lotte333
Not a normal conversation and text I got this week from @kcrado .... Haha!!
bestieproblems -
kcrado : @lotte333 not going to lie, when I saw this comment pop up I was a little nerv which convo you were referring to!! #notnormal
lotte333 : #bestieproblems
kwabick3 - kcrado - k8rado -
instagram
_hamster_11_
Shhhhhhhhh! I'm wearing @kellkrm88 clothes tonight haha ;) what are #bestfriends for?! #girls #bestieproblems #oops
bestfriends - girls - bestieproblems - oops -
kellkrm88 : Wrapped in my love <3 @_hamster_11_
_hamster_11_ : @kellkrm88 that love kept me warm tonight ;) haha
kellkrm88 : I need your clothes because I'm cold this morning at market @_hamster_11_ !!!
_hamster_11_ : @kellkrm88 I wanna come! I'll keep you warm!!! Them up there wouldn't know what to do with us.
jrayfalls - _geezyboyz_1725 - kellkrm88 - samanthathe2nd -
instagram
misterchaddavis
Best hash tag ever... #bestieproblems #thatsmypoodle aww 🐩❀️
bestieproblems - thatsmypoodle -
misterchaddavis : @_burny
_burny - darkeyes81 - iamthekimster -
instagram
jennacton
We have this snap chat conversation DAILY..approximately 26 times a day..if she asks ONE more time..I'm throwing sand at her!πŸ™…πŸ’œπŸ˜‚πŸ‘― @aimeep2010
bestieproblems -
jennacton : #bestieproblems
aimeep2010 : Hahaha love this #bestieforlife
sarah_haag - marajneal - future_mrschill - sarahlenoraellen -
instagram
iammelisa_mandrie
Over 6 Years Of Friendship... Between Snail Mails, E-Mails, Text Msg & Social Network We Manage To Stay Close All These Years. We Definitely Need To See Each Other.. #Tbt #InTheMoment #MissingTheBestie #BestFriend #Friend #Sister #Confidant #MyRideOrDie #MyRightHand #BestieProblems #MissYou #iRemThatDay #JokesForDays #Jamaica #IslandGals #PrettyGirls #MixedChicks
jamaica - mixedchicks - missyou - myrideordie - tbt - inthemoment - missingthebestie - jokesfordays - sister - bestfriend - islandgals - confidant - prettygirls - myrighthand - iremthatday - bestieproblems - friend -
nessavanelli : Awwww love u too boo!! Miss u bad!!β™₯β™₯ @iammelisa_mandrie ...damn 6 years wowβ™₯β™₯ 100 more to go!
sugadiana : Nessa u fi do betta @iammelisa_mandrie @nessavanelli
joebellzzzz - natty_starstruck - empressnue - djd1nyc -
instagram
instalese
@marina_petersen WE NEEEEEED THESE! #bestieproblems
bestieproblems -
marina_petersen : Lol... Yeah we do 😍!!!!!
justtheone_girl - sarbear12586 - dreyna26 - annnnuhh -
instagram
misscambribad
#BestieProblems @teenie_lee92010 #NoLiFe #IStillLoveHer
nolife - bestieproblems - istillloveher -
teenie_lee92010 : #SheLovesYouToo
teenie_lee92010 - deycallme_breezy -
instagram
rainebebuzzin
Out here being a good friend! πŸ™ˆπŸ™‰πŸ™Š #Gotmydunkin#bestieproblems #noshesnotcrying #morelikehidefromthecamera #realfriends #rainydays #gottaluvus
gottaluvus - rainydays - realfriends - gotmydunkin - morelikehidefromthecamera - noshesnotcrying - bestieproblems -
northphillymeech : Big head over there in the passenger πŸ˜‰
ms_salgado : Lol shut ur trap lol @northphillymeech
northphillymeech : @ms_salgado lol ok
jazzylove784 - millie09_12 - ms_salgado - carlosdmojica -
instagram
alexnrox
Had good night!!! #meandmymainchick#Ijustloveher #lastnight#nofilter#snspchat #bestieproblems
snspchat - lastnight - ijustloveher - bestieproblems - nofilter - meandmymainchick -
famous012 - tearzuno - bridgettepiscopo - miss_vigil23 -
instagram
wand3rlusting__
But if you close your eyes, does it almost feel like nothing's changed at all? #bastille
neckhugs - bastille - bestieproblems -
kyanders : I think your Instagram is so great and you're so beautiful. Can you follow me too?
