaheim - corolla - toyota - bigdent - before -
its_the_santiagocolombian21 - alloutdent - gabrielbassoto -
instagram
denttime
Hello Saturday morning. #pdrcollision #pdr #paintlessdentrepair #toyota #bigdent #autobodyrepair #santee
pdrcollision - paintlessdentrepair - santee - autobodyrepair - toyota - pdr - bigdent -
collisionmagician : No way! Tell me your going to record this!
dentfinishsd - metal_massager - jbruns06 - mason_hilliard -
instagram
emilyrosee7
A big thank you to whoever dented my door today...#ihatepeople #thanksalot #bigdent #justgreat
ihatepeople - justgreat - youcanpayforitthen - bigdent - thanksalot -
bahara16 : #mybad
emilyrosee7 : #youcanpayforitthen
lexim95 : @emilyrosee7 it kinda looks like a dolphin
lindsay_baker2020 - alex_loves_morgan - camo_kitty93 - nehzie16 -
instagram
barrelracergurl
I can see my bull doing this.. That would suck. That's over 1000lbs sitting on that car lol. #cow #moocow #heifer #car #sitting #wow #omg #lol #haha #dent #bigdent #screwed #winter #holstein #milkcow #dairycow
dairycow - omg - sitting - haha - holstein - bigdent - winter - moocow - cow - heifer - car - wow - lol - dent - milkcow - screwed -
redbaron2 - johnston9597 - laurajamms - raeosunshyne -
instagram
flushcaddy2k
#ford #bigdent #bodyshop #mypaintwork #paintjob #painter #gunfinish #lesonal #4cr #devilbiss # sata #4000rp
lesonal - bodyshop - 4cr - paintjob - gunfinish - ford - mypaintwork - 4000rp - bigdent - devilbiss - painter -
cossierick -
instagram
lowlifej
Sharp crease in a hhr fender I repaired in Johnson city tn! @barrettc15 #paintlessdentrepair #paintlessdentremoval #bigdent #directpaintless #pdr #dentrepairjohnsoncitytn #crease #dentrepair #dent #denttime #haildamage
denttime - directpaintless - haildamage - pdr - crease - dentrepair - paintlessdentrepair - dentrepairjohnsoncitytn - dent - paintlessdentremoval - bigdent -
eliteautosalon803 : Man that's awesome!
lowlifej : Thanks guys
juantocdetail : I really need to learn this trade. I come across several cars a week when we are detailing that could use one form or other of PDR. Good job man.
delmoxxx : Wow
lowlifej : @juantocdetail in my experience a detail shop will benefit from a goo pdr tech you can always out source with a dent guy have home come in and do the repairs and up sell the repairs take a % or up charge the repair!
perfectpanels : Nice job
eli42o : Where is your shop located??.. @lowlifej
lowlifej : @eli42o Bristol Va
demon1967 - blaqmacpma - delmoxxx - ali_erol -
instagram
Statigram feedback