natashacammaert : I can't wait to snuggle the shit outta your neck! @frederiqueroyb
wand3rlusting__ : Only if you follow me back...duh @kyanders nothing's free in this world πŸ‘ŒπŸ˜˜hahaha
wand3rlusting__ : #neckhugs ?? #bestieproblems @natashacammaert
kyanders : Lol @natashacammaert snuggle yo neck! I want in
meghanhammacott : You're a babe.
bluecornerstore - natashacammaert - deejewel__ - scantalous -
instagram
rissaaa123
Do you wanna build a snowman? ❄️⛄️ or nah? πŸ˜‰ @emmieberry #whatwedowhenwearebored #bestieproblems #wecute
bestieproblems - wecute - whatwedowhenwearebored -
keith_sweat16 : I wanna build a snowman lmao
angelicaamarie_ - claa_rawww - littl3_0ne - _jaaackiieee_ -
instagram
katrice_b
Lmfaooo yo I had no choice but to #repost!!!! I'm weak!! #selfieplus #fatgirlproblems #realshit #weightlossproblems #thethirstisreal #helpmebabyJesus #igproblems #selfieproblems
bestieshit - helpmebabyjesus - weightlossproblems - igproblems - fatgirlproblems - thethirstisreal - selfieproblems - selfieplus - bestieproblems - realshit - repost -
katrice_b : @chynadollno1 #Bestieshit #bestieproblems
chloe_raynes_4ever : Lmaooooo
chynadollno1 : Something is definitely wrong with my twisted ass mind!! Lol @katrice_b
jrzeeqt : I'm Dead WeakπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜«πŸ˜†πŸ˜©πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
_thatbitchhh : @katieebitch
mz_aprild - allgood39 - wdb3 - jrzeeqt -
instagram
bbeabeast
Today was interesting we ask each other how the heck are we friends if were opposite? Lol idk we just connect &work. Thankful we meet <3 #bestieproblems
bestieproblems -
carmella_lavette - maskedbunny - javontheguy - dianaamrv -
instagram
lelepets
Tag your #bestie! #bestieproblems 😳 #partnerincrime #bestfriends #trouble #pethumor #petsofinstagram #designinspired #design #pawswhiskersanddesign #paws #LeLePets #dogstagram #dogsofinstagram #catsofinstagram #dogs #instalove #picoftheday #instapets #instafamous #petlovers #instabest #instagood #photooftheday #ilovemydog #ilovemycat #catlover #mansbestfriend #kittiesofinstagram
dogsofinstagram - mansbestfriend - partnerincrime - instalove - catlover - lelepets - design - pawswhiskersanddesign - designinspired - instafamous - kittiesofinstagram - trouble - paws - bestie - bestieproblems - dogs - petlovers - ilovemydog - instapets - catsofinstagram - petsofinstagram - instabest - dogstagram - bestfriends - instagood - pethumor - ilovemycat - picoftheday - photooftheday -
jumski5 : @krissy_creme @tiffoismynameo πŸ™ˆπŸ™‰πŸ™Š
milena236 : @juliedun 😘😘😘
christinacarpi0 : @amandareawicks_ πŸ™ˆ 😘
lizlemon83 : @absurdhuman ain't they cute!
lizlemon83 : @aem126 kitties!!!
krissy_creme : @jumski5 @tiffoismynameo hilarious!!
derly_moreno - remyryo - nattesuominen - hugo_the_rottie_ -
instagram
jazzyfranco_95
Being so alike that we match without trying #copycat #bestieproblems #mymonkey #getoutofmyhead #selfiesunday
getoutofmyhead - copycat - selfiesunday - bestieproblems - mymonkey -
little_a74 - serina_sanchez7 - christinaacosta15 - mestradaworld -
instagram
vg1029
Consider this your warning ha ha #besties #family #bestieproblems
bestieproblems - besties - family -
teresa_watson : Haha β™₯
jmnzpickle : Lol I don't need you to hit me with your cane to wash them in the toilet just piss me off and I'll do it!!
etisfy : I don't know dentures are expensive lol😁
summerrayyy - anitadiaz - gemini_luhv - mizzkodak -
instagram
sinmtz
Anybody know where we can pizza tacos?! #pizza #pizzatacos #mexicanproblems #wehungry #besties #bestieproblems #vine #doitforthevine @lilobug
wehungry - besties - vine - doitforthevine - pizzatacos - mexicanproblems - bestieproblems - pizza -
irv_gomez : Pizza does sound good πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
gellyb09 : @sinmtz there's an awesome pizza place in pearland!
natigambeezi : Cicis pizza has taco pizza!!! Lol
braddeyoung : You could go to a TacoBell/Pizza Hut?!
ratchet_rabbit - ghrndz10 - gellyb09 - loverfindbe -
instagram
valerieok
#selfiesaturday after a crazy morning of something that would only happen to me. I was walking up a flight of stairs, wearing open toed shoes. Managed to somehow "brush" my toes against something at the bottom of one step in a such a way that resulted in the splitting and eventual removal (by yours truly) of one of my nails. Whatever my toe got caught on basically ripped off my toe nail. Nail bed completely exposed, gushing blood everywhere. Never have I been so grateful for peroxide and neosporin in my life. Did I mention I was at work? Did I mention I had to clean up and keep working for the next 5 hours? Still managed to kick ass. TMI? You can all get back to your breakfasts now. πŸ™ŠπŸ˜Š #adayinthelifeofvalerie #toenailsareoverrated #noexcuses #clumsyasfuck
adayinthelifeofvalerie - selfiesaturday - noexcuses - toenailsareoverrated - clumsyasfuck - bestieproblems -
angiea123 : :(
dustintime2111 : Throw up the picture of that badboy #toenail #bummer
valerieok : @dustintime2111 lol I actually did take pictures... But they won't see the light of day. Trust me, it's for the best.
valerieok : @swinderz I miss poker night at your place! Lol
valerieok : As my best friend, @sharshar27 got the glorious privilege of waking up to pictures of my bloody toenail. #bestieproblems
sharshar27 : Usually I love gruesome stuff but not when it's at the cost of my best friends toe :(. That was terrible. You should have posted the toe pic instead πŸ˜‹πŸ˜‹
sharshar27 : πŸ˜“πŸ˜“πŸ˜“
keyraxo - taintedeye - disparux - sharshar27 -
instagram
limon_chulaa
Oh god the things i send to her x'DD #bestieproblems #hashtag cx
bestieproblems - hashtag -
_fatimaleon_ : haha xD @limon_chulaa
anabanana_567 - joceii112 - sanchez_miriam - hi_itsoscar -
instagram
trillist_princesss
#lowkeyjussEATπŸ¦πŸ¨πŸ§πŸŸπŸ–πŸŸπŸ”πŸ›πŸ€πŸπŸ•πŸΌ#bestieproblems
bestieproblems - lowkeyjusseat -
_____shortyyy - monkee2000 - lil_angel24 -
instagram
tink_suicide
here yew go puff I took pics of our old stomping grounds lol I missbyew love yew!! #besties #gooddays #bestieproblems #iloveher @af13495
bestieproblems - besties - iloveher - gooddays -
af13495 : Awe. I love you babygirl. Your one of my best. friend I'll deff. Need to come back and raise some hell
tink_suicide : for ever and always always and for ever till the last star goes out ;) @af13495
af13495 : You should of took a pic of my old house:)
tink_suicide : we were driving by with Steves dad @af13495
af13495 : Oh okay. Lol. I miss that place:(
mikescheuring - pest_uti - gaby_calabi - sammartinez82 -
instagram
strayfae__
Buying the same bikini and tank top in various colors. #bestieproblems #neutrals @cherriwaives
bestieproblems - neutrals -
meghanrachelle_ : neutral is my life lately. and btw it's so hard finding kids clothes in neutral shades, it always has to have some garbage like "mommys girl" or "daddy's princess" on a perfectly good ensemble😀
strayfae__ : @meghanrachelle_ I love neutrals. Totally my comfort zone. I bet. I wish they had more stuff for the little ones that had some class to them. Some of the stuff I see is lame. You style her in such adorable stuff though.. dont question it!! She's fabulous lol. πŸŽ€πŸŽ€πŸŽ€
meghanrachelle_ : they have such cute stuff for forever 21 girls so in a couple years she will be set.
leelebug_ - cherriwaives -
instagram
uhh_lex_is_88
These crazy ass people right here...lmao this is what best friends do and we aint ashamed, right @burd1008 ? #noonerecitesmovieslikeus #nofilter #bestfriends #middleschoolfriends #highschoolfriends #pricelessmoments #wedumb #silly #selfie #funtimes #burdandalexis #nomakeup #bestieproblems #cheeks #darkness #dontjudgeus #lookingcrazy #loveyoucrazy
loveyoucrazy - middleschoolfriends - selfie - burdandalexis - pricelessmoments - funtimes - wedumb - highschoolfriends - noonetoldutolikethepicsoearly - lookingcrazy - nomakeup - dontjudgeus - darkness - noonerecitesmovieslikeus - stopbeingahater - bestfriends - silly - uknowulovemypic - noswag - bestieproblems - nofilter - lazyass - cheeks -
burd1008 : #Imsleep #crazyselfie #swagmaster #smoke #thenninite #time #supercheeks
uhh_lex_is_88 : @burd1008 #lazyass #noswag #noonetoldutolikethepicsoearly #uknowulovemypic #stopbeingahater
jacky_the_blade - sweetnessinorlando - _abch8 - burd1008 -
instagram
jguzman429
Watching #gayeyeforthestraightguy and all I'm think is " man I wish I had a #fierce gay friend" .... Umm duh I do n he's my #bestie !!! I miss you @james_coons why are you so far away πŸ˜”#tokyo #jessieandjames #mygayerhalf #wediewedietogether #missyou #bestieproblems #shopaholics #rememberthattimewhenwe
jessieandjames - mygayerhalf - missyou - tokyo - gayeyeforthestraightguy - wediewedietogether - bestie - fierce - bestieproblems - queereyeforthestraightguy - shopaholics - rememberthattimewhenwe -
georgezra1989 : Oh ok way better than a bf!!!! Lol cute friendship couple. He's your gaybestie ?
georgezra1989 : Lol
tevin_adele_dazeem : #TeamRocket
jguzman429 : @georgezra1989 exactly!!!
georgezra1989 : Yup better than a bf lol hey u need to follow me back πŸ˜› I wasn't getting your comments. Lol I switched my IG private
jguzman429 : @georgezra1989 done!
georgezra1989 : Yeey😍
james_coons : Love this pic!!! Miss you!!!
jestineleah - justneth - james_coons - rezbeaudion -
instagram
jamiefrankk
Missin my bestie πŸ˜” #pennsylvania #couplemoredays #bestieproblems
pennsylvania - couplemoredays - bestieproblems -
jamiefrankk : Yesss that's why we're so happy in this pic... Cause the soda 😳😏 @holly_ashby35
holly_ashby35 : Oh ya....caffeine really gets me lol 😏 @jamiefrankk
jamiefrankk : I feel ya, it really hit me at the end hahaha @holly_ashby35
holly_ashby35 : I wanna come home, its too cold here
jamiefrankk : Walk. @holly_ashby35
holly_ashby35 : Im on my way.
zayn_a_thin : @holly_ashby35 Make sure you let Pennsylvania knows how California parties before you leave
holly_ashby35 : It would be easier if i had the shirt @zayn_a_thin
whenyousaidtulips - megann471 - lacatyy - kiyomi_wall -
instagram
crystalcuppycake
Who needs a bf when you have a BFF like mine? Jk! I know he hates me being the 3rd wheel... #mybff #bestieproblems #phd #bishoparts #oakcliff #cuppycake #followback
followback - phd - cuppycake - mybff - bestieproblems - oakcliff - bishoparts -
sukys88 : We don't hate it.. We enjoy our phd time! 😊
isthatlou - sukys88 - vic_d13 - jenluvsambition -
instagram
cu_xo
#bestieproblems @wyldrocka
bestieproblems -
wyldrocka : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‘
wyldrocka : @wyldestdream how I'm treated
destinyluvsyhu_ - wyldrocka - killemsantiee - galeyshmarie -
instagram
dare2imagine
It's not the same without you.... #bestieproblems #missyouCC #HideInTheBushes #whoopthereitis #FRIENDSHIPπŸ’₯ #cantwaittospendtwoweekswithya #loveyou
cantwaittospendtwoweekswithya - whoopthereitis - hideinthebushes - missyoucc - friendship - bestieproblems - loveyou -
aaronnnelson : She's with me
dare2imagine : @aaronnnelson well give her back I need her!
jujubeegram - saberkitten - willhasbrouck - mandolin_rain_ -
instagram
candicelopez85
#yes #bestieproblems @d0minikanita88
yes - bestieproblems -
fubarval007 - d0minikanita88 - bluntboy_173 - cmmm217 -
instagram
maryssareneet
My two favorite people in the whole worldπŸ’™ #loves #friends #mybabes #bestieproblems #teamratchet #myfavs #babies #bestfriends
loves - myfavs - teamratchet - bestfriends - babies - bestieproblems - friends - mybabes -
missblairskii - garciatsr - texbook07 - crystalandon_xoxo -
instagram
killastiletto
#bestieproblems #noliquorgetsleftbehind #openwideiknowurthirsty #wedrinklikesailors #curseliketruckers ....love ya @llmari_marll
openwideiknowurthirsty - bestieproblems - noliquorgetsleftbehind - wedrinklikesailors - curseliketruckers -
mr_aquarius214 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
xo_angelisa_xo : Lol
llmari_marll : _____! Yes....
llmari_marll : I love how you tagged me on the one being dragged! You know I can throw you over my shoulder! Lmao
killastiletto : Lol @llmari_marll !!! And you know you tap out early!
hazeleye67 : OMG that is perfect for my girl Betsy
lambomerci - djnyla - superstr23 - xo_angelisa_xo -
instagram
mally2x
Get with the program woman. Lol @jocelynnn_rod #bestieproblems #friendsforever #loveofmylife
bestieproblems - loveofmylife - friendsforever -
jocelynnn_rod : Haha i've seen this one I was gonna send it to you
mally2x : @jocelynnn_rod it reminded me of that one time we were on the ferryboat and I acted like I was having a panic attack so those guys could leave us alone and you were like Wtf are you doing. Hahaha
jocelynnn_rod : Lmfao ohhh yeah!!! That was random ... Good times!
roro06d - bianca_adel - cody_catney - rissawindish -
instagram
dreamatteo
This beautiful day calls for some ICE ICE BABY... Mmm, Iced Americano #callitwhatyouwant #starbucks #beautifulday #heatwavehitsNYC #sunshine #workbreak #americano #motorOil #saywhat #iced #shakeitup #nyc #seventhavenue #fashionave #garmentsistrict #dontwanttogobackinside #allblack #fitnessChickdrink #calorieFree #coolmedown #fashionistadiaries #workflow
garmentsistrict - fitnesschickdrink - heatwavehitsnyc - missyou - workflow - americano - sunshine - cheapflightdetective - shakeitup - saywhat - starbucks - imcallingziobobby - workbreak - beautifulday - seventhavenue - motoroil - iced - fashionave - weekends - fashionistadiaries - balleronabudget - andithinkvodkaisourfavebev - callitwhatyouwant - allblack - nyc - bestieproblems - coolmedown - caloriefree - dontwanttogobackinside -
dimatt04 : Hahaha I want to I have no time my life is boring all work no play
dreamatteo : Ugh... #weekends hellllooooo 1 hour flight away!!!!! #imCallingZioBobby
dreamatteo : @dimatt04
dimatt04 : Hahaha alright ill do it asap.
dreamatteo : I can find u the best deals ever #ballerOnabudget #cheapflightdetective @dimatt04
dimatt04 : Ok. Lets do this im booked solid with work untill the 10 of april
carluccci : My fav beverage
dreamatteo : @carluccci your my favorite #bestieproblems #andithinkVodkaIsOurfaveBev
chaunceyb_way - bdl0129 - healthywealthycoffee - carluccci -
instagram
Statigram feedback